marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaGoogle ukinja podporo 32 bitnim aplikacijam
18.01.2019

Google od 1. avgusta letos ne bo več podpisoval novih 32 bitnih aplikacij. Uporabniki bodo starejše različice lahko še vedno prenašali in nameščali na svoje naprave – vsaj še nekaj časa. Ali bodo razvijalci aplikacije priredili za 64 bitno platformo je seveda odvisno le od njih.

slikaDružba Sony Europe imenovala novega predsednika
16.01.2019

Sedanji predsednik družbe Sony Europe Limited, g. Shigeru Kumekawa, se bo vrnil v Tokio in 1. aprila 2019 prevzel funkcijo izvršnega direktorja in predsednika podjetja Sony Marketing Inc. G. Hideyuki Furumi, trenutni namestnik predsednika in vodja prodajnega marketinga pri podjetju Sony Mobile Communications Inc., bo nasledil g. Kumekawo na položaju predsednika družbe Sony Europe.

slikaSamsung na CES 2019 predstavil prihodnost povezanega življenja
14.01.2019

Samsung je predstavil vizijo, kako bodo naložbe podjetja v tehnologije AI, IoT ter 5G služili kot gradnik vizije povezanega življenja. Podjetje je hkrati predstavilo svoje prihajajoče platforme robotike, ki jih poganja umetna inteligenca in jih je mogoče uporabiti za upravljanje vsakodnevnih dejavnosti, kot je pomoč starejši populaciji pri samostojnem upravljanju svojega zdravja.

slikaPojavile so se domnevne slike novega iPhona
11.01.2019

Čeprav je do predstavitve novega iPhona še praktično celo leto, so se na spletu že pojavile prve domnevne slike novega mobilnika. Slike bi verjetno spregledali, če nebi prišle iz dokaj zanesljivega vira in sicer jih je na Twitterju objavil @Oneleaks, dodatno pa jih je podprl IceUniverse.

slikaRichard Yu v odprtem pismu napovedal Huaweijeve prioritete
09.01.2019

Huawei je bil v preteklem letu večkrat omenjen tako iz pozitivne, kot tudi negativne strani. Medtem ko so na segmentu pametnih mobilnikov dodobra prevetrili in zavzeli trg, pa so imeli na mrežnem kar nekaj težav.

slikaNagrajenci izbora "Mobilnik leta 2018"
07.01.2019

Na našem portalu ste lahko od 27. novembra do 30. decembra 2018 glasovali za mobilnik leta 2018 po izboru obiskovalcev mobile.si. Sedaj pa si preberite še, kdo so dobitniki nagrad.

članki

Spletni nepridipravi na lovu za uporabniškimi imeni in gesli kupcev

Deli z ostalimi

27.12.2018
Objavil: Dare Gliha

Letos se je nakupovalna mrzlica začela že novembra s Črnim petkom. Temu je hitro sledil čas podarjanja božičnih in novoletnih daril, prihajajo pa še januarski popusti. Ob tem se je vredno spomniti, da so na delu tudi spletni kriminalci, ki bi lahko s ciljanjem uporabniških imen in gesel spletnih bank ali računov za spletno nakupovanje v tem prazničnem obdobju poželi fantastičen uspeh.

Kot kaže poročilo družbe Kaspersky Lab o spletnem upravljanju denarja »From festive fun to password panic: Managing money online this Christmas«, je spletno nakupovanje med najbolj priljubljenimi spletnimi aktivnostmi, ki jih prekaša le elektronska pošta. Čeprav se večina ljudi (93 %) zaveda finančnih spletnih groženj, pa so finančna uporabniška imena in gesla 32 % uporabnikov že padla v napačne roke.

Zaradi udobnosti so spletni nakupi zelo privlačni, a nekateri ljudje so še vedno zaskrbljeni, kako dobro so zaščitena njihova spletna plačila. Žal so njihove skrbi utemeljene. Med 32 % tistih, ki so imeli ogrožena uporabniška imena in gesla na področju financ, jih četrtina (26 %) nikoli ni dobila povrnjenega denarja. Dejavniki, ki lahko potencialno ogrozijo finance uporabnikov, vključujejo tudi težave pri nadzoru nad uporabniškimi imeni in gesli, potem ko so ti bili uporabljeni na različnih platformah spletnih trgovin in izvedeni z različnimi načini plačil.

Spletno kupovanje je kot obisk ogromnega nakupovalnega centra, kjer lahko ljudje kupijo izdelke iz številnih različnih platform internetnega poslovanja. Tako ni presenečenje, da imajo lahko kupci težavo z nadzorom nad vsemi svojimi informacijami, ki jih delijo pri spletnem plačevanje. Več kot polovico ljudi (54 %) najbolj skrbi, da bodo spletni kriminalci dostopali do njihovih uporabniških imen in gesel za spletno plačevanje. Tretjina (36 %) vprašanih hkrati pravi, da so pozabili oz. se niso nikoli poskušali spomniti vseh spletnih strani in aplikacij, kjer so delili svoje finančne podatke.
Medtem ko se kupci trudijo, da imajo uporabniška imena in gesla za spletna plačila hitro dostopna in lahko zapomnljiva, jih vsak peti (20 %) shrani kar na svoje naprave. To pride prav pri vpisovanju uporabniških imen in gesel za spletno nakupovanje, saj tako ni skrbi, da bi jih uporabniki pozabili. A vendar, ča je naprava izgubljena ali ukradena, uporabnik ne tvega le izgubo osebnih podatkov, ampak tudi denarja. Če nepridipravi najdejo uporabniška imena in gesla v zapiskih pametnega telefona, bi lahko namreč dostopali do njihovega bančnega računa.

Velika izbira načinov digitalnega plačevanja omogoča kupcem svobodo, da izberejo najljubši način kupovanja izdelkov ali storitev. Največkrat izbrana metoda so še vedno debetne in kreditne kartice ter direktna nakazila iz bančnih računov ali spletnih denarnic, kot je na primer PayPal. A kljub temu druge metode plačevanja pridobivajo na priljubljenosti. Redno nakupovanje omogoča ljudem, da zbirajo točke skozi programe zvestobe in jih uporabijo, ko ponovno obiščejo prodajalca. Zahvaljujoč pametnim telefonom in pametnim uram pa kupcem ni treba nositi sabo svojih denarnic, fizičnega denarja ali celo plastičnih kratic. To je pripomoglo k večji priljubljenosti brezstičnih naprav za plačevanje, kot so PayPass in Apple Pay, ki jih redno uporablja tretjina (31 %) kupcev.

»Praznični čas ob koncu leta je čudovita priložnost za nakup daril za družino in prijatelje. Nihče pa noče imeti pokvarjenih praznikov zaradi izgube denarja, ki je posledica nevarnih transakcij in spletnih prevar,« razlaga Martina Titova, vodja marketinga potrošniških produktov v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Vsi bi morali biti zelo pozorni na svoje finančne podatke in spletna plačila ter poskrbeti, da na nezaupljivih spletnih straneh ne ogrožamo svojih uporabniških imen in gesel ali izvajamo plačila iz nezaščitenih naprav.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki