marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaQualcomm na Kitajskem s tožbo proti Applu
18.10.2017

Qualcomm je 29. septembra na Kitajskem sprožil sodni postopek proti Applu. V tožbi navajajo, da Apple uporablja njihove tehnologije, za katere jim ne plačuje licenčnine. Od sodišča želijo, da prepove tako proizvodnjo kot prodajo mobilnikov iPhone na Kitajskem.

slikaiOS 11 že na 47 % vseh jabolčnih mobilnih naprav
16.10.2017

Apple je lansiral iOS 11 komaj slab mesec dni nazaj, do sedaj pa je z njim že prehitel predhodno različico. Glede na navedbe analitikov podjetja Mixpanel je iOS 11 nameščen na 47 % vseh iOS naprav, iOS 10 pa le »še« na 46 %.

slikaBo Samsung zakupil prve količine procesorja Snapdragon 845?
13.10.2017

Na spletu so se ponovno pojavile govorice, da bo Samsung kupil celotno količino procesorja Snapdragon 845, ki ga bodo uporabili pri svojem novem mobilniku Galaxy S9 / S9+. Podoben dogovor je Samsung s Qualcommom sklenil že za Snapdragon 835.

slikaMicrosoft potrdil konec za Windows Phone
11.10.2017

Kar se je že nekaj časa nakazovalo, je sedaj postalo uradno. Joe Belfoir, ki je pri Microsoftu odgovoren za mobilno platformo je na Twitterju objavil, da bodo za Windows Phone pripravljali le še varnostne popravke in odpravo hroščev.

slikaImata iPhone 8 in 8 Plus težave z baterijo?
09.10.2017

Po spletu so zaokrožile novice o več primerih težav z baterijo pri novem Applovem mobilniku iPhone 8 in 8 Plus. Le-ta naj bi se namreč v nekaj primerih napihnila. O težavah poročajo na Kitajskem, iz Kanade, Grčije, Japonske in Tajvana, zato bo moral Apple o tej težavi uvesti preiskavo.

slikaOsebni podatki kot novo plačilno sredstvo?
06.10.2017

Trgovina 'Data Dollar Store', ki jo je ustvarilo podjetje za kibernetsko varnost Kaspersky Lab, je izzvala veliko presenečenost med ljudmi v osrčju londonskega tehnološkega središča na ulici Old Street. Kupci so od zgodnjih jutranjih ur čakali na nakup ekskluzivnih izdelkov v trgovini, niso pa vedeli, da jih čaka neobičajen način plačila za izbrana umetniška dela.

članki

Predstavljen prototip varnostne rešitve za povezane avtomobile

Deli z ostalimi

20.09.2017
Objavil: Dare Gliha

Kot odgovor na naraščajoče kibernetske varnostne izzive za industrijo povezanih in avtonomnih vozil sta družbi Kaspersky Lab in AVL Software and Functions GmbH predstavili novo varnostno rešitev ‘Secure Communication Unit (SCU)’.

Nova rešitev kaže na možnost varnega komuniciranja brez motenj med komponentami avtomobila, avtomobilom in njegovo zunanjo povezano infrastrukturo. S tem postajajo povezani avtomobili (angl. connected cars) varni že v sami zasnovi (angl. secure-by-design).

Vsaka nova generacija avtomobilov vključuje nove inteligentne tehnologije za oddaljeno diagnostiko, telematiko, samodejno in avtonomno vožnjo, oddaljeno pomoč vozniku in infozabavo (angl. infotainment). Elektromehanične avtomobilske komponente postajajo čedalje bolj kompleksni kiber-fizični sistemi s številnimi senzorji, upravljalniki, aplikacijami, podomrežji in komunikacijskimi moduli, ki se povezujejo z drugimi vozili in z okoljem. Njihovo delovanje se lahko nadzoruje na daljavo, preko digitalnih sistemov. Zaradi tega postajajo povezani avtomobili vse bolj tarča kibernetskih kriminalcev.

Povezane avtomobile zaznamujejo kompleksnost, naraščajoče število aplikacij raznih ponudnikov ter povečana dinamika brezžičnega posodabljanja programske opreme. Vse to otežuje testiranje celotnega sistema z namenom zanesljivega odkrivanja kibernetskih groženj, kot so hrošči, stranska vrata ali drugi problemi v tako imenovani arhitekturi vozila. Varnostna rešitev SCU poskrbi, da so povezana vozila že v zasnovi varna, ne glede na programsko opremo tretjih ponudnikov in sistemov v vozilu. Varnostna rešitev je namreč nadzorna enota za izmenjavo komunikacij (angl. communication gateway control unit), ki je povezana z različnimi podomrežji in/ali krmilniki prehoda do le-teh znotraj omrežja avtomobila. Tako SCU nastopa kot edini varni prehod za vse vhodne in izhodne komunikacijske tokove. Rešitev je zasnovana na doslednem izvrševanju varnostnih politik in preprečuje neželen stik med različnimi komponentami v avtomobilu. Tako pomaga zagotoviti varno komuniciranje brez motenj znotraj omrežja avtomobila.

Programska oprema platforme za SCU sestoji iz varnostnih komponent, ki so že po zasnovi vredne zaupanja. Lastni mikrojedrni operacijski sistem (Kaspersky OS) temelji na uveljavljenih načelih varnega razvoja in je posebej zasnovan za vgrajene sisteme s strogimi zahtevami glede kibernetske varnosti. Kaspersky OS preprečuje možnost nedokumentiranega delovanja in tako zmanjšuje nevarnost kibernetskih napadov. Četudi bi bila vgrajena nedovoljena koda, se ta ne bi izvršila, saj bi bilo ta kot nedokumentirana funkcionalnost prepovedana. Druge komponente vključujejo rešitev Kaspersky Security System, ki z nizom šifrirnih algoritmov določajo obseg in naravo interakcij med posameznimi komponentami in okvirom delovanja nekega kanala. Prav tako vključujejo preproste varnostne storitve, ki temeljijo na zmožnostih strojne opreme.
Prototip varne komunikacijske platforme je preizkusno vključen v arhitekturo ARMv7 s priporočenim delovnim pomnilnikom (RAM) velikosti 128 MB in vhodno-izhodno napravo (IOMMU). V skladu z zahtevami določenega proizvajalca je možno od primera do primera razviti druge platforme strojne opreme.

Andrey Doukhvalov, vodja oddelka za tehnologije prihodnosti in glavni arhitekt za področje varnosti v družbi Kaspersky Lab, pojasnjuje: »Sodobni ekosistemi avtomobilov postajajo vse bolj kompleksni in medsebojno povezani. Tako ni presenetljivo, da kibernetska varnost skrbi uporabnike in tudi predstavnike avtomobilske industrije. Na eni strani so priložnosti in prednosti povezanosti na internet očitne, na drugi pa je zato nujno poskrbeti za varnost avtomobilskih sistemov. S prototipom za zaščiteno komunikacijo avtomobila smo stopili velik korak naprej pri preprečevanju, da bi se priložnosti povezanosti z internetom spreobrnile v napake in nevarnosti.«

Platforma predstavlja okvirno rešitev za specifične prilagojene aplikacije. Proizvajalcem avtomobilom dopušča razvoj in implementacijo edinstvenih varnih komunikacijskih platform v svoje avtomobile, ki temeljijo na posebni strojni opremi in dodatnih programskih komponentah v skladu z njihovimi proizvodnimi načrti. Varnostna rešitev SCU je na voljo za proizvajalce originalne opreme (OEMs), proizvajalce originalne zasnove (ODMs), sistemske integratorje in razvijalce programske opreme po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki