marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

slikaV Googlovem klepetu boste lahko klepetali z uporabniki storitev Slack in Microsoft Teams
26.04.2024

Google svojo aplikacijo za klepet odpira tudi drugim platformam, kot sta Slack in Microsoft Teams. Nova integracija vam omogoča, da sporočate uporabnikom v aplikacijah Slack in Teams, ne da bi vam bilo treba preklapljati med aplikacijami.

slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

članki

Sony Ericsson predstavlja svojo novo strategijo za izdelke GreenHeart


05.06.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil načrte za zmanjšanje emisij CO² v podjetju za 20 % do leta 2015 . Podjetje se je obenem zavezalo, da bo vse izpuste toplogrednih plinov pri življenjski dobi vseh svojih izdelkov, vključno z uporabo in upravljanjem z izdelki po koncu njihove življenjske dobe, do leta 2015 zmanjšalo za dodatnih 15 %.

»Od začetka svojega delovanja kot mešano podjetje leta 2001 si je Sony Ericsson prizadeval presegati panožne standarde pri odstranjevanju škodljivih snovi in izdelavi energetsko učinkovitih polnilnikov. Uvedli smo trajnostni pristop pri celotni življenjski dobi svojih telefonov z namenom proizvajanja telefonov z zelenim srcem in zmanjšanja izpustov CO2 pri izdelkih v uporabi ter zagotavljanja trajnostnega upravljanja z izdelki po koncu njihove življenjske dobe,« je dejal Dick Komiyama, predsednik Sony Ericsson. »Današnja objava glede ciljev zmanjšanja izpustov in novi izdelki GreenHeart™ predstavljata nadaljnji korak k izgradnji bolj trajnostnega poslovanja in sta ključnega pomena v naši oživljeni strategiji izdelkov.«

Podjetje se prav tako zavezuje k bistvenemu povečanju števila zbranih telefonov po koncu njihove življenjske dobe kot del svoje TakeBack pobude. Sony Ericsson želi od 2011 vsako leto zbrati en milijon telefonov ter povečati svoje število sprejemnih točk in informacij o tej pobudi s čimer bo uporabnikom omogočil enostavnejše recikliranje.

Anne-Sofie Andersson, direktorica mednarodnega odbora za kemikalije (ChemSec) je dejala: “Sony Ericsson proaktivno sodeluje z našo organizacijo glede številnih vprašanj glede vzdržnosti pri uporabi kemikalij. Kot ambiciozno in konstruktivno podjetje Sony Ericsson aktivno sodeluje pri debati glede pobud kot je revizija direktive o uporabi nekaterih nevarnih snovi RoHS, s katero želimo zmanjšati uporabo strupenih kemikalij in težkih kovin v izdelkih za široko potrošnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki