marketing
več | arhivpoudarjeno
HoT - Hofer TelekomHoT povečuje količine prenosa podatkov
24.05.2019

HoT, HOFER Telekom, je ob 2. obletnici še dodatno izboljšal tarife. Odslej je uporabnikom tarif HoT MAXI in HoT EXTRA na voljo še dodatnih 10 GB prenosa podatkov za uporabo v Sloveniji.

slikaV Portorožu poteka 24. NT konferenca
22.05.2019

V Portorožu od včeraj poteka 24. Microsoftova NT konferenca, največja slovenska poslovno-tehnološka prireditev. Kot najboljši dogodek B2B v regiji bo v treh dneh in z več kot 140 predavanji odkrivala najnovejše tehnološke in poslovne trende, največ pozornosti pa bo letos namenjene razvoju umetne inteligence.

slikaApple TV aplikacija in AirPlay 2 sedaj tudi na Samsung pametnih televizorjih
22.05.2019

Samsung Electronics je naznanil, da bodo vsi Samsung pametni televizorji serije 2019 in izbrani modeli serije 2018, s posodobitvijo programske opreme, vključevali tudi novo Apple TV aplikacijo (na voljo v več kot 100 državah) in podporo AirPlay 2 (na voljo v 175 državah). Uporabniki Samsung pametnih televizorjev bodo tako sedaj uživali v Apple TV kanalih ter filmih in televizijskih oddajah, ki so na voljo v iTunes medijski knjižnici.

slikaGoogle prekinil sodelovanje s Huaweijem
20.05.2019

Reuters je včeraj popoldne sporočil, da so pridobili informacije, da je Google popolnoma prekinil sodelovanje s Huaweijem. To pomeni, da bo kitajsko podjetje ostalo brez dostopa do Googlovih storitev kot sta Play Store in Gmail, posledično pa tudi brez posodobitev operacijskega sistema Android.

slikaVsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu
20.05.2019

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

članki

Redoljubi doma so tudi digitalni redoljubi na delovnem mestu

Deli z ostalimi

03.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Podjetja po vsem svetu se spoprijemajo z izzivom zaščite podatkov, medtem ko njihovi zaposleni ne prepoznavajo dovolj svoje odgovornosti za nastanek digitalnega nereda. To pomeni, da zaposleni razširjajo digitalne dokumente in datoteke brez premisleka o morebitnih varnostnih posledicah.

Globalno poročilo družbe Kaspersky Lab z naslovom “Pospravljanje digitalnega nereda v podjetjih ” razkriva številne povezave med ustvarjanjem digitalnega nereda na delovnem mestu in vsakodnevnimi navadami ljudi, kot je denimo skrb za pospravljen hladilnik. Velika večina (95 % ljudi), ki svoj hladilnik ocenjuje kot dobro urejen, je enako trdila tudi za svoje digitalno življenje na delovnem mestu.

Izraz »digitalni nered« se nanaša na datoteke, dokumente in podatke, ki jih zaposleni ustvarijo na delovnem mestu, podjetje pa nima popolnega pregleda ali nadzora nad tem, kako so shranjeni in kdo lahko do njih dostopa. Tako digitalni nered pomeni veliko varnostno tveganje podjetja. Poročilo kaže, da 72 % zaposlenih na delovnem mestu shranjuje dokumente, ki vsebujejo osebne ali občutljive podatke. Razkritje teh podatkov bi lahko oškodovalo ugledu podjetja ali povzročilo finančne posledice za podjetje, tamkajšnje zaposlene in tudi potrošnike.

Soočanje z digitalnim neredom podjetjem predstavlja izziv. Eden od ključnih korakov je razumevanje, kdo je za digitalni nered odgovoren. Tri četrtine (71 %) zaposlenih meni, da sami niso odgovorni. Prepričano so, da morajo vodje ter strokovnjaki za informacijsko tehnologijo in informacijsko varnost v podjetju poskrbeti za ustrezne pravice dostopa do elektronske pošte, datotek in dokumentov. Čeprav strokovnjaki za informacijsko tehnologijo in informacijsko varnost lahko nadzirajo pravice za dostop do dokumentov in map zaposlenih, še vedno obstaja možnost človeške napake. Na primer, zaposleni lahko po nesreči ali celo namenoma posredujejo podatke za dostop svojim službenim kolegom ali ljudem izven organizacije ter zaobidejo IT-skrbnike z novimi orodji za sodelovanje. Zaradi ustvarjanja in sodelovanja pri pripravi številnih dokumentov, morajo tudi zaposleni prevzeti odgovornost za nastanek digitalnega nereda.

Po podatkih poročila je možno nekatere vsakodnevne navade ljudi povezati z ustvarjanjem digitalnega nereda na delovnem mestu. Večina ljudi, ki ima zgledne navade glede urejenosti hladilnika, ima tudi podobne navade na področju organiziranosti digitalnega življenja. To kaže podatek, da 88 % tistih, ki poskrbijo za urejen hladilnik pred dopustom, enako stori tudi z datotekami na delovnem mestu.

»Z naraščajočo količino podatkov se morajo vodje v podjetjih zavedati tudi možnosti nastanka digitalnega nereda in s tem povezanih tveganj. Čeprav urejenost lastnega hladilnika ne bo zagotovila zaščite pred vdori, je skrb za preprečevanje digitalnega reda nujna za krepitev odpornosti na kibernetske grožnje. Zaposleni morajo bili izobraženi o tem, kako lahko sami najbolje poskrbijo za varno digitalno življenje. Prav tako je ključna dostopnost preproste in hkrati učinkovite zaščite, ki prispeva k zmanjševanju kompleksnosti varnostne politike,« je poudaril Maxim Frolov, podpredsednik za področje globalne prodaje v družbi Kaspersky Lab.

Za preprečevanje digitalnega nereda Kaspersky Lab podjetjem svetuje:

• Izobrazite svoje zaposlene
• Spodbujajte upoštevanje varnostnih pravil
• Ustvarjajte varnostne kopije ključnih podatkov in posodabljajte IT-opremo
• Poiščite ustrezno varnostno rešitev

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki