marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaRanljivosti v povezanih polnilcih električnih avtomobilov lahko ogrozijo domača omrežja
14.12.2018

Možne ranljivosti modernih električnih vozil se neprestano preverjajo, nekateri izmed njihovih osnovnih dodatkov, kot so polnilci baterij, pa pogostokrat ostanejo zapostavljeni. Strokovnjaki družbe Kaspersky Lab so odkrili, da polnilci električnih vozil, ki jih proizvaja pomemben ponudnik, vsebujejo ranljivosti, ki jih lahko izkoristijo spletni napadalci.

slikaMastercard in Microsoft združujeta moči
12.12.2018

Mastercard in Microsoft sta najavila strateško sodelovanje, s katerim želita izboljšati način, kako ljudje uporabljajo in upravljajo s svojo digitalno identiteto.

slikaOdprla so se vrata prvega Samsung centra v Sloveniji
10.12.2018

Samsung je v ljubljanskem nakupovalnem centru Citypark odprl vrata svojega prvega Samsung centra v Sloveniji. V novem inovativnem prodajnem centru bodo uporabniki lahko preizkusili najnovejše Samsung mobilne izdelke, podprte z vrhunsko izkušnjo.

slikaV 2018 več kot 40-odstotno povečanje zlonamerne programske opreme
07.12.2018

Med vsemi novimi zlonamernimi datotekami, zabeleženimi v letu 2018, so se za 44 % povečale tiste, ki na računalnik namestijo kodo, ki v sistemu odpre t.i. stranska vrata in omogoči neopažen vstop tretjim osebam (angl. backdoor), za 43 % pa je narasla količina izsiljevalskih virusov.

slikaKaspersky Lab ugotavlja: uporaba oblačnih storitev je največje varnostno tveganje za podjetja
05.12.2018

Uporaba oblačnih storitev je v polnem razmahu. Zadnji podatki družbe IDG kažejo, da 73 % organizacij uporablja vsaj eno aplikacijo ali del svoje računalniške infrastrukture v oblaku. A to še ni dovolj. Podatki prav tako kažejo, da oddelki za informacijsko tehnologijo čutijo pritisk, da morajo 100 % migrirati v oblak.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari

Deli z ostalimi

28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki