marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaTransakcije z uporabo nosljive tehnologije se povečujejo
06.12.2019

Uporaba pasivne nosljive tehnologije za plačila še naprej narašča po Evropi, saj lahko potrošniki ta relativno nov način plačevanja hitro in enostavno vključijo v svoj vsakdan. V primerjavi z letom poprej, se je število plačilnih transakcij z uporabo nosljive tehnologije v 2019 povečalo za osemkrat.

slikaSamsung zaščitil novo »Bright Night« kamero za serijo S11
04.12.2019

Zadnje čase uhaja vse več novic o prihajajoči Samsungovi seriji Galaxy S11. Zadnja novica prihaja iz patentnega urada EUIPO. V vloženih dokumentih je razvidno, da želi Samsung zaščititi nov senzor z imenim »Bright Night«, ki bo glede na opis uporabljen v mobilnikih in tablicah.

slikaSamsung Galaxy Fold na voljo tudi v Sloveniji
03.12.2019

V naslednjih tednih bo Samsung Galaxy Fold na voljo tudi za slovenske uporabnike – edinstveni prepogljivi telefon je možno prednaročiti že danes, prosta prodaja pa se začne 20. decembra. Samsung Galaxy Fold, ki prihaja v črni barvi, bo možno kupiti v Samsung Centru v Cityparku in pri vseh slovenskih mobilnih operaterjih.

slikaXiaomi beleži rekordne prihodke v Q3, a delež mobilnikov pada
02.12.2019

Prihodki podjetja Xiaomi za tretje četrtletje letošnjega leta so bili višji kot kdaj koli in znašajo 7,63 milijarde dolarjev. Glavni dejavniki rasti so oddelki IoT in SmartHome, presenetljivo pa je upadla prodaja mobilnih telefonov.

članki

LG vstopa v Formulo 1 skozi velika vrata

Deli z ostalimi

05.12.2008
Objavil: Thomas Bergant

Družba LG Electronics je pred nekaj dnevi objavila podpis pogodbe, s katero je postala globalni partner dirkaškega cirkusa Formule 1. Podjetje je hkrati postalo tudi tehnološki partner Formule 1, s čimer je postalo uradni opremljevalec za področja zabavne elektronike, mobilne telefonije ter obdelave podatkov.

Petletna pogodba začne veljati januarja prihodnje leto.

“Formula 1 predstavlja vrhunec tehnoloških inovacij in stila, kar povsem sovpada z vizijo naše blagovne znamke,” je ob tej priložnosti povedal vodja marketinga pri LG Electronics Dermot Boden ter nadaljeval: “Formula 1 je kraljica avtomobilskega športa, saj vedno znova navdušuje na milijone ljudi širom sveta. Podobno strast in energijo čutimo tudi pri LG-ju.”

LG je vodilno podjetje na več tehnoloških področjih, saj uporablja najnovejšo tehnologijo ter v ličnem pakiranju prinaša veliko inovacij in tehnične odličnosti, prav tako kot Formula 1,” je dejal direktor podjetja Formula One Group Bernie Ecclestone. Ecclestone je še dodal: “Imamo veliko skupnih lastnosti, zato se zelo veselim začetka našega sodelovanja in z zanimanjem pričakujem nove tehnologije in rešitve, ki nam jih bodo predstavili.

Kot uradni obdelovalec podatkov v svetu Formule 1 bo LG skrbel za meritve in prikaz doseženih časov ob dirkaških vikendih, njegova grafika pa bo izpisana na vseh uradnih meritvah in rezultatih. S sponzorstvom bo LG pridobil tudi obsežen paket pravic blagovne znamke Formula 1, ki jih bo uporabil z namenom trženja svojih izdelkov.

V današnjih gospodarskih razmerah je zelo pomembna izbira prave strategije, ki učinkovito predstavlja blagovno znamko. Po tem, ko smo temeljito preučili naše marketinške možnosti, smo se odločili za sponzorstvo Formule 1. Za nas je to izredno pomembna dolgoročna investicija,” je pojasnil Boden.

LG je prek svojega uvoznika, podjetja Vama Trade, že prisoten tudi v slovenskem avtomotošportu, saj sponzorira ekipo VAMA Formula 3000 Slovenija, ki nastopa v prvenstvu Formule 3000.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki