marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei predstavil serijo Mate 30, tokrat brez Googlovih aplikacij
20.09.2019

Huawei je včeraj v Munchenu predstavil novi napravi iz serije Mate in sicer Mate 30 in Mate 30 Pro. Gre za prva mobilnika te družbe, ki zaradi trgovinske vojne z ZDA prihajata brez priljubljenih Googlovih aplikacij.

slikaPri Telekomu danes pričenjajo s prodajo mobilnikov iPhone in ure Apple Watch 5
20.09.2019

Telekom Slovenije bo danes, ko se prične tudi globalna prodaja najnovejših Apple naprav, pričel s prodajo mobitelov serije Pro, iPhone 11 Pro in iPhone 11 Pro Max, iPhone 11 ter ure Apple Watch Series 5 (GPS). V E-trgovini Telekoma Slovenije so mobilniki na voljo že od polnoči dalje, v vseh Telekomovih centrih po Sloveniji pa ob njihovem običajnem odprtju.

slikaHTC je imenoval novega izvršnega direktorja za razvoj 5G, AI in XR
18.09.2019

Družba HTC je včeraj na mesto izvršnega direktorja družbe imenovala Yvesa Maitreja. Yves prihaja v HTC iz podjetja Orange, ene največjih svetovnih telekomunikacijskih družb, kjer je zasedal položaj višjega podpredsednika skupine za mobilne večpredstavne vsebine in naprave.

slikaHuawei razmišlja o prodaji 5G
16.09.2019

V nedavnem intervjuju za The Economist je izvršni direktor in ustanovitelj Huaweija Ren Zhengfei razkril, da podjetje preučuje možnost prodaje tehnologije 5G. Dodal je še, da bo Huawei iskal kupca s sedežem zunaj Azije, zelo verjetno na zahodu.

slikaSamsung sodeluje s partnerji za izjemne izkušnje z Galaxy Fold
13.09.2019

Samsung Electronics z Galaxy Fold prepogljivim telefonom utira pot prihodnosti nove mobilne kategorije. Naznanja začetek nove dobe mobilne tehnologije in skupaj s partnerji razvija ter prinaša novo uporabniško izkušnjo na prepogljivem telefonu.

članki

Zatiranje nezaželenih (spam) kratkih sporočil

Deli z ostalimi
Spam

28.04.2006
Objavil: Aljoša Cankar

Avstralski operater Telstra je svojim strankam predstavil preprost način boja proti nezaželenim tekstovnim sporočilom.

Storitev bo pričela z delovanjem nekje v sredini maja. Operater bo v imenu strank kontaktiral ponudnike nadležnih in nezahtevanih storitev, ter jim "zabičal", da prenehajo s tovrstnimi aktivnostmi, lahko pa bodo celo zahtevali odškodnine za prizadete uporabnike.

V ozadju celotne akcije bo še izobraževalna kampanja na temo tovrstnih storitev. Jenny Young, vodja marketinškega področja, pravi, da se je število nezadovoljnih strank, ki se pritožujejo nad nezaželenimi sporočili, v zadnjem letu potrojilo.

"Telstra želi uporabnikom pomagati pri izogibanju visokim računom, nezadovoljstvu in frustracijam, katere povzročajo nenaročene in nezaželene vsebine. Nekatere storitve, s katerimi se lahko uporabniki zaščitijo pred tovrstnim nevšečnostim, kot je npr. omejitev mesečne porabe. Vsak mesec prejmemo na stotine klicev uporabnikov, ki so se nehote ali nevede ujeli v kako storitev, prek katere stalno prejemajo sporočila, za katera morajo še plačevati.

Naša želja je omogočiti hiter in učinkovit način odjave oziroma popolno blokado teh storitev, ki sicer prav rade izsušijo potrošnikov žep." Dodali so še, da se s ponudniki pogajajo tudi s pomočjo avstralske Mobilne Telekomunikacijske Družbe - AMTD (v originalu Australian Mobile Telecommunications Association - AMTA), iščoč popolno rešitev za težave, ki pestijo praktično vse mobilne trge širom sveta.

fotografije
Spam
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki