marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

slikaVsebine za odrasle odlična krinka za napade
09.02.2018

Več kot 1,2 milijona ljudi ali 25,4 % vseh uporabnikov mobilnih telefonov, sicer žrtev zlonamerne programske opreme v letu 2017, je je bilo napadenih s programi, ki so jih z vsebinami za odrasle zvabili v namestitev škodljive kode.

članki

LG Mobile se umika iz kitajskega trga

Deli z ostalimi

05.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Na spletu se je pojavila novica, da LG Mobile umika mobilni programa iz kitajskega trga. Tej odločitvi so botrovali prodajni rezultati leta 2017, ki so jih razkrili prejšnji teden.

Čeprav je LG kot skupina v letu 2017 imel rekordne dohodke, pa je njihov mobilni del v zadnjem četrtletju pridelal kar 192 milijonov dolarjev izgube, pri podjetju pa za razlog navajajo močno konkurenco Kitajskih znamk.

LG Mobile v letu 2017 na Kitajskem ni lansiral nobenega novega mobilnega telefona, zadnji je bil na lokalizirani spletni strani predstavljen G5 SE, vendar še v letu 2016.

Omeniti velja, da bo LG na ostalih oddelkih posloval kot do sedaj, umikajo se le z mobilnega trga. Ravno tako ostajajo prisotni na vseh ostalih trgih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki