marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMicrosoftu vendarle zmanjkalo telefonov Windows Phone
25.04.2018

Že lani je Microsoft potrdil, da so končali z zgodbo mobilnikov Windows Phone, vendar je tudi še po tem datumu v svoji spletni trgovini prodajal določene modele. Sedaj pa so s spleta umaknili vse mobilnike in zgodbo dokončno končali.

slikaBuzzFeed in The Dodo bosta s Samsung Galaxy S9/S9+ snemala počasne posnetke
23.04.2018

Samsung Electronics je napovedal partnerstvo s podjetjema BuzzFeed in The Dodo, ki bosta s Samsung Galaxy S9 in S9+ naredila vsakodnevne trenutke epske z izredno počasnimi posnetki.

slikaTudi Meizu s patentom za čitalec odtisov pod zaslonom
20.04.2018

Čitalec prstnih odtisov pod zaslonom je ena bolj pričakovanih funkcij v letu 2018, žal pa ga do sedaj še nismo videli v napravi, ki je množično priljubljena. Glede na vse novice po spletu pa je to zelo verjetno le še vprašanje časa.

slikaApple Music se približuje Spotifyu
18.04.2018

Apple Music je dosegel nov mejnik in sicer so presegli 40 milijonov naročnikov, ki storitev plačujejo. Hkrati pa so pridobili novo okrepitev v vodstvu, pridružil se jim je Oliver Schusser.

slikaGoogle Android Auto sedaj brezžično
16.04.2018

Google je najavil Android Auto Wireless, funkcijo, ki omogoča brezžično povezavo telefona z avtomobilom preko WiFi. Uporabnik bo tako mobilnik lahko imel v žepu, naprava pa se bo po prvotnem parjenju samodejno povezovala z radiem.

slikaHuawei z lastno globalno trgovino za aplikacije
13.04.2018

Čeprav je Huawei eden največjih proizvajalcev mobilnikov na svetu, pa je vsaj pri lastni spletni trgovini za aplikacije zaostajal za tekmeci. To se bo sedaj spremenilo, saj pri podjetju načrtujejo lansiranje trgovine AppGallery na globalni ravni.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari

Deli z ostalimi

28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki