marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

slikaBo Apple na novih iPhonih uporabil USB-C?
12.06.2019

Že nekaj časa se govori, da bo Apple opustil svoj Lightning priključek in prešel na standardni USB-C. Očitno bo do tega prišlo že letos, vsaj če verjamemo namigu v beta različici prihajajočega operacijskega sistema iOS 13.

slikaSamsung naj bi Galaxy Note10 predstavil 10. avgusta
10.06.2019

Samsung je Galaxy Note9 predstavil 9. avgusta lani, zato se je pričakovalo, da bo naslednik Note10 letos ravno tako predstavljen v tem mesecu. Iz Južne Koreje pa sedaj prihaja vest, da naj bi Samsung svojega paradnega konja predstavil 10. avgusta.

članki

Zatiranje nezaželenih (spam) kratkih sporočil

Deli z ostalimi
Spam

28.04.2006
Objavil: Aljoša Cankar

Avstralski operater Telstra je svojim strankam predstavil preprost način boja proti nezaželenim tekstovnim sporočilom.

Storitev bo pričela z delovanjem nekje v sredini maja. Operater bo v imenu strank kontaktiral ponudnike nadležnih in nezahtevanih storitev, ter jim "zabičal", da prenehajo s tovrstnimi aktivnostmi, lahko pa bodo celo zahtevali odškodnine za prizadete uporabnike.

V ozadju celotne akcije bo še izobraževalna kampanja na temo tovrstnih storitev. Jenny Young, vodja marketinškega področja, pravi, da se je število nezadovoljnih strank, ki se pritožujejo nad nezaželenimi sporočili, v zadnjem letu potrojilo.

"Telstra želi uporabnikom pomagati pri izogibanju visokim računom, nezadovoljstvu in frustracijam, katere povzročajo nenaročene in nezaželene vsebine. Nekatere storitve, s katerimi se lahko uporabniki zaščitijo pred tovrstnim nevšečnostim, kot je npr. omejitev mesečne porabe. Vsak mesec prejmemo na stotine klicev uporabnikov, ki so se nehote ali nevede ujeli v kako storitev, prek katere stalno prejemajo sporočila, za katera morajo še plačevati.

Naša želja je omogočiti hiter in učinkovit način odjave oziroma popolno blokado teh storitev, ki sicer prav rade izsušijo potrošnikov žep." Dodali so še, da se s ponudniki pogajajo tudi s pomočjo avstralske Mobilne Telekomunikacijske Družbe - AMTD (v originalu Australian Mobile Telecommunications Association - AMTA), iščoč popolno rešitev za težave, ki pestijo praktično vse mobilne trge širom sveta.

fotografije
Spam
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki