marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

slikaUstvarite telefon po svoji meri: z aplikacijo Good Lock in robnimi ploščami
21.11.2025

Če je telefon vaš vsakodnevni spremljevalec, naj odraža vaš slog. Z aplikacijo Good Lock lahko prilagodite skoraj vse, od zaklenjenega zaslona do videza pregledovalnika odprtih aplikacij in načina, kako se odpira plošča z obvestili.

slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

članki

Samsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih


13.10.2025
Objavil: Dare Gliha

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

Ker kupci avtomobilov vse pogosteje prehajajo med spletnim raziskovanjem in osebnimi obiski, si partnerstvo prizadeva ustvariti nemoten in povezan potek nakupa s preoblikovanjem tradicionalnih prodajnih mest v dinamična, digitalno izboljšana okolja.

»Trend digitalizacije avtomobilskih prodajnih mest se svetovno pospešuje, pri tem pa ima digitalno označevanje ključno vlogo,« je povedal Hoon Chung, izvršni podpredsednik in vodja ekipe za poslovne rešitve, oddelka za vizualne zaslone (VD) pri Samsung Electronics. »V partnerstvu s podjetjem Toyota Motor smo ponosni, da lahko ponudimo inovativne rešitve, ki izboljšujejo nakupno izkušnjo za stranke po vsem svetu. Prav tako smo zavezani razvoju raznolikih tehnologij, prilagojenih potrebam globalno raznolikih trgov.«

Izboljšanje izkušnje v Toyotinih prodajnih salonih

Samsung je že namestil približno 23.000 zaslonov Smart Signage v Toyotine prodajne salone po Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Skupnosti neodvisnih držav (SND), kar predstavlja enega najbolj obsežnih projektov komercialnega označevanja podjetja doslej.

Linija Samsung zaslonov na dotik in notranjih LED zaslonov je nameščena na ključnih območjih Toyotinih digitaliziranih prodajnih salonov, vključno s sprejemom, svetovalnimi kabinami, območji za prikaz vozil in prostori za stranke. Med temi izdelki je tudi serija QMC, linija 4K UHD zaslonov v velikostih od 108 do 249 centimetrov (43 do 98 palcev), ki vključuje brezodsevne panele, enotne robove za nemoteno uporabo v pokončni ali ležeči postavitvi in certifikat EPEAT Silver za okoljsko učinkovitost.

Stranke digitaliziranih Toyotinih prodajnih salonov lahko prek zaslonov Samsung Smart Signage brskajo po modelih vozil, si ogledajo tehnične specifikacije izdelkov in raziskujejo razpoložljive ponudbe. Zasloni na dotik omogočajo sprotno prilagajanje, kar obiskovalcem pomaga ustvariti idealno konfiguracijo vozila na zaslonu. Ti digitalni pripomočki podpirajo bolj interaktivno in učinkovito nakupno izkušnjo ter zaposlenim omogočajo, da se namesto rutinskih razlag izdelkov osredotočijo na bolj osebne pogovore s strankami.

Oddaljeno upravljanje z varnostjo na ravni podjetja

Vsi digitalni zasloni v prodajnih salonih so podprti z rešitvijo MagicINFO, Samsung celovito platformo za oddaljeno upravljanje naprav, ki Toyotinim ekipam omogoča spremljanje delovanja zaslonov in odpravljanje težav v omrežju zaslonov prek centraliziranega nadzornega panela. Ta sistem pomaga nadzorovati strojno opremo, zmanjšati izpade delovanja in zagotavljati dosledno delovanje zaslonov brez potrebe po podpori na lokaciji.

MagicINFO je zasnovan z varnostnimi zaščitami na ravni podjetij in je certificiran po standardih ISO/IEC 27001:2022 ter ISO/IEC 27701:2019 s strani Britanskega inštituta za standardizacijo (BSI), kar poudarja zavezanost podjetja Samsung varnemu in na zasebnost osredotočenemu upravljanju digitalnega označevanja.

»Vključitev Samsung digitalnega označevanja v naše prodajne salone je resnično dodala vrednost na vsakem koraku nakupne poti,« je povedal Dirk Christiaens, vodja poslovne preobrazbe in izkušnje z blagovno znamko pri Toyota Motor Europe. »Nakupna pot avtomobila vključuje več faz, zato moramo pravočasno posredovati ustrezne informacije, da zagotovimo odlično izkušnjo za stranko. Možnost oddaljenega upravljanja naših zaslonov v realnem času prek sistema MagicINFO je močno povečala vključenost strank v naših digitaliziranih prodajnih salonih.«

Po nedavnem poročilu podjetja Omdia naj bi svetovni trg digitalnega označevanja do leta 2029 dosegel vrednost 12,6 milijarde ameriških dolarjev. V drugem četrtletju 2025 je Samsung dosegel rekordni 38,8-odstotni svetovni tržni delež po obsegu, s čimer je že 17. leto zapored ohranil položaj vodilnega ponudnika komercialnih zaslonov na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki