marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSpremembe pri vrhu v HMD Global
21.07.2017

HMD Global, lastnik blagovne znamke Nokia, je dokaj nepričakovano objavil, da jih zapušča njihov prvi mož Arto Numella, njegov odstop pa v veljavo stopi takoj.

slikaSamsung Galaxy S8 se prodaja bolje od predhodnika
19.07.2017

Zadnja poročila iz Južne Koreje navajajo, da se Samsungov dvojec Galaxy S8/S8+ prodaja slabše kot predhodnik Galaxy S7. V poročilu tudi navajajo, da prodaja v zadnjem mesecu upada in da je Samsung prodal »samo« 8,9 milijona Galaxya S8, v enakem obdobju lani pa kar 12 milijonov Galaxya S7.

slikaOdposlanih že milijon Honorjev 9
17.07.2017

Nov Honorjev paradni konj Honor 9 ponaša znamko še višje. Od predstavitve na Kitajskem pred dobrim mesecem dni in samo dva tedna po globalni predstavitvi v Berlinu je bilo po vsem svetu odposlanih že milijon naprav Honor 9.

slikaMicrosoft ukinil podporo za Windows Phone 8.1
14.07.2017

Microsoft je sporočil, da so ukinili podporo za mobilni sistem Windows Phone 8.1. Uporabniki, ki še uporabljajo omenjeno različico tako ne bodo več imeli na voljo popravkov in posodobitev.

slikaMobilniki na potovanjih najpomembnejši del prtljage
12.07.2017

Huaweijev poletni barometer razkriva, da med počitniško sezono mladi potujejo pametneje in lahkotneje. Pametni telefoni so postali najpomembnejši del prtljage, ki jo vzamejo na dopust, saj služijo tako kot fotoaparati in predvajalniki glasbe. Mladi tako v svoje poletne nahrbtnike ni treba spakirati prav veliko.

slikaPametni telefoni Nokia z optiko ZEISS
10.07.2017

Dom telefonov Nokia HMD Global in ZEISS sta naznanila podpis ekskluzivnega partnerstva, katerega namen je postaviti nove standarde na področju snemanja v industriji pametnih telefonov. Ta dolgoročni sporazum temelji na skupni zgodovini in strokovnosti med podjetjem ZEISS in pametnimi telefoni Nokia.

članki

Lenovo z novim partnerskim programom Partner Engage Program

Deli z ostalimi

16.06.2017
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo je najavila nov partnerski program, ki nagrajuje zvestobo in uspeh. Lenovo Partner Engage Program deluje na globalni ravni, pridružijo pa se mu lahko tako novi kot obstoječi prodajalci Lenovo opreme v regiji EMEA ali po svetu.

Partnerski statusi so razdeljeni v razrede pooblaščeni, srebrni, zlati in platinasti. Pogoji za doseganja partnerskega statusa so poenostavljeni in preglednejši, novi program pa prinaša več priložnosti za rast poslovanja, dostop do prodajnih in tehničnih izobraževanj, marketinških orodij, storitev in podpore.

Lenovo je prisluhnil pripombam partnerjev in poenostavil partnerske statuse, iz katerih je odstranil cilje ter poenostavil sistem nagrajevanja. Sočasno je podjetje izboljšalo marketinška orodja in dostop do nagrad. Globalno ogrodje partnerskega sistema partnerjem omogoča večjo preglednost in dobičkonosnost, posebne nagrade so na voljo za rast prodaje na področju računalnikov in rešitev za podatkovne centre.

Z nadgradnjo in izboljšavami obstoječega partnerskega kanala novi partnerski kanal pozna tudi specializacijo partnerjev. Ti se lahko prijavijo na enega ali več prodajnih programov na različnih nivojih. Za nekatere med njimi se morajo tudi ustrezno certificirati, temu primerne pa so tudi nagrade.

Preprost in pregleden Lenovo Partner Engage Program prinaša partnerjem številne ugodnosti, kot so popusti, sredstva za razvoj in enostaven dostop do partnerju prilagojenih poslovnih virov. Partnerskim podjetjem je na voljo namenski portal, preko katerega imajo dostop do informacij o prodaji, izdelkih, marketinških gradiv, treningov kot tudi spletne klepetalnice namenjene podpori partnerjev.

“Naša industrija je bolj dinamična kot kadarkoli prej. Potrebe strank so vse kompleksnejše, saj si želijo bolj prilagodljivih delovnih mest in enostavne rasti poslovanja. Dober poslovni partner, ki jim lahko ponudi celovite rešitve in hkrati preseže pričakovanja strank, je zanje izjemnega pomena,” je povedal operativni direktor in podpredsednik partnerskega kanala za regijo EMEA v Lenovu Marco Andresen in dodal: “Lenovo si prizadeva ustvarjati priložnosti za svoje partnerje, ne pa tekmovati z njimi. Izboljšan partnerski program bo partnerjem omogočil doseganje hitrejše rasti, obenem pa specializiral ponudbo na področju računalništva in podatkovnih centrov.”

Lenovo Partner Engage Program bo začel delovati po vsem svetu 1. julija letos. Več informacij je na voljo na povezavi: https://www.lenovopartner.com/lenovo-engage.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki