marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

slikaBo Apple na novih iPhonih uporabil USB-C?
12.06.2019

Že nekaj časa se govori, da bo Apple opustil svoj Lightning priključek in prešel na standardni USB-C. Očitno bo do tega prišlo že letos, vsaj če verjamemo namigu v beta različici prihajajočega operacijskega sistema iOS 13.

slikaSamsung naj bi Galaxy Note10 predstavil 10. avgusta
10.06.2019

Samsung je Galaxy Note9 predstavil 9. avgusta lani, zato se je pričakovalo, da bo naslednik Note10 letos ravno tako predstavljen v tem mesecu. Iz Južne Koreje pa sedaj prihaja vest, da naj bi Samsung svojega paradnega konja predstavil 10. avgusta.

članki

Lenovo že drugo leto uvrščen na seznam Interbrand Best Global Brands

Deli z ostalimi

11.10.2016
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo se je drugo leto zapored uvrstila na Interbrandov seznam Best Global Brands. Uvrstitev na seznam najbolj prepoznavnih blagovnih znamk na svetu je odsev prizadevanja podjetja k inoviranju in gradnji blagovne znamke.

V preteklem letu je družba Lenovo poskrbela za preobrazbo svoje blagovne znamke, saj je z nakupi podjetja Motorola Mobility in IBM-ovega oddelka strežnikov System X še dodatno razširila portfelj svojih izdelkov in strank. Podjetje je ohranilo vodilni položaj med proizvajalci računalnikov, njegov globalni tržni delež presega 20 odstotkov. Lenovo je številka 2 v svetu po prodaji tablic z operacijskim sistemom Android in na dobri poti, da v kratkem postane tretji največji ponudnik rešitev za podatkovne centre. Tudi v svetu mobilnih telefonov z blagovno znamko Moto predstavlja enega najresnejših izzivalcev vodilnih znamk. Hitra rast tržnega deleža na različnih področjih je segla onkraj uveljavljenih blagovnih znamk ThinkPad, Yoga ter Moto – podjetje danes strankam sporoča novo vrednoto, zajeto v slogan »Different is Better«.

V poročilu Best Global Brands, ki ga podjetje Interbrand objavlja že 17. leto, je zajetih in razvrščenih sto najbolj prepoznavnih blagovnih znamk na svetu. Z edinstveno metodologijo analize, kako blagovne znamke dosegajo svoje zaposlene, zagotavljajo uporabniške izkušnje ter ustvarjajo poslovno vrednost, je opredeljena skupna vrednost posamezne znamke, vključno s finančnimi kazalniki poslovanja ter sposobnostjo blagovne znamke, da dosega premijske cene za svoje izdelke/storitve.

“V preteklem letu je družba Lenovo opravila pomembno preobrazbo, v kateri je obdržala položaj ene najbolj vplivnih in prepoznavnih blagovnih znamk na svetu. Naš pristop k inovacijam dviguje naš ugled in lojalnost strank, ki zaupajo blagovni znamki Lenovo. Novi slogan 'Drugačno je boljše.' to še podkrepi. Ponovna uvrstitev Lenova med najboljše blagovne znamke na svetu je za nas velika čast,” je povedal direktor marketinga v družbi Lenovo David Roman.

“Lenovo uspešno nadaljuje svojo osredotočenost na diferenciacijo blagovne znamke in izdelkov. Podjetje, ki resnično nikoli ne miruje, je ustvarilo dinamično in inovativno blagovno znamko in uspešen poslovni model v resnično visokokonkurenčni globalni panogi. Lenovu čestitam za zaporedno uvrstitev med najbolj prepoznavne blagovne znamke na svetu,” je dodal izvršni direktor družbe Interbrand Jez Frampton.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki