marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaProdali že preko tri milijone Honorjev 10
16.07.2018

Iz Huaweijeve podznamke Honor prihaja novica, da se njihov vrhunski mobilnik Honor 10 odlično prodaja. Do sedaj naj bi pri podjetju globalno prodali že preko tri milijone kosov.

slikaNepridipravi s tehnikami socialnega inženiringa na področju kriptovalut do zaslužka 10 milijonov dolarjev v 2017
13.07.2018

Strokovnjaki družbe Kaspersky Lab so razkrili nov prevarantski trend: razvoj kriptovalut ne privlači le vlagatelje, temveč tudi spletne kriminalce, ki iščejo načine za povečanje svojega zaslužka.

slikaHTC predstavlja EXODUS – dostop do prvega telefona, temelječega na veriženju blokov
11.07.2018

HTC vodi gibanje, ki bo v tretjem četrtletju letos ponudilo zgodnji dostop do prvega telefona na svetu, temelječega na tehnologiji veriženja blokov, z imenom Exodus.

slikaVeč kot polovica uporabnikov mobilnih telefonov ne zavaruje z geslom
09.07.2018

Več kot polovica (52 %) uporabnikov mobilnih telefonov svojih naprav ne zaščiti z geslom. Prav tako jih samo 22 % uporablja varnostne rešitve za zaščito naprav proti kraji. Žeparji, ki uspejo ukrasti pametni telefon, lahko od svoje kraje pridobijo veliko boljši izkupiček kot so sprva pričakovali.

slikaFacebook in Google manipulirata z uporabniki v deljenje svojih osebnih podatkov
06.07.2018

Iz Zveze potrošnikov Slovenije so sporočili ugotovitve, da Facebook in Google manipulirata s svojimi uporabniki v deljenje kar največ informacij o sebi, predvsem s premetenim oblikovanjem strani, vsiljivimi privzetimi nastavitvami ter načinom izbire “vzemi-ali-pusti”, ugotavlja analiza zadnjih sprememb zasebnostnih nastavitev teh podjetij.

slikaJe to res novi najcenejši iPhone?
04.07.2018

Na spletni strani nieuwemobiel.nl so se pojavile kvalitetne slike novega iPhona, za katerega se predvideva, da bo najcenejši izmed trojice, ki naj bi jih Apple predstavil jeseni. Na slikah je 6,1 palčni mobilnik slikan zraven aktualnega iPhona X.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari

Deli z ostalimi

28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki