marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Mladi pri deljenju zasebnih informacij na spletu najbolj izpostavljeni tveganju


02.06.2017
Objavil: Dare Gliha

V današnjem digitalnem svetu je deljenje zasebnih informacij in fotografij na družbenih omrežjih kot sta Facebook in Instagram za mnoge nekaj povsem samoumevnega.

Nova raziskava Kaspersky Laba razkriva, da večina ljudi (93 %) deli podatke preko digitalnih kanalov. Od tega jih 70 % objavlja fotografije in posnetke otrok, skoraj polovica (45 %) tudi zasebne in občutljive fotografije in posnetke drugih. Te navade so najbolj razširjene med mlajšimi generacijami, ki dostop do velike količine svojih zasebnih informacij omogočajo neznancem.

Zaskrbljujoče je, da kar 44 % uporabnikov interneta javno deli svoje zasebne informacije. Pri tem se ne zavedajo, da se z javno objavo podatki nato lahko širijo brez njihovega nadzora. Vsak peti posameznik v raziskavi je priznal, da svoje občutljive podatke deli z ljudmi, ki jih slabo pozna, ali celo z neznanci. S tem uporabniki zmanjšujejo možnost nadzora nad nadaljnjo uporabo svojih občutljivih podatkov. Uporabniki najpogosteje delijo svoje finančne podatke in plačilne podrobnosti (37 %), optično prebrane kopije potnih listov, vozniških dovoljenj in drugih osebnih dokumentov (41 %) ter gesla (30 %). Z razkrivanjem teh podatkov so uporabniki izpostavljeni tveganju za krajo identitete ali finančne napade.

Nove ugotovitve, ki so del Kaspersky Labove raziskave My Precious data: Stranger danger razkrivajo navade uporabnikov deljenju podatkov. Izsledki so pokazali, da ljudje ne delijo le podatkov, ampak tudi naprave, na katerih so ti podatki shranjeni. Natančneje, vsak deseti posameznik je z neznancem delil osebno identifikacijsko številko (PIN) za dostop do svoje naprave in vsak peti posameznik (22 %) je svojo napravo pustil odklenjeno in brez nadzora. Kar četrtina uporabnikov (23 %) je za določen čas posodila svojo napravo v uporabo drugi osebi.

»Pretirano deljenje osebnih podatkov z ljudmi in podjetji postaja zelo nevarna razvada. V današnjem digitalnem svetu je deljenje informacij z drugimi lažje kot kdajkoli prej in v veliko pogledih je bil prav to namen iznajdbe interneta. Vendar pa razkrivanje pomembnih in občutljivih informacij z enim samim pritiskom na gumb povzroča izgubo nadzora. Uporabniki namreč ne vedo, kakšna je nadaljnja pot podatkov in kako bodo uporabljeni. Na ta način uporabniki dobesedno predajo svoje podatke in celo naprave, na katerih so le-ti shranjeni, v roke drugih ljudi,« poudarja Andrei Mochola, vodja oddelka varnostnih rešitev za končne uporabnike pri Kaspersky Labu.

Raziskava tudi ugotavlja, da med vsemi starostnimi skupinami mladi v največji meri delijo zasebne in občutljive fotografije sebe in drugih. Kar 61 % mladih, starih med 16 in 24 let, podatke izmenjuje preko spleta, medtem ko je tistih, ki so starejši od 55 let, le 38 %. Ta vzorec velja tudi za finančne informacije. Svoje finančne podatke in plačilne podrobnosti na spletu delita dve petini mladih in 27 % starejših od 55 let.

»Od uporabnikov interneta ni realno pričakovati, da ne bodo delili svojih fotografij, osebnih in drugih informacij. Kljub temu pozivamo, naj dvakrat razmislijo predno javno razkrivajo pomembne informacije na spletu. Prav tako vse uporabnike interneta spodbujamo, da izvedejo varnostne ukrepe za zaščito svojih podatkov in zasebnosti, če slučajno njihove naprave in podatki preidejo v napačne roke,« še dodaja Mochola.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki