marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung želi uporabnike iPhonov
22.11.2017

Samsung je na domačem trgu v Južni Koreji predstavil zanimiv prodajni prijem, ki je namenjen predvsem uporabnikom jabolčnih naprav. Tako imajo le-ti možnost enomesečne uporabe Galaxya S8 in Note8 in s tem možnost, da si ustvarijo lastno mnenje o napravah.

TelekomOdslej je mogoč nakup kriptovalut tudi prek sporočil SMS
20.11.2017

Telekom Slovenije je v sodelovanju s ponudnikom storitve BitIns Ltd. omogočil nakup kriptovalut Bitcoin in Ethereum tudi prek sporočil SMS, uporabnik pa nakup plača s pomočjo storitve Moneta, ki omogoča brezgotovinsko plačevanje z mobilnikom.

slikaTudi LG prejel nagrade CES za inovativnost
17.11.2017

Podjetje LG Electronics (LG) je za inovacije na področju tehnologije in oblikovanja prejelo nagrade sejma CES 2018 za inovacije (CES Innovation Award), ki jih podeljuje Zveza potrošnikov za tehnologijo (CTA). Nagrade bodo podeljene januarja na sejmu v Las Vegasu.

slikaSamsung prejel nagrade za inovacije CES 2018
15.11.2017

Samsung Electronics je prejel kar 36 prestižnih nagrad za inovacije CES 2018. Nagrajene Samsung naprave so prejele nagrade za oblikovalsko odličnost in najnaprednejšo tehnologijo potrošniške elektronike v 28 kategorijah.

slikaLenovo drugo poslovno četrtletje zaključil s solidno rastjo prihodkov
13.11.2017

Skupina Lenovo je objavila rezultate drugega poslovnega četrtletja, ki se je končalo 30. septembra. Prihodki od prodaje so znašali 11,8 milijarde dolarjev in bili 5 odstotkov višji kot v enakem lanskem obdobju ter 18 odstotkov višji kot v prejšnjem četrtletju.

slikaMobilna aplikacija MOJ@SKB
10.11.2017

Končno so tudi pri SKB banki poskrbeli za uporabnike mobilnih napravic in izdali aplikacijo MOJ@SKB s katero je možno preko pametnega mobilnika upravljati s svojimi financami podobno, kot je bilo doslej možno preko spletne banke SKB.net.

članki

Samsung Electronics je predstavil vzroke težav z Galaxy Note7

Deli z ostalimi

23.01.2017
Objavil: Dare Gliha

Vodstvo družbe Samsung Electronics je po več mesecih obsežnih preiskav danes na novinarski konferenci v Seulu predstavilo vzroke težav z Galaxy Note7, obenem pa tudi načrte za preprečitev tovrstnih težav.

DJ Koh, predsednik sektorja mobilnih komunikacij pri družbi Samsung Electronics je udeležencem novinarske konference predstavil podrobne izsledke preiskave ter kupcem Galaxy Note7, mobilnim operaterjem, predstavnikom podjetij za maloprodajo, distributerjem in partnerjem izrazil iskreno opravičilo in hvaležnost za njihovo razumevanje ter nesebično podporo.

Gospodu Kohu so se na novinarski konferenci pridružili vodstveni predstavniki vodilnih neodvisnih strokovnih organizacij, UL, Exponent in TUV Rheinland, ki so opravili samostojno preiskavo različnih vidikov težav z Galaxy Note7.

Govorci na dogodku so bili:

• Sajeev Jesudas, predsednik, sektor za poslovne uporabnike, UL
• dr. Kevin White, glavni raziskovalec, Exponent
• Holger Kunz, izvršni podpredsednik za področje izdelkov, TUV Rheinland AG

Govorci so predstavili izsledke podrobne preiskave in razkrili korake, ki jih je Samsung sprejel pri odpravljanju težav z Galaxy Note7.

Skladno z ugotovitvami, ki izhajajo iz preiskave, je podjetje Samsung vključilo številne interne postopke za zviševanje kakovosti in varnosti, vključno z dodatnimi protokoli z varnostnimi ukrepi in osemstopenjskim varnostnim pregledom baterije. Samsung je z namenom zagotavljanja objektivnega nadzora varnosti baterij in inovacij oblikoval tudi svetovalno skupino za baterije, ki združuje zunanje svetovalce; kot so akademiki in strokovnjaki za raziskave. Člani svetovalne skupine za baterije so:

• dr. Clare Grey, profesorica kemije, Univerza v Cambridgeu
• dr. Gerbrand Ceder, glavni znanstvenik, Univerza Kalifornije, Berkeley
• dr. Yi Cui, Ph.D., profesor znanosti o materialih in inženirstva, Univerza Stanford
• dr. Toru Amazutsumi, Ph.D., CEO, Amaz Techno-consultant

“Da bi našli vzroke težav z Galaxy Note7, smo v zadnjih nekaj mesecih skupaj z neodvisnimi strokovnimi organizacijami izvedli podrobno preiskavo,” je povedal Koh. “Sedaj smo bolj, kot kadarkoli prej, zavezani pridobivanju zaupanja naših uporabnikov s pomočjo inovacij, ki bodo redefinirale, kaj je mogoče narediti na področju varnosti in odprle nove neštete možnosti.”

Grafično razložen razlog napake in izsledke si lahko ogledate na priloženih slikah, preprosto rečeno pa Samsung krivdo pripisuje v prvem primeru (originalni Note7) premajhnemu prostoru za baterijo, v drugem (zamenjani Note7) pa izolacijski plasti v bateriji:

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki