marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

LG vstopa v Formulo 1 skozi velika vrata


05.12.2008
Objavil: Thomas Bergant

Družba LG Electronics je pred nekaj dnevi objavila podpis pogodbe, s katero je postala globalni partner dirkaškega cirkusa Formule 1. Podjetje je hkrati postalo tudi tehnološki partner Formule 1, s čimer je postalo uradni opremljevalec za področja zabavne elektronike, mobilne telefonije ter obdelave podatkov.

Petletna pogodba začne veljati januarja prihodnje leto.

“Formula 1 predstavlja vrhunec tehnoloških inovacij in stila, kar povsem sovpada z vizijo naše blagovne znamke,” je ob tej priložnosti povedal vodja marketinga pri LG Electronics Dermot Boden ter nadaljeval: “Formula 1 je kraljica avtomobilskega športa, saj vedno znova navdušuje na milijone ljudi širom sveta. Podobno strast in energijo čutimo tudi pri LG-ju.”

LG je vodilno podjetje na več tehnoloških področjih, saj uporablja najnovejšo tehnologijo ter v ličnem pakiranju prinaša veliko inovacij in tehnične odličnosti, prav tako kot Formula 1,” je dejal direktor podjetja Formula One Group Bernie Ecclestone. Ecclestone je še dodal: “Imamo veliko skupnih lastnosti, zato se zelo veselim začetka našega sodelovanja in z zanimanjem pričakujem nove tehnologije in rešitve, ki nam jih bodo predstavili.

Kot uradni obdelovalec podatkov v svetu Formule 1 bo LG skrbel za meritve in prikaz doseženih časov ob dirkaških vikendih, njegova grafika pa bo izpisana na vseh uradnih meritvah in rezultatih. S sponzorstvom bo LG pridobil tudi obsežen paket pravic blagovne znamke Formula 1, ki jih bo uporabil z namenom trženja svojih izdelkov.

V današnjih gospodarskih razmerah je zelo pomembna izbira prave strategije, ki učinkovito predstavlja blagovno znamko. Po tem, ko smo temeljito preučili naše marketinške možnosti, smo se odločili za sponzorstvo Formule 1. Za nas je to izredno pomembna dolgoročna investicija,” je pojasnil Boden.

LG je prek svojega uvoznika, podjetja Vama Trade, že prisoten tudi v slovenskem avtomotošportu, saj sponzorira ekipo VAMA Formula 3000 Slovenija, ki nastopa v prvenstvu Formule 3000.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki