marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaPo spletnih napadih brez sledi o napadalcih
22.03.2019

Pred odločevalci na področju informacijske tehnologije je izziv, kako zavarovati svojo organizacijo pred spletnimi napadi. Ob tem se soočajo s čedalje bolj zapleteno informacijsko infrastrukturo na eni strani in nenehnim razvojem groženj na drugi. Več kot polovica podjetji v Evropi (54 %) je v zadnjih 24 mesecih doživela vsaj en spletni napad, ki se je odrazil v motnji poslovanja.

TelekomTelekom predstavil pakete z imenom Naj in NEO
21.03.2019

Telekom Slovenije je poenostavil ponudbo mobilnih in fiksnih naročniških paketov. Uporabnikom so odslej v najbolje ocenjenem slovenskem mobilnem omrežju na voljo mobilni paketi z imenom Naj, fiksni paketi s celostno ponudbo za dom pa z imenom NEO.

slikaAli tudi Google razmišlja o prepogljivem mobilniku?
20.03.2019

Nedolgo nazaj se je zdelo, da bo Samsung vodilni na trgu prepogljivih mobilnikov, nato pa je na letošnjem mobilnem kongresu iznenada svoj izdelek pokazal še Huawei. Kmalu zatem smo od praktično vseh večjih proizvajalcev dobili informacijo, da bodo v prihodnje izdelali svoj prepogljiv mobilnik.

slikaPrva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji
19.03.2019

Addiko Chat Banking je inovativna in prva slovenska finančna storitev, ki deluje preko aplikacije Viber, ene najbolj priljubljenih platform za komunikacijo na svetu. 'Addiko Chat Banking' uporabnikom ne omogoča zgolj neposredne komunikacije z banko, temveč tudi napredne, preproste in jasne storitve plačevanja.

slikaV 2019 prihajajo telefoni s 64 MP in 100 MP kamerami
18.03.2019

Judd Heape iz Qualcomma je v nedavnem intervjuju razkril, da bodo telefoni s 64MP in celo 100MP kamerami verjetno prišli že v letošnjem letu, čeprav to ni smer, kateri želijo pri podjetju slediti.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari

Deli z ostalimi

28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki