marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaStoritev Huawei Track AI bo pri otrocih iskala znake poslabšanja vida
25.04.2019

Huaweijevo umetno inteligenco in pametne tehnologije bodo uporabljali v očesnih Sodeluje namreč z ustanovama IIS Aragon in DIVE Medical pri razvoju storitve Track AI, katere umetna inteligenca razvita na podlagi bogatega znanja Huaweija, bo odkrivala in diagnosticirala zgodnje znake poslabšanja vida.

slikaSamsung prestavil lansiranje Galaxya Fold
24.04.2019

Samsung je prestavil lansiranje svojega prvega prepogljivega mobilnika Galaxy Fold, ki naj bi bil po prvotnem načrtu lansiran jutri, 26. aprila. Za to potezo so se odločili, ker so prva testiranja pokazala kar nekaj nepravilnosti pri delovanju.

slikaS posodobitvijo Nokie 9 PureView postane čitalec prstnih odtisov manj varen
23.04.2019

Že od samega začetka se je Nokia 9 PureView ubadala s težavo čitalnika prstnih odtisov, ni bil tako zanesljiv, kot bi moral biti. HMD Global zato sedaj izvaja posodobitev programske opreme, s katero naj bi odpravili težavo. Nekateri uporabniki so posodobitev že namestili, vendar se je izkazalo, da popravek povzroča varnostno težavo.

slikaAmazon načrtuje lansiranje brezplačne glasbene storitve
19.04.2019

Glede na zadnje navedbe na spletu pri Amazonu pripravljajo brezplačno glasbeno storitev, s katero želijo pridobiti stranke, ki trenutno uporabljajo Spotify. Nova storitev bo zajemala manjši nabor glasbe kot plačljiva Prime in Amazon Music Unlimited.

slikaHonor bo maja predstavil serijo 20
17.04.2019

Honor je razposlal vabila za dogodek, ki bo potekal 21. maja v Londonu. Na njem bodo predstavili serijo Honor 20, samo vabilo pa je precej zanimivo, saj je bil datum napisan kot matematična enačba: 444+4x4x4+(4+4)/4+44/4.

strani
Marketing

Zakaj izbrati mobile.si za promocijo vaših blagovnih znamk, izdelkov ali storitev?

  • Ciljna publika. Obiskovalci mobile.si želijo izvedeti več o vaših izdelkih in storitvah. Večinoma so navdušenci in zgodnji uporabniki izdelkov in storitev, ki ponavadi želijo posodobiti svojo opremo. Mobile.si je zato verjetno najboljša stran v Sloveniji za doseganje ciljne publike.
  • Veliko obiskovalcev. Mobile.si vsak mesec obišče okrog 30 tisoč različnih (unique) uporabnikov, kar nas postavlja v sam vrh po številu obiskovalcev specializiranih strani. To je tudi zagotovilo, da bo vaše sporočilo doseglo številne uporabnike.
  • Sprotne statistike. Sproti lahko spremljate dnevno/tedensko/mesečno število prikazov in klikov na vaš oglas preko online oglasnega sistema. Izberete si lahko tudi tedensko pošiljanje poročil na vaš e-poštni naslov.

Zagotovo vas zanima:

1. Na kakšen način lahko promoviramo svojo blagovno znamko, produkte ali storitve na mobile.si?

  • z oglaševalskimi pasicami, ki so postavljene na strani ter tudi izven strani (lebdeči oglasi),
  • z oglasnimi promocijskimi članki, ki so za čas zakupa med poudarjenimi članki (levo zgoraj),
  • sponzorirane akcije v obliki nagradnih kvizov ali natečajev,
  • druge promocijske aktivnosti glede na željo naročnika.


2. Kam lahko umestimo oglasno sporočilo na mobile.si?

Na mobile.si so na voljo naslednje lokacije za oglasna sporočila:

  • nad vsebino - v glavi strani (pasici 728 x 90 in 468 x 60 pik),
  • ob vsebini - na desni strani (stolpična pasica 120 x 600 ali 160 x 600 pik),
  • med vsebino - v levem stolpcu (pasica 180 x 150 pik). Ta lokacija je posebej primerna za doseganje ciljne publike vaše blagovne znamke ali izdelka, saj je možen zakup prikaza vaše oglasne pasice pri testih in predstavitvah aparatov in opreme vaše blagovne znamke,
  • oglasni članki - zgornji levi stolpec poudarjenih vsebin.

3. Koliko ljudi bo videlo moje oglasno sporočilo?

Odvisno od časa in načina zakupa, kar izberete sami. Osnovna enota je mesečni zakup oglaševalskega prostora, ki ga enakovredno razporedimo med naročnike. Omogočen je tudi krajši časovni zakup ali pa zakup določenega števila prikazov oglasne pasice (za lebdeče oglase).

4. Kakšna je stopnja klika (click-throught rate – CTR)?

Stopnja klika je odstotek prikazov oglasnih pasic, na katere so uporabniki kliknili. Večja kot je stopnja CTR, boljše je. Kako visoko stopnjo CTR doseže vaša oglasna pasica, je odvisno od več dejavnikov, med njimi sta najpomembnejša kvaliteta oglasne pasice in njena primernost za ciljno publiko. Povprečna stopnja CTR za spletno oglaševanje je 0,1 %. To pomeni, da bo vsaka 1000-a oseba kliknila na vašo oglasno pasico. Povprečna stopnja CTR na mobile.si je vedno višja – na dan 30. 4. 2006 je povprečen CTR kar 0,31 %. Dosedanji oglaševalci so dosegli preko različnih načinov oglaševanja različne stopnje CTR:

  • od 0,12 do 0,24 % pri klasičnih oglaševalskih pasicah,
  • od 0,27 do 2,47 % pri oglaševanju s sponzorskimi akcijami,
  • 5,72 % pri lebdečem oglasu (500 x 500 pik).

Pri promociji lastnih vsebin dosegamo stopnjo CTR od 0,11 do 0,52 %, za aktualnejše vsebine pa do 0,86 %.

5. Koliko nas bo stala promocija?

Cena je odvisna od izbranega načina promocije vaše blagovne znamke, izdelka ali storitve. Za cenik različnih načinov oglaševanja, posebnosti in druge želje nas kontaktirajte preko e-pošte (marketing@mobile.si).

6. Kako bomo vedeli, kako "dobro" gre naši oglaševalski pasici?

Preprosto – s sprotnim vpogledom v online statistiko prikazov vaše pasice oz. celotne kampanje.


7. Ali lahko na mobile.si oglašuje kdorkoli?

Skorajda. Ne sprejemamo oglaševanja za produkte/storitve/spletne strani, ki promovirajo (po slovenski zakonodaji) prepovedane aktivnosti, pornografske vsebine ali druge neprimerne subjekte. Pridružujemo si pravico do zavrnitve oglasnega sporočila, če menimo, da je neprimeren.

Kontakti:

marketing@mobile.si

Naslov uredništva:
Thomas Bergant
Vaše 31/b
SI-1215 Medvode
Slovenija
info@mobile.si

Kontakt:
Thomas Bergant
gsm: 040 220 444

mobile.si posluje preko podjetja:
Petrov & Petrov d.o.o.
Ljubljanska cesta 27
SI-6230 Postojna
Slovenija
Matična številka: 5430429000
Davčna številka: SI62769154

kontakt:
Aleksander Petrov
gsm: 041 691 864

Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki