marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

slikaVsebine za odrasle odlična krinka za napade
09.02.2018

Več kot 1,2 milijona ljudi ali 25,4 % vseh uporabnikov mobilnih telefonov, sicer žrtev zlonamerne programske opreme v letu 2017, je je bilo napadenih s programi, ki so jih z vsebinami za odrasle zvabili v namestitev škodljive kode.

članki

Samsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018

Deli z ostalimi

12.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

Med olimpijskimi igrami bo potekalo kar devet Samsung olimpijskih predstavitev, na katerih se bodo obiskovalci seznanili z izjemnimi interaktivnimi tehnološkimi izkušnjami. Predstavitve bodo potekale v Pjongčangu in Gangneungu - v olimpijskih parkih in vaseh, glavnem novinarskem središču, štiri predstavitve pa bodo potekale na mednarodnem letališču Incheon. Samsung olimpijski predstavitvi @PyeongChang Olympic Plaza in @Gangneung Olympic Park se bosta pričeli 9. februarja. Predstavitvi bosta obiskovalcem nudili zanimive izkušnje, ki temeljijo na Samsung dediščini, in interaktivne aktivnosti, ki jih omogočajo Samsung tehnologije.

Športniki in navijači bodo lahko spoznali zgodovino blagovne znamke Samsung, dediščino družbe na področju inženirstva, oblikovanja in izdelave ter zgodovino partnerstva z olimpijskimi igrami. Obiskovalci se bodo lahko s pomočjo virtualne resničnosti preizkusili v zimskih športih, kot sta deskanje na snegu in skeleton, ter sodelovali na tekmah v alpskem in nordijskem smučanju. Obiskovalci bodo lahko prvič doživeli "Misijo v VR vesolju: Luna za vse človeštvo", ki jo je ustvarila družba Samsung. VR misija vključuje priprave, vključno z navodili za misijo, izborom obleke in čelade, ter teste, kjer bodo obiskovalci izkusili gravitacijo na Luni.

“Samsung, kot globalni olimpijski partner, že dve desetletji, z najnovejšimi tehnološkimi inovacijami, ki so v vmesnem času še dodatno napredovale in nudijo nepozabne izkušnje, povezuje navijače in športnike z vsega sveta,” je povedala Younghee Lee, direktorica marketinga in izvršna podpredsednica pri družbi Samsung Electronics. “Veseli nas, da lahko navijačem in športnikom ponudimo najnovejše mobilne tehnologije ter jim tako omogočimo nepozabne izkušnje na zimskih olimpijskih igrah.”

“Samsung je v času našega dolgoletnega partnerstva na olimpijskih igrah obiskovalcem omogočil neverjetne izkušnje in zagotavljal najnaprednejše tehnologije,” je povedal Thomas Bach, predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja. “Samsung pripomore k temu, da so vsake olimpijske igre neverjetno doživetje.”

Obiskovalci bodo lahko prek različnih aktivnosti v interaktivnem okolju spoznali in preizkusili Samsung naprave in nekatere storitve.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki