marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

članki

Plačevanje s telefonom zdaj možno tudi na prodajnih avtomatih

Deli z ostalimi

21.11.2018
Objavil: Dare Gliha

V podjetju MBILLS so v teh dneh naredili pomemben korak naprej pri uveljavljanju svoje vizije – skupaj z vodilnim ponudnikom vending storitev v Sloveniji – Automatic servisom so omogočili plačevanje s telefonom na prodajnih avtomatih in se tako odločno podali na področje interneta stvari.

Telefon je najboljši asistent v vseh situacijah – zdaj tudi pri plačevanju na avtomatih

Sodobni potrošnik je navajen na klikanje po zaslonu in pametno pomoč interneta, zato ga opravek z gotovino v praksi večinoma ovira. Priročno nadomestilo gotovine je mobilna denarnica na telefonu potrošnika, saj je le-ta navajen, da je telefon njegov najboljši asistent v vseh situacijah – pri odkrivanju novih mest ga uporabi namesto zemljevida, zjutraj ga uporabi namesto budilke, v službi za hitro iskanje informacij in slovar, zvečer pa si na telefonu ogleda, kako pripraviti okusno večerjo. Z mBills pa lahko uporabniki s telefonom tudi plačujejo.

Danes v različnih situacijah plačujemo na zelo različne načine – položnice v spletni banki, parkiranje z drobižem, v trgovinah s karticami, na avtobusu in v knjižnici z občinsko kartico, na spletu s kreditnimi karticami in še bi lahko naštevali. »Uporabniki pa si želijo le poenostavljeno plačevanje. V MBILLS to dosegamo tako, da lahko z našo aplikacijo potrošniki plačujejo praktično vse (položnice, račune, na spletu, v tujini...), po novem tudi na prodajnih avtomatih,« ugotavlja Jerica Urbančič, vodja marketinga v MBILLS.

Plačevanje s telefonom primerno za vse vrste avtomatov

Da mobilno plačevanje odpira nove možnosti tako ponudnikom storitev kot uporabnikom, potrjuje tudi Matjaž Čadež, strokovnjak za plačilne sisteme v Sloveniji in ustanovitelj MBILLS: »Plačevanje z mobilno denarnico dodaja najrazličnejšim avtomatom novo dimenzijo, internet stvari. Pa naj gre za kavomate, avtomate s prigrizki, avtomate za nakup goriva, mlekomate, avtomate za nakup živil, zdravil, parkomate ali druge vrste avtomatov.«

Razvoj plačevanja na avtomatih: od žetonov prek bankovcev in kovancev do mobilnega telefona

»Plačilni sistem na kovance na prodajnih avtomatih in logistika zalaganja z ustrezno količino gotovine sta zahtevna, saj od ponudnika prodajnih avtomatov zahtevata, da ves čas skrbi, da ima avtomat na voljo dovolj drobiža. Z rešitvijo mBills, ki omogoča plačevanje prek telefona, smo želeli uporabnikom izboljšati uporabniško izkušnjo in proces uporabe avtomata nadgraditi s sodobnim plačilnim sistemom. Uporabnikom način omogoča dodatno izbiro pri načinu nakupa. Na ta način smo razširili uporabnost mBillsa in poenostavili nakup uporabnikom, saj plačujejo kar s telefonom, ki ga imajo vedno pri sebi,« je ob uvedbi plačevanja z mBills na avtomatih Automatic servisa povedal direktor podjetja, Dejan Muzlovič.

Skozi svoj dolgoletni obstoj so v podjetju Automatic servis, ki na svojih avtomatih nudi vse od kave, različnih toplih napitkov, hladnih pijač, do različnih prehranskih izdelkov ter izdelkov iz lastne blagovne znamke AS spremljali razvoj plačevanja na prodajnih avtomatih in se srečevali z različnimi ovirami in zapleti. »Zgodovina plačevanja na prodajnih avtomatih je dolga. Na začetku je bil edino plačilno sredstvo žeton, nato je bilo možno plačevanje s tolarskimi bankovci. Z uvedbo evra so bankovce zamenjali kovanci. Razvoj plačilnih sistemov z vračilom razlike je bil pomemben dejavnik razvoja, saj je na avtomatu zaradi nizkih vrednosti izdelkov plačevanje z bankovci največkrat nemogoče. V ta namen so se razvili ključki, ki so bili fizični predstavniki prve oblike brezgotovinskega poslovanja,« oriše razvoj plačevanja Dejan Muzlovič in hkrati poudari, da rešitev mBills prinaša pomemben preskok na področju plačevanja na avtomatih.

Da je plačevanje na avtomatih z mobilno denarnico mBills zares korak v pravo smer, na poti do brezgotovinske prihodnosti, se strinja tudi veliko zadovoljnih uporabnikov. Anže Višnar je navdušen nad praktičnostjo in preprostostjo uporabe mobilne denarnice mBills, saj mu olajša marsikatero življenjsko situacijo. Zelo se je razveselil, da lahko od zdaj z mobilno denarnico plačuje tudi na prodajnih avtomatih: »S sodelavci med službo zelo radi zavijemo k avtomatu in si privoščimo kavo ali kakšen drug priboljšek. To, da lahko sedaj nakup na avtomatu opravimo kar z mobilno denarnico, je res odlična novost, ki je omogočila, da so službeni premori še bolj sproščeno izkoriščeni.«

Nad mobilno denarnico mBills pa se je navdušila tudi mlada Američanka, Claire Staresinic, ki je letošnje poletje preživela v Sloveniji in pridobivala znanje o slovenskem podjetniškem okolju: »Mobilno denarnico mBills sem v hipu vzljubila, saj me je navdušila zaradi svoje preproste uporabe. Da sem kavo in prigrizek na avtomatu plačala kar z mobilnim telefonom, je bilo zame nekaj trendovskega. To je res ena boljših rešitev, kar jih poznam.«

Vključenih veliko število avtomatov po celi Sloveniji

Ker želijo v Automatic servisu kar najbolj poenostaviti plačevanje in se čim bolj približati svojim uporabnikom, so se odločili za možnost plačevanja z mobilno denarnico. Po besedah Muzloviča to za uporabnike prinaša dodatno dostopnost in preprostost nakupovanja na avtomatih. Do danes je že vključenih več kot 100 avtomatov po celi Sloveniji, postopno se priključujejo novi.

»Plačevanje z mobilno denarnico mBills na prodajnih avtomatih pa je le ena od številnih možnosti in priložnosti, saj se v prihodnje obetajo številne novosti, ki korak za korakom tudi v slovenskem okolju še dodatno krepijo trend mobilnega plačevanja,« zaključuje Primož Zupan, direktor MBILLS.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki