marketing
več | arhivpoudarjeno.
slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

slikaV Googlovem klepetu boste lahko klepetali z uporabniki storitev Slack in Microsoft Teams
26.04.2024

Google svojo aplikacijo za klepet odpira tudi drugim platformam, kot sta Slack in Microsoft Teams. Nova integracija vam omogoča, da sporočate uporabnikom v aplikacijah Slack in Teams, ne da bi vam bilo treba preklapljati med aplikacijami.

slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

članki

Samsung v Ljubljani odprl prvi sodobni in vsestranski center za uporabnike


24.11.2017
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics in RAM2 sta na Bratislavski cesti 7 v Ljubljani odprla prvi sodobni in vsestranski Samsung center za uporabnike. Samsung center za uporabnike, ki je eden redkih tovrstnih centrov v Sloveniji, bo uporabnikom nudil celovite prodajne in poprodajne storitve ter svetovanje, saj združuje sodobnost, inovativnost in edinstvenost.

Poleg tega pa bo center zagotavljal, da bodo uporabniki imeli možnost popravila pametnega telefona v eni uri.

»Večletne izkušnje so pokazale, da je večji delež prijavljenih okvar na pametnih telefonih povezanih s težavami programske opreme, ki se lahko odpravijo tudi v manj kot eni uri. Zato sem prepričan, da bomo v sodelovanju z RAM2, našim uporabnikom zagotovili popolnoma nov nivo storitev in uporabniške podpore,« je dejal Min Ho Bae, vodja servisa regionalnega predstavništva Samsung Electronics.

Samsung je, v pogovorih z uporabniki, prepoznal potrebo po tovrstnem centru za uporabnike, v katerem bodo vsi lahko na enem mestu imeli možnost pobliže spoznati in preizkusiti najnovejše Samsung naprave. Poleg Samsung pametnih telefonov in tabličnih računalnikov bodo v centru na voljo tudi najnovejši Samsung televizorji, naprave za digitalno oglaševanje, dodatki za Samsung pametne telefone in Samsung nosljive naprave (Gear VR očala, pametne ure, športne zapestnice in drugo).

»Kot dolgoletni partner podjetja Samsung smo ponosni na otvoritev novega centra za prodajno in poprodajno podporo za uporabnike Samsung pametnih telefonov. Novi Samsung center nam bo omogočal, da strankam nudimo prijaznejšo storitev in pripomoremo k njihovi boljši uporabniški izkušnji - kar je že od vsega začetka naše glavno poslanstvo,« je dejal Rok Žnidar, direktor RAM2 d.o.o.

Samsung Electronics in RAM2 bosta za vse uporabnike, ki si bodo želeli izvedeti še več, organizirala krajše tečaje in delavnice, na katerih bodo uporabniki lahko dobili še več informacij o posameznih Samsung napravah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki