marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaVedno na poti, vedno povezani
29.03.2023

Hiter način življenja je danes postal stalnica. Delo poteka na različnih lokacijah in roki so običajno zelo kratki. Če ste sami svoj “šef”, je običajno še bolj zahtevno, saj želite čim več dela opraviti čimprej. Ves čas se premikate med sestanki, pisarno, hkrati pa usklajujete še družinsko življenje.

slikaVsi modeli iPhona 15 bodo imeli dinamični otok
31.03.2023

Zadnja govorica o telefonih iPhone 15 nam daje vpogled v njegove zaslone. Trojica razkritih steklenih panelov razkriva, da bo imela celotna linija iPhone 15 dinamični otok. Govori se tudi, da bo celotna linija imela tanjši, 1,5-milimetrske okvir okoli celotnega zaslona.

slikaVedno na poti, vedno povezani
29.03.2023

Hiter način življenja je danes postal stalnica. Delo poteka na različnih lokacijah in roki so običajno zelo kratki. Če ste sami svoj “šef”, je običajno še bolj zahtevno, saj želite čim več dela opraviti čimprej. Ves čas se premikate med sestanki, pisarno, hkrati pa usklajujete še družinsko življenje.

slikaHONOR Magic5 Lite narejen po najvišjih standardih zanesljivosti in kakovosti
29.03.2023

HONOR Magic5 Lite je lep primer predanosti podjetja HONOR v izdelovanju pametnih telefonov z izjemno zmogljivostjo, kakovostjo in elegantnim dizajnom. Pametni telefon odlikujeta ukrivljen zaslon in vzdržljiva baterija visoke zmogljivosti. Naprava je narejena po najvišjih standardih zanesljivosti in kakovosti, ki so jih s skupnimi močmi dosegli v oddelkih za raziskave in razvoj.

slikaSamsung je pripravljen na začetek množične proizvodnje tretje generacije 4nm čipov
27.03.2023

Iz Koreje prihaja novica, da je Samsung Semiconductor dobil zeleno luč za nadaljevanje množične proizvodnje tretje generacije 4nm čipov. Podjetju je uspelo doseči zadovoljiv izkoristek rezin nove generacije čipov, ki naj bi pripomogli k manjši porabi energije.

strani
Marketing

Zakaj izbrati mobile.si za promocijo vaših blagovnih znamk, izdelkov ali storitev?

  • Ciljna publika. Obiskovalci mobile.si želijo izvedeti več o vaših izdelkih in storitvah. Večinoma so navdušenci in zgodnji uporabniki izdelkov in storitev, ki ponavadi želijo posodobiti svojo opremo. Mobile.si je zato verjetno najboljša stran v Sloveniji za doseganje ciljne publike.
  • Veliko obiskovalcev. Mobile.si vsak mesec obišče okrog 30 tisoč različnih (unique) uporabnikov, kar nas postavlja v sam vrh po številu obiskovalcev specializiranih strani. To je tudi zagotovilo, da bo vaše sporočilo doseglo številne uporabnike.
  • Sprotne statistike. Sproti lahko spremljate dnevno/tedensko/mesečno število prikazov in klikov na vaš oglas preko online oglasnega sistema. Izberete si lahko tudi tedensko pošiljanje poročil na vaš e-poštni naslov.

Zagotovo vas zanima:

1. Na kakšen način lahko promoviramo svojo blagovno znamko, produkte ali storitve na mobile.si?

  • z oglaševalskimi pasicami, ki so postavljene na strani ter tudi izven strani (lebdeči oglasi),
  • z oglasnimi promocijskimi članki, ki so za čas zakupa med poudarjenimi članki (levo zgoraj),
  • sponzorirane akcije v obliki nagradnih kvizov ali natečajev,
  • druge promocijske aktivnosti glede na željo naročnika.


2. Kam lahko umestimo oglasno sporočilo na mobile.si?

Na mobile.si so na voljo naslednje lokacije za oglasna sporočila:

  • nad vsebino - v glavi strani (pasici 728 x 90 in 468 x 60 pik),
  • ob vsebini - na desni strani (stolpična pasica 120 x 600 ali 160 x 600 pik),
  • med vsebino - v levem stolpcu (pasica 180 x 150 pik). Ta lokacija je posebej primerna za doseganje ciljne publike vaše blagovne znamke ali izdelka, saj je možen zakup prikaza vaše oglasne pasice pri testih in predstavitvah aparatov in opreme vaše blagovne znamke,
  • oglasni članki - zgornji levi stolpec poudarjenih vsebin.

3. Koliko ljudi bo videlo moje oglasno sporočilo?

Odvisno od časa in načina zakupa, kar izberete sami. Osnovna enota je mesečni zakup oglaševalskega prostora, ki ga enakovredno razporedimo med naročnike. Omogočen je tudi krajši časovni zakup ali pa zakup določenega števila prikazov oglasne pasice (za lebdeče oglase).

4. Kakšna je stopnja klika (click-throught rate – CTR)?

Stopnja klika je odstotek prikazov oglasnih pasic, na katere so uporabniki kliknili. Večja kot je stopnja CTR, boljše je. Kako visoko stopnjo CTR doseže vaša oglasna pasica, je odvisno od več dejavnikov, med njimi sta najpomembnejša kvaliteta oglasne pasice in njena primernost za ciljno publiko. Povprečna stopnja CTR za spletno oglaševanje je 0,1 %. To pomeni, da bo vsaka 1000-a oseba kliknila na vašo oglasno pasico. Povprečna stopnja CTR na mobile.si je vedno višja – na dan 30. 4. 2006 je povprečen CTR kar 0,31 %. Dosedanji oglaševalci so dosegli preko različnih načinov oglaševanja različne stopnje CTR:

  • od 0,12 do 0,24 % pri klasičnih oglaševalskih pasicah,
  • od 0,27 do 2,47 % pri oglaševanju s sponzorskimi akcijami,
  • 5,72 % pri lebdečem oglasu (500 x 500 pik).

Pri promociji lastnih vsebin dosegamo stopnjo CTR od 0,11 do 0,52 %, za aktualnejše vsebine pa do 0,86 %.

5. Koliko nas bo stala promocija?

Cena je odvisna od izbranega načina promocije vaše blagovne znamke, izdelka ali storitve. Za cenik različnih načinov oglaševanja, posebnosti in druge želje nas kontaktirajte preko e-pošte (marketing@mobile.si).

6. Kako bomo vedeli, kako "dobro" gre naši oglaševalski pasici?

Preprosto – s sprotnim vpogledom v online statistiko prikazov vaše pasice oz. celotne kampanje.


7. Ali lahko na mobile.si oglašuje kdorkoli?

Skorajda. Ne sprejemamo oglaševanja za produkte/storitve/spletne strani, ki promovirajo (po slovenski zakonodaji) prepovedane aktivnosti, pornografske vsebine ali druge neprimerne subjekte. Pridružujemo si pravico do zavrnitve oglasnega sporočila, če menimo, da je neprimeren.

Kontakti:

marketing@mobile.si
info@mobile.si

Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki