marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei dokazuje, da tablice uspevajo
19.09.2018

Huawei je pred kratkim dodal dva nova člana k svoji rastoči družini tablic – Huawei MediaPad M5 Lite in MediaPad T5. Nova izdelka ne zadovoljita le estetskega vidika s svojim živahnim 10,1 palčnim zaslonom z ločljivostjo 1080p, ampak ponujata še več. Izboljšan zvočni sistem in funkcija udobja za oči sta odlična sopotnika pri dnevnih opravilih in prostočasnih aktivnostih.

slikaA1 z nižjimi cenami paketov in neomejenim dostopom do najljubših vsebin
18.09.2018

V A1 Slovenija z novimi mobilnimi paketi A1 GO!, opcijami A1 Play in programom A1 Connect spreminjajo pravila. Mobilni paketi A1 GO! uporabnikom po nižjih cenah kot doslej prinašajo samo tiste storitve, ki jih najpogosteje potrebujejo.

slikaV novem Samsungovem raziskovalnem centru v New Yorku bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence
17.09.2018

Poleg petih obratov v Koreji, ZDA, v Združenem Kraljestvu, Kanadi in Rusiji, družba Samsung Research ustanavlja raziskovalni center v New Yorku, kjer bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence ter se specializiral na področje robotike

slikaHoT že s 50.000 uporabniki
14.09.2018

HoT, HOFER Telekom, prvi digitalni mobilni operater v Sloveniji še naprej beleži hitro rast števila uporabnikov. V začetku septembra je tako HoT uporabljalo že več kot 50.000 uporabnikov, kar pomeni, da je HoT najhitreje rastoči virtualni operater v zgodovini Slovenije.

slikaAplikacija, ki pove, ali je vaša ročna prtljaga ustrezne velikosti
14.09.2018

Potovanja nam širijo obzorja in nas v številnih pogledih delajo bogatejša. Bogatejša za nova doživetja, nove izkušnje in nova poznanstva. Vznemirljivo je lahko že samo pakiranje, pri katerem moramo biti pozorni na določene stvari.

slikaGoogle napovedal dogodek za 9. oktober
12.09.2018

Google je za 9. oktober napovedal dogodek, na katerem se pričakuje, da bo predstavil naslednike mobilnikov Pixel. Dogodek, ki bo to pot v New Yorku, bo moč spremljati tudi v živo preko prenosa na Youtube-u.

članki

Vsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem

Deli z ostalimi

16.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

Vsakodnevno življenje ljudi je vse bolj odvisno od izvajanja spletnih transakcij in uporabe digitalnih naprav. Te spreminjajo tudi pomen zasebnosti in transparentnosti v medosebnih odnosih. Raziskava je pokazala, da 80 % posameznikov zagovarja zasebnost parov tako na spletu kot v realnem življenju. Kar 70 % vprašanih svoje razmerje ceni bolj kot zasebnost. Polovica jih partnerju zaupa kodo PIN na svoji napravi in druga gesla, četrtina ima na napravah svojih partnerjev nameščen svoj prstni odtis.

S tem ko ljudje svojim partnerjem brez zadržkov omogočijo dostop do digitalnega življenja, lahko puščajo še več digitalnih odtisov in razkrijejo svoje bolj ali manj lepe spletne skrivnosti. Vsak tretji vprašani uporabnik interneta priznava, da na spletu vohuni za svojim partnerjem. Ta številka zraste na skoraj polovico pri tistih, ki opišejo svoje razmerje kot nestabilno ali pa niso prepričani v njegovo prihodnost. Tretjina (31 %) tistih, ki so v razmerju nesrečni, čuti, da partner ogroža njihovo zasebnost. Pri tistih, ki so v svoji zvezi srečni, se ta delež zniža na 15 %.

Kar 76 % nezadovoljnih partnerjev je bolj naklonjenih temu, da svoje spletne aktivnosti obdrži zase. Ta delež med ljudmi, ki razmerje opišejo kot srečno, znaša 54 %. Najpogosteje pred partnerji skrijejo vsebino sporočil v komunikaciji z drugimi ljudmi, kako porabijo denar na spletu, s partnerjem tudi ne delijo vseh osebnih datotek in ne razkrijejo, katere spletne strani so obiskali. Zasebnost in skrivnostno vedenje pri spletnih aktivnostih lahko vodi tudi do prepirov. Tretjina (33 %) vprašanih se je s partnerjem sporekla po tem, ko je ta na spletu videl nekaj, kar sami niso želeli deliti z njim.

»Ob začetku razmerja se pojavi vprašanje meje zasebnosti na spletu oz. koliko podatkov o vašem digitalnem življenju ste pripravljeni deliti s svojim partnerjem. Veliko ljudi uporablja partnerjeve digitalne naprave ali pa poizveduje o njihovih aktivnostih na spletu. Tako lahko hitro prestopijo mejo zasebnosti na spletu. To lahko prepreči tudi lepo presenečenje ob valentinovem ali rojstnem dnevu ter odvrne partnerja od tega, da bi ohranjali skrivnosti,« pravi Andrei Mochola, vodja oddelka varnostnih rešitev za končne uporabnike pri družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Pomembno je, da najdemo pravo razmerje med transparentno in odkrito zvezo ter ohranjanjem varnosti našega digitalnega življenja. Dober prvi korak je odprt dialog s partnerjem, v katerem vzpostavite meje zasebnosti na spletu. Te lahko okrepite tudi s funkcijami ohranjanja zasebnosti varnostnih rešitev družbe Kaspersky Lab.«

V partnerski zvezi obstaja dovolj prostora, da lahko gresta ljubezen in zasebnost z roko v roki. Z nekaj preprostimi koraki lahko uporabniki zagotovijo, da bo njihovo digitalno življenje varno, tudi če bodo svoj svet na spletu odprli svojemu partnerju.

V varnostni rešitvi 'Kaspersky Total Security' uporabnikom pomaga skrivnosti v dokumentih ohraniti funkcija 'File Shredder'. Ta trajno izbriše datoteke in s tem zagotovi, da ne morejo biti obnovljene. Funkcija 'Privacy Protection' lahko skrije sporočila in klice na napravi z operacijskim sistemom Android. Da se pred drugim parom oči skrije obisk spletnih strani, funkcija 'Privacy Cleaner' izbriše zgodovino brskanja in odstrani vse sledi aktivnosti v operacijskem sistemu Windows.

Funkcija 'Private Browsing' prepreči sledenje brskanju po spletnih straneh in katerikoli poskus zbiranja podatkov. Onemogoči tudi prikaz oglasov in pripomore, da uporabniki pred radovednim partnerjem skrijejo darila, ki so jih zanje izbrskali na spletu, in načrte za valentinovo. Žal bližnjica za kreiranje močnih gesel za dostop do spletnih računov ne obstaja. Ta so še posebej pomembna, kadar uporabniki gesla delijo s partnerjem, saj s tem povečajo možnost, da bi pristala v napačnih rokah. Rešitev 'Kaspersky Password Manager' pomaga ustvariti močna gesla in s tem varuje spletne račune.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki