marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaPo spletnih napadih brez sledi o napadalcih
22.03.2019

Pred odločevalci na področju informacijske tehnologije je izziv, kako zavarovati svojo organizacijo pred spletnimi napadi. Ob tem se soočajo s čedalje bolj zapleteno informacijsko infrastrukturo na eni strani in nenehnim razvojem groženj na drugi. Več kot polovica podjetji v Evropi (54 %) je v zadnjih 24 mesecih doživela vsaj en spletni napad, ki se je odrazil v motnji poslovanja.

TelekomTelekom predstavil pakete z imenom Naj in NEO
21.03.2019

Telekom Slovenije je poenostavil ponudbo mobilnih in fiksnih naročniških paketov. Uporabnikom so odslej v najbolje ocenjenem slovenskem mobilnem omrežju na voljo mobilni paketi z imenom Naj, fiksni paketi s celostno ponudbo za dom pa z imenom NEO.

slikaAli tudi Google razmišlja o prepogljivem mobilniku?
20.03.2019

Nedolgo nazaj se je zdelo, da bo Samsung vodilni na trgu prepogljivih mobilnikov, nato pa je na letošnjem mobilnem kongresu iznenada svoj izdelek pokazal še Huawei. Kmalu zatem smo od praktično vseh večjih proizvajalcev dobili informacijo, da bodo v prihodnje izdelali svoj prepogljiv mobilnik.

slikaPrva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji
19.03.2019

Addiko Chat Banking je inovativna in prva slovenska finančna storitev, ki deluje preko aplikacije Viber, ene najbolj priljubljenih platform za komunikacijo na svetu. 'Addiko Chat Banking' uporabnikom ne omogoča zgolj neposredne komunikacije z banko, temveč tudi napredne, preproste in jasne storitve plačevanja.

slikaV 2019 prihajajo telefoni s 64 MP in 100 MP kamerami
18.03.2019

Judd Heape iz Qualcomma je v nedavnem intervjuju razkril, da bodo telefoni s 64MP in celo 100MP kamerami verjetno prišli že v letošnjem letu, čeprav to ni smer, kateri želijo pri podjetju slediti.

članki

Spletni nepridipravi na lovu za uporabniškimi imeni in gesli kupcev

Deli z ostalimi

27.12.2018
Objavil: Dare Gliha

Letos se je nakupovalna mrzlica začela že novembra s Črnim petkom. Temu je hitro sledil čas podarjanja božičnih in novoletnih daril, prihajajo pa še januarski popusti. Ob tem se je vredno spomniti, da so na delu tudi spletni kriminalci, ki bi lahko s ciljanjem uporabniških imen in gesel spletnih bank ali računov za spletno nakupovanje v tem prazničnem obdobju poželi fantastičen uspeh.

Kot kaže poročilo družbe Kaspersky Lab o spletnem upravljanju denarja »From festive fun to password panic: Managing money online this Christmas«, je spletno nakupovanje med najbolj priljubljenimi spletnimi aktivnostmi, ki jih prekaša le elektronska pošta. Čeprav se večina ljudi (93 %) zaveda finančnih spletnih groženj, pa so finančna uporabniška imena in gesla 32 % uporabnikov že padla v napačne roke.

Zaradi udobnosti so spletni nakupi zelo privlačni, a nekateri ljudje so še vedno zaskrbljeni, kako dobro so zaščitena njihova spletna plačila. Žal so njihove skrbi utemeljene. Med 32 % tistih, ki so imeli ogrožena uporabniška imena in gesla na področju financ, jih četrtina (26 %) nikoli ni dobila povrnjenega denarja. Dejavniki, ki lahko potencialno ogrozijo finance uporabnikov, vključujejo tudi težave pri nadzoru nad uporabniškimi imeni in gesli, potem ko so ti bili uporabljeni na različnih platformah spletnih trgovin in izvedeni z različnimi načini plačil.

Spletno kupovanje je kot obisk ogromnega nakupovalnega centra, kjer lahko ljudje kupijo izdelke iz številnih različnih platform internetnega poslovanja. Tako ni presenečenje, da imajo lahko kupci težavo z nadzorom nad vsemi svojimi informacijami, ki jih delijo pri spletnem plačevanje. Več kot polovico ljudi (54 %) najbolj skrbi, da bodo spletni kriminalci dostopali do njihovih uporabniških imen in gesel za spletno plačevanje. Tretjina (36 %) vprašanih hkrati pravi, da so pozabili oz. se niso nikoli poskušali spomniti vseh spletnih strani in aplikacij, kjer so delili svoje finančne podatke.
Medtem ko se kupci trudijo, da imajo uporabniška imena in gesla za spletna plačila hitro dostopna in lahko zapomnljiva, jih vsak peti (20 %) shrani kar na svoje naprave. To pride prav pri vpisovanju uporabniških imen in gesel za spletno nakupovanje, saj tako ni skrbi, da bi jih uporabniki pozabili. A vendar, ča je naprava izgubljena ali ukradena, uporabnik ne tvega le izgubo osebnih podatkov, ampak tudi denarja. Če nepridipravi najdejo uporabniška imena in gesla v zapiskih pametnega telefona, bi lahko namreč dostopali do njihovega bančnega računa.

Velika izbira načinov digitalnega plačevanja omogoča kupcem svobodo, da izberejo najljubši način kupovanja izdelkov ali storitev. Največkrat izbrana metoda so še vedno debetne in kreditne kartice ter direktna nakazila iz bančnih računov ali spletnih denarnic, kot je na primer PayPal. A kljub temu druge metode plačevanja pridobivajo na priljubljenosti. Redno nakupovanje omogoča ljudem, da zbirajo točke skozi programe zvestobe in jih uporabijo, ko ponovno obiščejo prodajalca. Zahvaljujoč pametnim telefonom in pametnim uram pa kupcem ni treba nositi sabo svojih denarnic, fizičnega denarja ali celo plastičnih kratic. To je pripomoglo k večji priljubljenosti brezstičnih naprav za plačevanje, kot so PayPass in Apple Pay, ki jih redno uporablja tretjina (31 %) kupcev.

»Praznični čas ob koncu leta je čudovita priložnost za nakup daril za družino in prijatelje. Nihče pa noče imeti pokvarjenih praznikov zaradi izgube denarja, ki je posledica nevarnih transakcij in spletnih prevar,« razlaga Martina Titova, vodja marketinga potrošniških produktov v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Vsi bi morali biti zelo pozorni na svoje finančne podatke in spletna plačila ter poskrbeti, da na nezaupljivih spletnih straneh ne ogrožamo svojih uporabniških imen in gesel ali izvajamo plačila iz nezaščitenih naprav.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki