marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple vložil patent za brezžično polnjenje med napravami
20.08.2018

Apple je na ameriškem patentnem uradu USPTO vložil patent, ki opisuje brezžično polnilno tuljavo, ki lahko prenaša tok dvosmerno. Teoretično to pomeni, da bi lahko MacBook ali iPad brezžično polnil iPhone.

slikaHMD želi razširiti poslovanje v ZDA
17.08.2018

HMD je s svojimi produkti v ZDA bolj slabo zastopan, saj ponujajo le nekaj mobilnikov srednjega cenovnega razreda. Očitno pa želijo to sedaj spremeniti, na LikedInu so namreč objavili, da iščejo novo ekipo, ki jim bo pomagala pri rasti na tem trgu.

slikaNokia in T-Mobile v partnerstvo za izgradnjo omrežja 5G
15.08.2018

Nokiini poslovni rezultati v drugem četrtletju letošnjega leta niso bili bleščeči, vendar se do konca leta pričakuje boljše številke. Do konca leta bo namreč več operaterjev pričelo z izgradnjo omrežij 5G, pri Nokii pa so v luči teh pričakovanj oznanili partnerstvo z operaterjem T-Mobile.

slikaHuawei bi lahko prehitel Samsung pri lansiranju zložljivega mobilnika
13.08.2018

Po mnenju tržnih analitikov Huawei vlaga veliko truda, da bi bil prvi proizvajalec, ki bi predstavil popolnoma funkcionalen zložljiv pametni telefon. Viri trdijo, da želi pri tem Kitajski proizvajalec predvsem premagati največjega konkurenta, korejski Samsung.

slikaApplu pada tržni delež v segmentu pametnih ur
10.08.2018

Canalys je objavil svoje četrtletne rezultate na trgu pametnih ur. Čeprav je v drugem četrtletju 2018 Apple prodal preko 3,5 milijona svojih ur Watch, je vseeno zaradi rasti trga izgubil nekaj odstotkov tržnega deleža.

slikaHuawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018
09.08.2018

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

članki

Samsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018

Deli z ostalimi

12.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

Med olimpijskimi igrami bo potekalo kar devet Samsung olimpijskih predstavitev, na katerih se bodo obiskovalci seznanili z izjemnimi interaktivnimi tehnološkimi izkušnjami. Predstavitve bodo potekale v Pjongčangu in Gangneungu - v olimpijskih parkih in vaseh, glavnem novinarskem središču, štiri predstavitve pa bodo potekale na mednarodnem letališču Incheon. Samsung olimpijski predstavitvi @PyeongChang Olympic Plaza in @Gangneung Olympic Park se bosta pričeli 9. februarja. Predstavitvi bosta obiskovalcem nudili zanimive izkušnje, ki temeljijo na Samsung dediščini, in interaktivne aktivnosti, ki jih omogočajo Samsung tehnologije.

Športniki in navijači bodo lahko spoznali zgodovino blagovne znamke Samsung, dediščino družbe na področju inženirstva, oblikovanja in izdelave ter zgodovino partnerstva z olimpijskimi igrami. Obiskovalci se bodo lahko s pomočjo virtualne resničnosti preizkusili v zimskih športih, kot sta deskanje na snegu in skeleton, ter sodelovali na tekmah v alpskem in nordijskem smučanju. Obiskovalci bodo lahko prvič doživeli "Misijo v VR vesolju: Luna za vse človeštvo", ki jo je ustvarila družba Samsung. VR misija vključuje priprave, vključno z navodili za misijo, izborom obleke in čelade, ter teste, kjer bodo obiskovalci izkusili gravitacijo na Luni.

“Samsung, kot globalni olimpijski partner, že dve desetletji, z najnovejšimi tehnološkimi inovacijami, ki so v vmesnem času še dodatno napredovale in nudijo nepozabne izkušnje, povezuje navijače in športnike z vsega sveta,” je povedala Younghee Lee, direktorica marketinga in izvršna podpredsednica pri družbi Samsung Electronics. “Veseli nas, da lahko navijačem in športnikom ponudimo najnovejše mobilne tehnologije ter jim tako omogočimo nepozabne izkušnje na zimskih olimpijskih igrah.”

“Samsung je v času našega dolgoletnega partnerstva na olimpijskih igrah obiskovalcem omogočil neverjetne izkušnje in zagotavljal najnaprednejše tehnologije,” je povedal Thomas Bach, predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja. “Samsung pripomore k temu, da so vsake olimpijske igre neverjetno doživetje.”

Obiskovalci bodo lahko prek različnih aktivnosti v interaktivnem okolju spoznali in preizkusili Samsung naprave in nekatere storitve.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki