marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung želi uporabnike iPhonov
22.11.2017

Samsung je na domačem trgu v Južni Koreji predstavil zanimiv prodajni prijem, ki je namenjen predvsem uporabnikom jabolčnih naprav. Tako imajo le-ti možnost enomesečne uporabe Galaxya S8 in Note8 in s tem možnost, da si ustvarijo lastno mnenje o napravah.

TelekomOdslej je mogoč nakup kriptovalut tudi prek sporočil SMS
20.11.2017

Telekom Slovenije je v sodelovanju s ponudnikom storitve BitIns Ltd. omogočil nakup kriptovalut Bitcoin in Ethereum tudi prek sporočil SMS, uporabnik pa nakup plača s pomočjo storitve Moneta, ki omogoča brezgotovinsko plačevanje z mobilnikom.

slikaTudi LG prejel nagrade CES za inovativnost
17.11.2017

Podjetje LG Electronics (LG) je za inovacije na področju tehnologije in oblikovanja prejelo nagrade sejma CES 2018 za inovacije (CES Innovation Award), ki jih podeljuje Zveza potrošnikov za tehnologijo (CTA). Nagrade bodo podeljene januarja na sejmu v Las Vegasu.

slikaSamsung prejel nagrade za inovacije CES 2018
15.11.2017

Samsung Electronics je prejel kar 36 prestižnih nagrad za inovacije CES 2018. Nagrajene Samsung naprave so prejele nagrade za oblikovalsko odličnost in najnaprednejšo tehnologijo potrošniške elektronike v 28 kategorijah.

slikaLenovo drugo poslovno četrtletje zaključil s solidno rastjo prihodkov
13.11.2017

Skupina Lenovo je objavila rezultate drugega poslovnega četrtletja, ki se je končalo 30. septembra. Prihodki od prodaje so znašali 11,8 milijarde dolarjev in bili 5 odstotkov višji kot v enakem lanskem obdobju ter 18 odstotkov višji kot v prejšnjem četrtletju.

slikaMobilna aplikacija MOJ@SKB
10.11.2017

Končno so tudi pri SKB banki poskrbeli za uporabnike mobilnih napravic in izdali aplikacijo MOJ@SKB s katero je možno preko pametnega mobilnika upravljati s svojimi financami podobno, kot je bilo doslej možno preko spletne banke SKB.net.

članki

Lenovo z novim partnerskim programom Partner Engage Program

Deli z ostalimi

16.06.2017
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo je najavila nov partnerski program, ki nagrajuje zvestobo in uspeh. Lenovo Partner Engage Program deluje na globalni ravni, pridružijo pa se mu lahko tako novi kot obstoječi prodajalci Lenovo opreme v regiji EMEA ali po svetu.

Partnerski statusi so razdeljeni v razrede pooblaščeni, srebrni, zlati in platinasti. Pogoji za doseganja partnerskega statusa so poenostavljeni in preglednejši, novi program pa prinaša več priložnosti za rast poslovanja, dostop do prodajnih in tehničnih izobraževanj, marketinških orodij, storitev in podpore.

Lenovo je prisluhnil pripombam partnerjev in poenostavil partnerske statuse, iz katerih je odstranil cilje ter poenostavil sistem nagrajevanja. Sočasno je podjetje izboljšalo marketinška orodja in dostop do nagrad. Globalno ogrodje partnerskega sistema partnerjem omogoča večjo preglednost in dobičkonosnost, posebne nagrade so na voljo za rast prodaje na področju računalnikov in rešitev za podatkovne centre.

Z nadgradnjo in izboljšavami obstoječega partnerskega kanala novi partnerski kanal pozna tudi specializacijo partnerjev. Ti se lahko prijavijo na enega ali več prodajnih programov na različnih nivojih. Za nekatere med njimi se morajo tudi ustrezno certificirati, temu primerne pa so tudi nagrade.

Preprost in pregleden Lenovo Partner Engage Program prinaša partnerjem številne ugodnosti, kot so popusti, sredstva za razvoj in enostaven dostop do partnerju prilagojenih poslovnih virov. Partnerskim podjetjem je na voljo namenski portal, preko katerega imajo dostop do informacij o prodaji, izdelkih, marketinških gradiv, treningov kot tudi spletne klepetalnice namenjene podpori partnerjev.

“Naša industrija je bolj dinamična kot kadarkoli prej. Potrebe strank so vse kompleksnejše, saj si želijo bolj prilagodljivih delovnih mest in enostavne rasti poslovanja. Dober poslovni partner, ki jim lahko ponudi celovite rešitve in hkrati preseže pričakovanja strank, je zanje izjemnega pomena,” je povedal operativni direktor in podpredsednik partnerskega kanala za regijo EMEA v Lenovu Marco Andresen in dodal: “Lenovo si prizadeva ustvarjati priložnosti za svoje partnerje, ne pa tekmovati z njimi. Izboljšan partnerski program bo partnerjem omogočil doseganje hitrejše rasti, obenem pa specializiral ponudbo na področju računalništva in podatkovnih centrov.”

Lenovo Partner Engage Program bo začel delovati po vsem svetu 1. julija letos. Več informacij je na voljo na povezavi: https://www.lenovopartner.com/lenovo-engage.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki