marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaLenovo v manj kot pol leta prodal preko tri milijone Moto M naprav
29.03.2017

Lenovo je lani novembra predstavil mobilnik Moto M, ki je njihov srednje cenovni mobilnik z premium izgledom. Na prodaj je bil na več trgih, predvsem pa se dobro prodaja v Indiji in na Kitajskem.

slikaTelekom Slovenije kot prvi v Sloveniji uporabnikom omogoča klice prek omrežja LTE (storitev VoLTE)
28.03.2017

Telekom Slovenije je kot prvi slovenski operater v sodelovanju z družbo Apple svojim uporabnikom, ki uporabljajo mobitele iPhone, omogočil uporabo storitve VoLTE (Voice over LTE) oz. govornih storitev prek omrežja LTE.

slikaSamsung bo onemogočil polnjenje na preostalih mobilnikih Note 7
27.03.2017

Po omejitvi polnjenja na 60 odstotkov na nekaterih mobilnikih Galaxy Note 7, bo Samsung sedaj izdal nov popravek programske opreme, ki bo prekinila polnjenje še preostalih naprav po celem svetu.

slikaUporabniki slabo vzdržujejo svoje pametne naprave
24.03.2017

S čedalje večjo uporabo aplikacij in naraščanjem pomnilniške zmogljivosti naprav se povečuje tudi digitalni nered. Premalo posvečanja pozornosti vzdrževanju aplikacij lahko privede do večje ranljivosti naprav za varnostne grožnje. Novo poročilo Kaspersky Laba kaže, da imajo uporabniki interneta po vsem svetu težave z digitalnim neredom.

slikaPrvih pet vloži več kot 10.000 patentnih vlog letno
22.03.2017

Glede na letno poročilo Evropske patentne organizacije, se je Huawei umestil na drugo mesto vloženih postopkov za pridobitev patenta, kar je dve mesti bolje kot lansko leto. V letu 2016 so oddali kar 2390 vlog, kar jih uvršča tik za Philips NV. Glede na odobrene patente se je Huawei uvrstil na 7. mesto z 924 patenti. Na področju komunikacij se Huawei urvšča pred Ericsson in Qualcomm.

slika4 dodatki, ki jih potrebuje vsak ljubitelj dobre fotografije
22.03.2017

Radi ujamete posebne trenutke kar z vašim telefonom? Za vse fotografske navdušence smo pregledali najboljše dodatke za fotografiranje s prenosnim telefonom. Preverite, kako je lahko vaša fotografija še boljša!

strani
Marketing

Zakaj izbrati mobile.si za promocijo vaših blagovnih znamk, izdelkov ali storitev?

  • Ciljna publika. Obiskovalci mobile.si želijo izvedeti več o vaših izdelkih in storitvah. Večinoma so navdušenci in zgodnji uporabniki izdelkov in storitev, ki ponavadi želijo posodobiti svojo opremo. Mobile.si je zato verjetno najboljša stran v Sloveniji za doseganje ciljne publike.
  • Veliko obiskovalcev. Mobile.si vsak mesec obišče okrog 30 tisoč različnih (unique) uporabnikov, kar nas postavlja v sam vrh po številu obiskovalcev specializiranih strani. To je tudi zagotovilo, da bo vaše sporočilo doseglo številne uporabnike.
  • Sprotne statistike. Sproti lahko spremljate dnevno/tedensko/mesečno število prikazov in klikov na vaš oglas preko online oglasnega sistema. Izberete si lahko tudi tedensko pošiljanje poročil na vaš e-poštni naslov.

Zagotovo vas zanima:

1. Na kakšen način lahko promoviramo svojo blagovno znamko, produkte ali storitve na mobile.si?

  • z oglaševalskimi pasicami, ki so postavljene na strani ter tudi izven strani (lebdeči oglasi),
  • z oglasnimi promocijskimi članki, ki so za čas zakupa med poudarjenimi članki (levo zgoraj),
  • sponzorirane akcije v obliki nagradnih kvizov ali natečajev,
  • druge promocijske aktivnosti glede na željo naročnika.


2. Kam lahko umestimo oglasno sporočilo na mobile.si?

Na mobile.si so na voljo naslednje lokacije za oglasna sporočila:

  • nad vsebino - v glavi strani (pasici 728 x 90 in 468 x 60 pik),
  • ob vsebini - na desni strani (stolpična pasica 120 x 600 ali 160 x 600 pik),
  • med vsebino - v levem stolpcu (pasica 180 x 150 pik). Ta lokacija je posebej primerna za doseganje ciljne publike vaše blagovne znamke ali izdelka, saj je možen zakup prikaza vaše oglasne pasice pri testih in predstavitvah aparatov in opreme vaše blagovne znamke,
  • oglasni članki - zgornji levi stolpec poudarjenih vsebin.

3. Koliko ljudi bo videlo moje oglasno sporočilo?

Odvisno od časa in načina zakupa, kar izberete sami. Osnovna enota je mesečni zakup oglaševalskega prostora, ki ga enakovredno razporedimo med naročnike. Omogočen je tudi krajši časovni zakup ali pa zakup določenega števila prikazov oglasne pasice (za lebdeče oglase).

4. Kakšna je stopnja klika (click-throught rate – CTR)?

Stopnja klika je odstotek prikazov oglasnih pasic, na katere so uporabniki kliknili. Večja kot je stopnja CTR, boljše je. Kako visoko stopnjo CTR doseže vaša oglasna pasica, je odvisno od več dejavnikov, med njimi sta najpomembnejša kvaliteta oglasne pasice in njena primernost za ciljno publiko. Povprečna stopnja CTR za spletno oglaševanje je 0,1 %. To pomeni, da bo vsaka 1000-a oseba kliknila na vašo oglasno pasico. Povprečna stopnja CTR na mobile.si je vedno višja – na dan 30. 4. 2006 je povprečen CTR kar 0,31 %. Dosedanji oglaševalci so dosegli preko različnih načinov oglaševanja različne stopnje CTR:

  • od 0,12 do 0,24 % pri klasičnih oglaševalskih pasicah,
  • od 0,27 do 2,47 % pri oglaševanju s sponzorskimi akcijami,
  • 5,72 % pri lebdečem oglasu (500 x 500 pik).

Pri promociji lastnih vsebin dosegamo stopnjo CTR od 0,11 do 0,52 %, za aktualnejše vsebine pa do 0,86 %.

5. Koliko nas bo stala promocija?

Cena je odvisna od izbranega načina promocije vaše blagovne znamke, izdelka ali storitve. Za cenik različnih načinov oglaševanja, posebnosti in druge želje nas kontaktirajte preko e-pošte (marketing@mobile.si).

6. Kako bomo vedeli, kako "dobro" gre naši oglaševalski pasici?

Preprosto – s sprotnim vpogledom v online statistiko prikazov vaše pasice oz. celotne kampanje.


7. Ali lahko na mobile.si oglašuje kdorkoli?

Skorajda. Ne sprejemamo oglaševanja za produkte/storitve/spletne strani, ki promovirajo (po slovenski zakonodaji) prepovedane aktivnosti, pornografske vsebine ali druge neprimerne subjekte. Pridružujemo si pravico do zavrnitve oglasnega sporočila, če menimo, da je neprimeren.

Kontakti:

marketing@mobile.si

Naslov uredništva:
Thomas Bergant
Vaše 31/b
SI-1215 Medvode
Slovenija
info@mobile.si

Kontakt:
Thomas Bergant
gsm: 040 220 444

mobile.si posluje preko podjetja:
Petrov & Petrov d.o.o.
Ljubljanska cesta 27
SI-6230 Postojna
Slovenija
Matična številka: 5430429000
Davčna številka: SI62769154

kontakt:
Aleksander Petrov
gsm: 041 691 864

Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
Si.mobil
T-2
Teleing
Telemach
Tušmobil

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

 Mobile World Congress 2017
07.02.2017

Od 27. februarja do vključno 2. marca 2017 se bo v Barceloni odvijal letošnji Mobile World Congress oz. krajše MWC. Ta sodi med največje tehnološke dogodke na evropskih tleh in velik del proizvajalcev svoje spomladanske novosti predstavlja ravno na tem dogodku. Kot že zadnjih nekaj let, se bomo tudi letos udeležili tega dogodka in vas obveščali o letošnjih tehnoloških novitetah.

več članki