marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple širi neodvisni program popravil v Kanado in Evropo
10.07.2020

Apple je pred dobrim letom uradno dovolil neodvisnim servisom, da popravljajo njihove mobilnike. Program se je sprva začel v ZDA, po enem letu pa se ponaša s preko 700 lokacijami, ki so del 140 neodvisnih podjetij.

slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

članki

Telekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ


17.06.2019
Objavil: Thomas Bergant

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

Prvi korak v tej smeri je pametna denarnica VALÚ, s katero Telekom Slovenije nadgrajuje svoj položaj na trgu finančnih storitev. Pri pametni denarnici VALÚ ne gre zgolj za plačevanje z mobitelom, ki je v Sloveniji v porastu, temveč predvsem za novo generacijo finančnih rešitev za hitro in udobno uporabo med seboj prepletenih lokalnih storitev in učinkovito upravljanje z denarnimi sredstvi.

Pametna denarnica VALÚ, ki je Slovenkam in Slovencem kot mobilna aplikacija na voljo od 13. junija dalje, na enem mestu združuje storitve mobilnega plačevanja, prenosa sredstev med uporabniki, delitve računa, pa tudi storitve identifikacije in uporabe lokalnih infrastrukturnih storitev, kot sta nakup vozovnic Slovenskih železnic ali povezovanje z aplikacijo in doplačilo za študentske bone. Uporabniki si lahko e-denar na svoj VALÚ račun hitro in enostavno naložijo z VALÚ Moneto (kakor se je preimenovala dosedanja storitev Moneta), s plačilno kartico ali pa si znesek nakažejo s svojega bančnega računa (TTR).

VALÚ, ki bo na trgu nastopal kot samostojna blagovna znamka Telekoma Slovenije, omogoča takojšnje plačilo oziroma prenos sredstev med dvema fizičnima uporabnikoma računa VALÚ (Person to Person – P2P), plačilo prek POS ali mobilnega terminala trgovca (Person to Merchant – P2M) ter plačilo nakupov, opravljenih prek spleta (Person to eMerchant - P2Em). Uporabniki lahko s svojega računa VALÚ sredstva v Telekomovih centrih tudi dvignejo ali jih nakažejo na svoj TRR-račun, si razdelijo račun ali pa pametno denarnico VALÚ povežejo z drugimi aplikacijami, kot je, na primer, aplikacija za kartice ugodnosti različnih trgovcev ipd.

Za uporabo pametne denarnice VALÚ si uporabniki s spletne trgovine Google Play ali App Store na mobitel prenesejo aplikacijo VALÚ. Sledi registracija prek mobilne številke (velja za vse slovenske mobilne številke) in e-naslova, s čimer uporabniki pridobijo osnovni profil, ki ga lahko kadarkoli nadgradijo v naprednega. Po uspešno izvedeni registraciji uporabniki na svoj račun VALÚ naložijo e-denar in plačujejo, dokler imajo na njem dobroimetje.

Identifikacija uporabnika poteka prek uporabniškega računa VALÚ, ki je vezan na mobilno številko in e-naslov uporabnika, pri uporabi naprednega profila, ki omogoča polno funkcionalnost, pa se lahko uporabnik identificira z videoidentifikacijo, s prijavnimi podatki za Moj Telekom, z digitalnim potrdilom, ki ga že ima na svojem osebnem računalniku, ali osebno v Telekomovem centru.

Z VALÚ je možno plačevanje na preko 3.000 prodajnih mestih po vsej Sloveniji, kjer je bilo že doslej omogočeno plačevanje z Moneto. Plačilo je možno izvesti na več načinov: poleg plačila prek tehnologije DOV (plačevanje s klicem) in s številčno kodo VALÚ omogoča še plačilo s QR-kodo (velja za mobitele Android in iOS) ter prek NFC-tehnologije (velja za mobitele Android). Tako lahko ponudniki blaga in storitev plačilo z VALÚ-jem povsem prilagodijo svojim prodajnim kanalom.

V Telekomu Slovenije napovedujejo, da bodo nabor prodajnih mest za različne storitve in izdelke, ki jih bo mogoče uporabljati ali plačati prek VALÚ-ja, neprestano širili ter v kratkem dodali tudi nove funkcionalnosti, kot je, na primer, sklepanje zavarovanj na daljavo ali nakup vstopnic za koncerte.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki