marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

članki

Telekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ


17.06.2019
Objavil: Thomas Bergant

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

Prvi korak v tej smeri je pametna denarnica VALÚ, s katero Telekom Slovenije nadgrajuje svoj položaj na trgu finančnih storitev. Pri pametni denarnici VALÚ ne gre zgolj za plačevanje z mobitelom, ki je v Sloveniji v porastu, temveč predvsem za novo generacijo finančnih rešitev za hitro in udobno uporabo med seboj prepletenih lokalnih storitev in učinkovito upravljanje z denarnimi sredstvi.

Pametna denarnica VALÚ, ki je Slovenkam in Slovencem kot mobilna aplikacija na voljo od 13. junija dalje, na enem mestu združuje storitve mobilnega plačevanja, prenosa sredstev med uporabniki, delitve računa, pa tudi storitve identifikacije in uporabe lokalnih infrastrukturnih storitev, kot sta nakup vozovnic Slovenskih železnic ali povezovanje z aplikacijo in doplačilo za študentske bone. Uporabniki si lahko e-denar na svoj VALÚ račun hitro in enostavno naložijo z VALÚ Moneto (kakor se je preimenovala dosedanja storitev Moneta), s plačilno kartico ali pa si znesek nakažejo s svojega bančnega računa (TTR).

VALÚ, ki bo na trgu nastopal kot samostojna blagovna znamka Telekoma Slovenije, omogoča takojšnje plačilo oziroma prenos sredstev med dvema fizičnima uporabnikoma računa VALÚ (Person to Person – P2P), plačilo prek POS ali mobilnega terminala trgovca (Person to Merchant – P2M) ter plačilo nakupov, opravljenih prek spleta (Person to eMerchant - P2Em). Uporabniki lahko s svojega računa VALÚ sredstva v Telekomovih centrih tudi dvignejo ali jih nakažejo na svoj TRR-račun, si razdelijo račun ali pa pametno denarnico VALÚ povežejo z drugimi aplikacijami, kot je, na primer, aplikacija za kartice ugodnosti različnih trgovcev ipd.

Za uporabo pametne denarnice VALÚ si uporabniki s spletne trgovine Google Play ali App Store na mobitel prenesejo aplikacijo VALÚ. Sledi registracija prek mobilne številke (velja za vse slovenske mobilne številke) in e-naslova, s čimer uporabniki pridobijo osnovni profil, ki ga lahko kadarkoli nadgradijo v naprednega. Po uspešno izvedeni registraciji uporabniki na svoj račun VALÚ naložijo e-denar in plačujejo, dokler imajo na njem dobroimetje.

Identifikacija uporabnika poteka prek uporabniškega računa VALÚ, ki je vezan na mobilno številko in e-naslov uporabnika, pri uporabi naprednega profila, ki omogoča polno funkcionalnost, pa se lahko uporabnik identificira z videoidentifikacijo, s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, ki ga že ima na svojem osebnem računalniku, ali osebno v Telekomovem centru.

Z VALÚ je možno plačevanje na preko 3.000 prodajnih mestih po vsej Sloveniji, kjer je bilo že doslej omogočeno plačevanje z Moneto. Plačilo je možno izvesti na več načinov: poleg plačila prek tehnologije DOV (plačevanje s klicem) in s številčno kodo VALÚ omogoča še plačilo s QR-kodo (velja za mobitele Android in iOS) ter prek NFC-tehnologije (velja za mobitele Android). Tako lahko ponudniki blaga in storitev plačilo z VALÚ-jem povsem prilagodijo svojim prodajnim kanalom.

V Telekomu Slovenije napovedujejo, da bodo nabor prodajnih mest za različne storitve in izdelke, ki jih bo mogoče uporabljati ali plačati prek VALÚ-ja, neprestano širili ter v kratkem dodali tudi nove funkcionalnosti, kot je, na primer, sklepanje zavarovanj na daljavo ali nakup vstopnic za koncerte.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki