marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaCilj vsakega drugega napada z ribarjenjem v 2016 je bila kraja denarja
24.02.2017

Cilj skoraj polovice vseh napadov z ribarjenjem v 2016, ki so bili izvedeni z lažno elektronsko pošto ali prek lažnih spletnih strani in jih je zaznal Kaspersky Lab s hevrističnimi tehnologijami, je bila kraja denarja.

slikaNorost za hitrost: kako hiter je Mate 9
24.02.2017

Visoka zmogljivost telefona je nekaj, kar je pomembno vsem nam. Številne naprave na trgu so dovolj hitre za pričakovanja povprečnega uporabnika, le nekaj pa se jih lahko uvršča v elitni klub.

slikaHuawei P10 in P10 Plus prihajata še ta teden!
23.02.2017

Za to nedeljo, 26. februarja, je Huawei napovedal novinarsko konferenco, na kateri naj bi predstavil dva nova telefona linije P. HUAWEI P10 in P10 Plus naj bi na trg mobilnih telefon prinesla sveže barve in s tem svežo energijo, kar napoveduje tudi javno objavljeno partnerstvo s Pantone.

slikaSamsung C-Lab bo na dogodku MWC 2017 predstavil nove VR projekte
23.02.2017

Samsung Electronics je napovedal, da bo predstavil štiri inovativne Creative Lab (C-lab) projekte, ki ponujajo širok spekter doživetij prek virtualne resničnosti (VR) in obogatene resničnosti (AR), kar sta dva izmed najpomembnejših tehnoloških trendov, ki se predstavljajo na letošnjem kongresu MWC v Barceloni.

slikaKdo upravlja povezane avtomobile brez vednosti njihovih lastnikov?
22.02.2017

Raziskovalci Kaspersky Laba so preučili varnost aplikacij za oddaljeno upravljanje avtomobilov znanih proizvajalcev jeklenih konjičkov. Strokovnjaki so ugotovili, da se vse aplikacije soočajo z varnostnimi zagatami, ki bi kibernetskim kriminalcem lahko omogočile povzročitev velike škode lastnikom povezanih avtomobilov.

slikaDružba Lenovo zaključila tretje poslovno četrtletje
20.02.2017

Družba Lenovo Group je objavila rezultate za tretje poslovno četrtletje 2016/2017, ki se je za podjetje končalo konec decembra lani. Družba je ustvarila za 12,2 milijarde ameriških dolarjev prihodkov oziroma 6 odstotkov manj kot v enakem obdobju leto pred tem. Lenovo je ob tem ustvaril za 98 milijonov ameriških dolarjev dobička.

strani
Marketing

Zakaj izbrati mobile.si za promocijo vaših blagovnih znamk, izdelkov ali storitev?

  • Ciljna publika. Obiskovalci mobile.si želijo izvedeti več o vaših izdelkih in storitvah. Večinoma so navdušenci in zgodnji uporabniki izdelkov in storitev, ki ponavadi želijo posodobiti svojo opremo. Mobile.si je zato verjetno najboljša stran v Sloveniji za doseganje ciljne publike.
  • Veliko obiskovalcev. Mobile.si vsak mesec obišče okrog 30 tisoč različnih (unique) uporabnikov, kar nas postavlja v sam vrh po številu obiskovalcev specializiranih strani. To je tudi zagotovilo, da bo vaše sporočilo doseglo številne uporabnike.
  • Sprotne statistike. Sproti lahko spremljate dnevno/tedensko/mesečno število prikazov in klikov na vaš oglas preko online oglasnega sistema. Izberete si lahko tudi tedensko pošiljanje poročil na vaš e-poštni naslov.

Zagotovo vas zanima:

1. Na kakšen način lahko promoviramo svojo blagovno znamko, produkte ali storitve na mobile.si?

  • z oglaševalskimi pasicami, ki so postavljene na strani ter tudi izven strani (lebdeči oglasi),
  • z oglasnimi promocijskimi članki, ki so za čas zakupa med poudarjenimi članki (levo zgoraj),
  • sponzorirane akcije v obliki nagradnih kvizov ali natečajev,
  • druge promocijske aktivnosti glede na željo naročnika.


2. Kam lahko umestimo oglasno sporočilo na mobile.si?

Na mobile.si so na voljo naslednje lokacije za oglasna sporočila:

  • nad vsebino - v glavi strani (pasici 728 x 90 in 468 x 60 pik),
  • ob vsebini - na desni strani (stolpična pasica 120 x 600 ali 160 x 600 pik),
  • med vsebino - v levem stolpcu (pasica 180 x 150 pik). Ta lokacija je posebej primerna za doseganje ciljne publike vaše blagovne znamke ali izdelka, saj je možen zakup prikaza vaše oglasne pasice pri testih in predstavitvah aparatov in opreme vaše blagovne znamke,
  • oglasni članki - zgornji levi stolpec poudarjenih vsebin.

3. Koliko ljudi bo videlo moje oglasno sporočilo?

Odvisno od časa in načina zakupa, kar izberete sami. Osnovna enota je mesečni zakup oglaševalskega prostora, ki ga enakovredno razporedimo med naročnike. Omogočen je tudi krajši časovni zakup ali pa zakup določenega števila prikazov oglasne pasice (za lebdeče oglase).

4. Kakšna je stopnja klika (click-throught rate – CTR)?

Stopnja klika je odstotek prikazov oglasnih pasic, na katere so uporabniki kliknili. Večja kot je stopnja CTR, boljše je. Kako visoko stopnjo CTR doseže vaša oglasna pasica, je odvisno od več dejavnikov, med njimi sta najpomembnejša kvaliteta oglasne pasice in njena primernost za ciljno publiko. Povprečna stopnja CTR za spletno oglaševanje je 0,1 %. To pomeni, da bo vsaka 1000-a oseba kliknila na vašo oglasno pasico. Povprečna stopnja CTR na mobile.si je vedno višja – na dan 30. 4. 2006 je povprečen CTR kar 0,31 %. Dosedanji oglaševalci so dosegli preko različnih načinov oglaševanja različne stopnje CTR:

  • od 0,12 do 0,24 % pri klasičnih oglaševalskih pasicah,
  • od 0,27 do 2,47 % pri oglaševanju s sponzorskimi akcijami,
  • 5,72 % pri lebdečem oglasu (500 x 500 pik).

Pri promociji lastnih vsebin dosegamo stopnjo CTR od 0,11 do 0,52 %, za aktualnejše vsebine pa do 0,86 %.

5. Koliko nas bo stala promocija?

Cena je odvisna od izbranega načina promocije vaše blagovne znamke, izdelka ali storitve. Za cenik različnih načinov oglaševanja, posebnosti in druge želje nas kontaktirajte preko e-pošte (marketing@mobile.si).

6. Kako bomo vedeli, kako "dobro" gre naši oglaševalski pasici?

Preprosto – s sprotnim vpogledom v online statistiko prikazov vaše pasice oz. celotne kampanje.


7. Ali lahko na mobile.si oglašuje kdorkoli?

Skorajda. Ne sprejemamo oglaševanja za produkte/storitve/spletne strani, ki promovirajo (po slovenski zakonodaji) prepovedane aktivnosti, pornografske vsebine ali druge neprimerne subjekte. Pridružujemo si pravico do zavrnitve oglasnega sporočila, če menimo, da je neprimeren.

Kontakti:

marketing@mobile.si

Naslov uredništva:
Thomas Bergant
Vaše 31/b
SI-1215 Medvode
Slovenija
info@mobile.si

Kontakt:
Thomas Bergant
gsm: 040 220 444

mobile.si posluje preko podjetja:
Petrov & Petrov d.o.o.
Ljubljanska cesta 27
SI-6230 Postojna
Slovenija
Matična številka: 5430429000
Davčna številka: SI62769154

kontakt:
Aleksander Petrov
gsm: 041 691 864

Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

bob
Debitel
izimobil
M mobil
Mobitel
Si.mobil
T-2
Teleing
Telemach
Tušmobil

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

 Mobile World Congress 2017
07.02.2017

Od 27. februarja do vključno 2. marca 2017 se bo v Barceloni odvijal letošnji Mobile World Congress oz. krajše MWC. Ta sodi med največje tehnološke dogodke na evropskih tleh in velik del proizvajalcev svoje spomladanske novosti predstavlja ravno na tem dogodku. Kot že zadnjih nekaj let, se bomo tudi letos udeležili tega dogodka in vas obveščali o letošnjih tehnoloških novitetah.

več članki