marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

članki

Telemach najhitreje rastoči mobilni ponudnik na slovenskem trgu

Deli z ostalimi

01.04.2016
Objavil: Dare Gliha

Podatki AKOS-a kažejo konstanto rast tržnega deleža aktivnih uporabnikov mobilne telefonije pri Telemachu, ki je z nakupom Tušmobila leto 2015 zaključil s 14,1 odstotnim deležem na trgu. V nasprotju z ostalimi operaterji se je v zadnjem četrtletju lani pri Telemachu povečal tudi delež uporabnikov mobilnega širokopasovnega dostopa in sicer z 11,9 na 13,2 odstotka.

Po podatkih Akosa je v večini slovenskih gospodinjstvih toliko mobilnih telefonov, kot je število članov gospodinjstva. Z menjavo mobilnega operaterja se je soočilo 41 odstotkov vprašanih. Glavni razlog za to je cena (54 %), na drugem mestu pa je pokritost s signalom (29 %). Kot v zadnjem četrtletnem poročilu navaja Akos, je družba Telemach d.o.o. po pridružitvi družbe Tušmobil d.o.o. aprila lani prenovila že zgrajeno mobilno omrežje, dodatno omrežila šibkejše pokrite predele in z nadgradnjo omrežja zagotovila uporabnikom nemoteno komunikacijo. Z omrežjem 3G družba danes pokriva več kot 99 % prebivalstva, do mobilnega omrežja 4G/LTE pa bo do konca leta 2016 lahko dostopalo okrog 85% prebivalcev.

Medtem, ko je pri največjem mobilnem operaterju v Sloveniji več let opaziti nižanje tržnega deleža, Telemach od leta 2012 beleži konstantno večanje tržnega deleža aktivnih uporabnikov mobilne telefonije. S priključitvijo Tušmobila je konec lanskega leta tržni delež znašal dobrih 14 odstotkov. »Uporabnikom želimo omogočiti nemoteno komuniciranje kjerkoli in kadarkoli. Zato smo učinkovito prenovili in nadgradili omrežje, v pakete dodali tudi nacionalno gostovanje, uporabnikom pa ponudili cenovno dostopne pakete z neomejenimi klici veliko interneta in omrežjem UNIFI. Dodano vrednost za uporabnike ob tem predstavlja tudi mobilna televizija D3GO, ki je vključena v naše mobilne pakete VEČ,« je podatke AKOS-a komentiral Marko Šter, direktor Telemacha.

Telemachovi mobilni paketi vključujejo uporabo dodatnih storitev UNIFI in D3GO. Uporaba storitve UNIFI, ki jo Telemach zagotavlja v Sloveniji in regiji, omogoča prihranek pri prenosu podatkov, saj se mobilni telefon samodejno poveže na več kot 250.000 brezžičnih UNIFI točk, ki omogočajo internetne storitve. Storitev D3GO pa omogoča spremljanje televizijskih programov tudi v HD sliki, časovne funkcije zamujeno 72 ur in spremljanje vsebin na zahtevo na prenosnih napravah, kjerkoli se nahajate.

Link po poročila AKOS-a.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki