marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaBuzzFeed in The Dodo bosta s Samsung Galaxy S9/S9+ snemala počasne posnetke
23.04.2018

Samsung Electronics je napovedal partnerstvo s podjetjema BuzzFeed in The Dodo, ki bosta s Samsung Galaxy S9 in S9+ naredila vsakodnevne trenutke epske z izredno počasnimi posnetki.

slikaTudi Meizu s patentom za čitalec odtisov pod zaslonom
20.04.2018

Čitalec prstnih odtisov pod zaslonom je ena bolj pričakovanih funkcij v letu 2018, žal pa ga do sedaj še nismo videli v napravi, ki je množično priljubljena. Glede na vse novice po spletu pa je to zelo verjetno le še vprašanje časa.

slikaApple Music se približuje Spotifyu
18.04.2018

Apple Music je dosegel nov mejnik in sicer so presegli 40 milijonov naročnikov, ki storitev plačujejo. Hkrati pa so pridobili novo okrepitev v vodstvu, pridružil se jim je Oliver Schusser.

slikaGoogle Android Auto sedaj brezžično
16.04.2018

Google je najavil Android Auto Wireless, funkcijo, ki omogoča brezžično povezavo telefona z avtomobilom preko WiFi. Uporabnik bo tako mobilnik lahko imel v žepu, naprava pa se bo po prvotnem parjenju samodejno povezovala z radiem.

slikaHuawei z lastno globalno trgovino za aplikacije
13.04.2018

Čeprav je Huawei eden največjih proizvajalcev mobilnikov na svetu, pa je vsaj pri lastni spletni trgovini za aplikacije zaostajal za tekmeci. To se bo sedaj spremenilo, saj pri podjetju načrtujejo lansiranje trgovine AppGallery na globalni ravni.

slikaKitajski proizvajalci v 2018 z agresivnejšim planom prodaje
11.04.2018

Pred časom je IDC poročal, da se je kitajski mobilni trg skrčil za pet odstotkov. Glede na nove informacije, ki prihajajo iz Tajvanskih virov, pa kitajski proizvajalci sedaj načrtujejo bolj agresiven načrt za leto 2018.

članki

Lenovo z novim partnerskim programom Partner Engage Program

Deli z ostalimi

16.06.2017
Objavil: Dare Gliha

Družba Lenovo je najavila nov partnerski program, ki nagrajuje zvestobo in uspeh. Lenovo Partner Engage Program deluje na globalni ravni, pridružijo pa se mu lahko tako novi kot obstoječi prodajalci Lenovo opreme v regiji EMEA ali po svetu.

Partnerski statusi so razdeljeni v razrede pooblaščeni, srebrni, zlati in platinasti. Pogoji za doseganja partnerskega statusa so poenostavljeni in preglednejši, novi program pa prinaša več priložnosti za rast poslovanja, dostop do prodajnih in tehničnih izobraževanj, marketinških orodij, storitev in podpore.

Lenovo je prisluhnil pripombam partnerjev in poenostavil partnerske statuse, iz katerih je odstranil cilje ter poenostavil sistem nagrajevanja. Sočasno je podjetje izboljšalo marketinška orodja in dostop do nagrad. Globalno ogrodje partnerskega sistema partnerjem omogoča večjo preglednost in dobičkonosnost, posebne nagrade so na voljo za rast prodaje na področju računalnikov in rešitev za podatkovne centre.

Z nadgradnjo in izboljšavami obstoječega partnerskega kanala novi partnerski kanal pozna tudi specializacijo partnerjev. Ti se lahko prijavijo na enega ali več prodajnih programov na različnih nivojih. Za nekatere med njimi se morajo tudi ustrezno certificirati, temu primerne pa so tudi nagrade.

Preprost in pregleden Lenovo Partner Engage Program prinaša partnerjem številne ugodnosti, kot so popusti, sredstva za razvoj in enostaven dostop do partnerju prilagojenih poslovnih virov. Partnerskim podjetjem je na voljo namenski portal, preko katerega imajo dostop do informacij o prodaji, izdelkih, marketinških gradiv, treningov kot tudi spletne klepetalnice namenjene podpori partnerjev.

“Naša industrija je bolj dinamična kot kadarkoli prej. Potrebe strank so vse kompleksnejše, saj si želijo bolj prilagodljivih delovnih mest in enostavne rasti poslovanja. Dober poslovni partner, ki jim lahko ponudi celovite rešitve in hkrati preseže pričakovanja strank, je zanje izjemnega pomena,” je povedal operativni direktor in podpredsednik partnerskega kanala za regijo EMEA v Lenovu Marco Andresen in dodal: “Lenovo si prizadeva ustvarjati priložnosti za svoje partnerje, ne pa tekmovati z njimi. Izboljšan partnerski program bo partnerjem omogočil doseganje hitrejše rasti, obenem pa specializiral ponudbo na področju računalništva in podatkovnih centrov.”

Lenovo Partner Engage Program bo začel delovati po vsem svetu 1. julija letos. Več informacij je na voljo na povezavi: https://www.lenovopartner.com/lenovo-engage.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki