marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung še povečal prednost pred Huaweijem
19.10.2020

V zadnjem poročilu Counterpoint Researcha je navedeno, da je v avgustu Samsung povišal svoj tržni delež in tako še povišal prednost pred Huaweijem. Glede na poročilo je v avgustu Samsung dosegel 22 odstotni tržni delež.

slikaPametna ura Watch GT 2 Pro na voljo v Sloveniji
16.10.2020

Dober mesec dni po globalni predstavitvi na Kitajskem, je najnovejša pametna ura Huawei Watch GT 2 Pro na voljo tudi na slovenskih tleh. Za športno v nočno črni ali klasično v meglično sivi barvi je treba odšteti 329 €.

slikaQualcomm razvija lasten igričarski mobilni telefon
14.10.2020

Qualcomm je razposlal vabila za Snapdragon dogodek, ki se bo odvil v prvih dneh decembra. Predvideva se, da bodo na dogodku predstavili nov procesor Snapdragon 875, pri DigiTimes pa še navajajo, da bodo predstavili tudi lasten igričarski mobilni telefon.

slikaRast prodaje slikovnih senzorjev za mobilni trg
12.10.2020

Čeprav zaradi še vedno trajajoče korona krize skorajda celoten trg beleži padce prodaje, pa je trg slikovnih senzorjev vseeno v vzponu. V prvem polletju 2020 je tako zabeležena kar 15 odstotna rast glede na enako obdobje lani, skupen prihodek v tem času pa znaša 6,3 milijarde dolarja.

slikaMicrosoft, LinkedIn in GitHub dosegli 10 milijonov ljudi
09.10.2020

Microsoft je predstavil napredek od zagona ambiciozne svetovne pobude, s katero želi v letošnjem letu 25 milijonom ljudi po svetu pomagati pridobiti dodatne digitalne veščine. V treh mesecih so Microsoft, LinkedIn in GitHub prek strani opportunity.linkedin.com dosegli več kot 10 milijonov ljudi v 231 državah in območjih.

strani
Marketing

Zakaj izbrati mobile.si za promocijo vaših blagovnih znamk, izdelkov ali storitev?

  • Ciljna publika. Obiskovalci mobile.si želijo izvedeti več o vaših izdelkih in storitvah. Večinoma so navdušenci in zgodnji uporabniki izdelkov in storitev, ki ponavadi želijo posodobiti svojo opremo. Mobile.si je zato verjetno najboljša stran v Sloveniji za doseganje ciljne publike.
  • Veliko obiskovalcev. Mobile.si vsak mesec obišče okrog 30 tisoč različnih (unique) uporabnikov, kar nas postavlja v sam vrh po številu obiskovalcev specializiranih strani. To je tudi zagotovilo, da bo vaše sporočilo doseglo številne uporabnike.
  • Sprotne statistike. Sproti lahko spremljate dnevno/tedensko/mesečno število prikazov in klikov na vaš oglas preko online oglasnega sistema. Izberete si lahko tudi tedensko pošiljanje poročil na vaš e-poštni naslov.

Zagotovo vas zanima:

1. Na kakšen način lahko promoviramo svojo blagovno znamko, produkte ali storitve na mobile.si?

  • z oglaševalskimi pasicami, ki so postavljene na strani ter tudi izven strani (lebdeči oglasi),
  • z oglasnimi promocijskimi članki, ki so za čas zakupa med poudarjenimi članki (levo zgoraj),
  • sponzorirane akcije v obliki nagradnih kvizov ali natečajev,
  • druge promocijske aktivnosti glede na željo naročnika.


2. Kam lahko umestimo oglasno sporočilo na mobile.si?

Na mobile.si so na voljo naslednje lokacije za oglasna sporočila:

  • nad vsebino - v glavi strani (pasici 728 x 90 in 468 x 60 pik),
  • ob vsebini - na desni strani (stolpična pasica 120 x 600 ali 160 x 600 pik),
  • med vsebino - v levem stolpcu (pasica 180 x 150 pik). Ta lokacija je posebej primerna za doseganje ciljne publike vaše blagovne znamke ali izdelka, saj je možen zakup prikaza vaše oglasne pasice pri testih in predstavitvah aparatov in opreme vaše blagovne znamke,
  • oglasni članki - zgornji levi stolpec poudarjenih vsebin.

3. Koliko ljudi bo videlo moje oglasno sporočilo?

Odvisno od časa in načina zakupa, kar izberete sami. Osnovna enota je mesečni zakup oglaševalskega prostora, ki ga enakovredno razporedimo med naročnike. Omogočen je tudi krajši časovni zakup ali pa zakup določenega števila prikazov oglasne pasice (za lebdeče oglase).

4. Kakšna je stopnja klika (click-throught rate – CTR)?

Stopnja klika je odstotek prikazov oglasnih pasic, na katere so uporabniki kliknili. Večja kot je stopnja CTR, boljše je. Kako visoko stopnjo CTR doseže vaša oglasna pasica, je odvisno od več dejavnikov, med njimi sta najpomembnejša kvaliteta oglasne pasice in njena primernost za ciljno publiko. Povprečna stopnja CTR za spletno oglaševanje je 0,1 %. To pomeni, da bo vsaka 1000-a oseba kliknila na vašo oglasno pasico. Povprečna stopnja CTR na mobile.si je vedno višja – na dan 30. 4. 2006 je povprečen CTR kar 0,31 %. Dosedanji oglaševalci so dosegli preko različnih načinov oglaševanja različne stopnje CTR:

  • od 0,12 do 0,24 % pri klasičnih oglaševalskih pasicah,
  • od 0,27 do 2,47 % pri oglaševanju s sponzorskimi akcijami,
  • 5,72 % pri lebdečem oglasu (500 x 500 pik).

Pri promociji lastnih vsebin dosegamo stopnjo CTR od 0,11 do 0,52 %, za aktualnejše vsebine pa do 0,86 %.

5. Koliko nas bo stala promocija?

Cena je odvisna od izbranega načina promocije vaše blagovne znamke, izdelka ali storitve. Za cenik različnih načinov oglaševanja, posebnosti in druge želje nas kontaktirajte preko e-pošte (marketing@mobile.si).

6. Kako bomo vedeli, kako "dobro" gre naši oglaševalski pasici?

Preprosto – s sprotnim vpogledom v online statistiko prikazov vaše pasice oz. celotne kampanje.


7. Ali lahko na mobile.si oglašuje kdorkoli?

Skorajda. Ne sprejemamo oglaševanja za produkte/storitve/spletne strani, ki promovirajo (po slovenski zakonodaji) prepovedane aktivnosti, pornografske vsebine ali druge neprimerne subjekte. Pridružujemo si pravico do zavrnitve oglasnega sporočila, če menimo, da je neprimeren.

Kontakti:

marketing@mobile.si

Naslov uredništva:
Thomas Bergant
Vaše 31/b
SI-1215 Medvode
Slovenija
info@mobile.si

Kontakt:
Thomas Bergant
gsm: 040 220 444

mobile.si posluje preko podjetja:
Petrov & Petrov d.o.o.
Ljubljanska cesta 27
SI-6230 Postojna
Slovenija
Matična številka: 5430429000
Davčna številka: SI62769154

kontakt:
Aleksander Petrov
gsm: 041 691 864

Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki