marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSpremembe pri vrhu v HMD Global
21.07.2017

HMD Global, lastnik blagovne znamke Nokia, je dokaj nepričakovano objavil, da jih zapušča njihov prvi mož Arto Numella, njegov odstop pa v veljavo stopi takoj.

slikaSamsung Galaxy S8 se prodaja bolje od predhodnika
19.07.2017

Zadnja poročila iz Južne Koreje navajajo, da se Samsungov dvojec Galaxy S8/S8+ prodaja slabše kot predhodnik Galaxy S7. V poročilu tudi navajajo, da prodaja v zadnjem mesecu upada in da je Samsung prodal »samo« 8,9 milijona Galaxya S8, v enakem obdobju lani pa kar 12 milijonov Galaxya S7.

slikaOdposlanih že milijon Honorjev 9
17.07.2017

Nov Honorjev paradni konj Honor 9 ponaša znamko še višje. Od predstavitve na Kitajskem pred dobrim mesecem dni in samo dva tedna po globalni predstavitvi v Berlinu je bilo po vsem svetu odposlanih že milijon naprav Honor 9.

slikaMicrosoft ukinil podporo za Windows Phone 8.1
14.07.2017

Microsoft je sporočil, da so ukinili podporo za mobilni sistem Windows Phone 8.1. Uporabniki, ki še uporabljajo omenjeno različico tako ne bodo več imeli na voljo popravkov in posodobitev.

slikaMobilniki na potovanjih najpomembnejši del prtljage
12.07.2017

Huaweijev poletni barometer razkriva, da med počitniško sezono mladi potujejo pametneje in lahkotneje. Pametni telefoni so postali najpomembnejši del prtljage, ki jo vzamejo na dopust, saj služijo tako kot fotoaparati in predvajalniki glasbe. Mladi tako v svoje poletne nahrbtnike ni treba spakirati prav veliko.

slikaPametni telefoni Nokia z optiko ZEISS
10.07.2017

Dom telefonov Nokia HMD Global in ZEISS sta naznanila podpis ekskluzivnega partnerstva, katerega namen je postaviti nove standarde na področju snemanja v industriji pametnih telefonov. Ta dolgoročni sporazum temelji na skupni zgodovini in strokovnosti med podjetjem ZEISS in pametnimi telefoni Nokia.

članki

Samsung Electronics je predstavil vzroke težav z Galaxy Note7

Deli z ostalimi

23.01.2017
Objavil: Dare Gliha

Vodstvo družbe Samsung Electronics je po več mesecih obsežnih preiskav danes na novinarski konferenci v Seulu predstavilo vzroke težav z Galaxy Note7, obenem pa tudi načrte za preprečitev tovrstnih težav.

DJ Koh, predsednik sektorja mobilnih komunikacij pri družbi Samsung Electronics je udeležencem novinarske konference predstavil podrobne izsledke preiskave ter kupcem Galaxy Note7, mobilnim operaterjem, predstavnikom podjetij za maloprodajo, distributerjem in partnerjem izrazil iskreno opravičilo in hvaležnost za njihovo razumevanje ter nesebično podporo.

Gospodu Kohu so se na novinarski konferenci pridružili vodstveni predstavniki vodilnih neodvisnih strokovnih organizacij, UL, Exponent in TUV Rheinland, ki so opravili samostojno preiskavo različnih vidikov težav z Galaxy Note7.

Govorci na dogodku so bili:

• Sajeev Jesudas, predsednik, sektor za poslovne uporabnike, UL
• dr. Kevin White, glavni raziskovalec, Exponent
• Holger Kunz, izvršni podpredsednik za področje izdelkov, TUV Rheinland AG

Govorci so predstavili izsledke podrobne preiskave in razkrili korake, ki jih je Samsung sprejel pri odpravljanju težav z Galaxy Note7.

Skladno z ugotovitvami, ki izhajajo iz preiskave, je podjetje Samsung vključilo številne interne postopke za zviševanje kakovosti in varnosti, vključno z dodatnimi protokoli z varnostnimi ukrepi in osemstopenjskim varnostnim pregledom baterije. Samsung je z namenom zagotavljanja objektivnega nadzora varnosti baterij in inovacij oblikoval tudi svetovalno skupino za baterije, ki združuje zunanje svetovalce; kot so akademiki in strokovnjaki za raziskave. Člani svetovalne skupine za baterije so:

• dr. Clare Grey, profesorica kemije, Univerza v Cambridgeu
• dr. Gerbrand Ceder, glavni znanstvenik, Univerza Kalifornije, Berkeley
• dr. Yi Cui, Ph.D., profesor znanosti o materialih in inženirstva, Univerza Stanford
• dr. Toru Amazutsumi, Ph.D., CEO, Amaz Techno-consultant

“Da bi našli vzroke težav z Galaxy Note7, smo v zadnjih nekaj mesecih skupaj z neodvisnimi strokovnimi organizacijami izvedli podrobno preiskavo,” je povedal Koh. “Sedaj smo bolj, kot kadarkoli prej, zavezani pridobivanju zaupanja naših uporabnikov s pomočjo inovacij, ki bodo redefinirale, kaj je mogoče narediti na področju varnosti in odprle nove neštete možnosti.”

Grafično razložen razlog napake in izsledke si lahko ogledate na priloženih slikah, preprosto rečeno pa Samsung krivdo pripisuje v prvem primeru (originalni Note7) premajhnemu prostoru za baterijo, v drugem (zamenjani Note7) pa izolacijski plasti v bateriji:

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki