marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSkoraj vsaka druga transakcija je zdaj brezstična
21.09.2018

Brezstična tehnologija še naprej raste kot najbolj široko sprejeta oblika elektronskega plačevanja v zgodovini Evrope. Skoraj vsaka druga kartična transakcija je zdaj izvedena brezstično.

slikaSamsung Electronics Adriatic Roadshow 2018 prihaja v Koper
21.09.2018

Po lanskoletnem izjemnem zanimanju, podjetje Samsung Electronics v Kopru nadaljuje edinstveno turnejo Samsung Electronics Adriatic Roadshow 2018. Konec tedna (22. in 23. septembra) bomo na Ukmarjevem trgu predstavili najnovejše izdelke, predstavljene na sejmu IFA.

slikaHuawei dokazuje, da tablice uspevajo
19.09.2018

Huawei je pred kratkim dodal dva nova člana k svoji rastoči družini tablic – Huawei MediaPad M5 Lite in MediaPad T5. Nova izdelka ne zadovoljita le estetskega vidika s svojim živahnim 10,1 palčnim zaslonom z ločljivostjo 1080p, ampak ponujata še več. Izboljšan zvočni sistem in funkcija udobja za oči sta odlična sopotnika pri dnevnih opravilih in prostočasnih aktivnostih.

slikaA1 z nižjimi cenami paketov in neomejenim dostopom do najljubših vsebin
18.09.2018

V A1 Slovenija z novimi mobilnimi paketi A1 GO!, opcijami A1 Play in programom A1 Connect spreminjajo pravila. Mobilni paketi A1 GO! uporabnikom po nižjih cenah kot doslej prinašajo samo tiste storitve, ki jih najpogosteje potrebujejo.

slikaV novem Samsungovem raziskovalnem centru v New Yorku bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence
17.09.2018

Poleg petih obratov v Koreji, ZDA, v Združenem Kraljestvu, Kanadi in Rusiji, družba Samsung Research ustanavlja raziskovalni center v New Yorku, kjer bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence ter se specializiral na področje robotike

slikaHoT že s 50.000 uporabniki
14.09.2018

HoT, HOFER Telekom, prvi digitalni mobilni operater v Sloveniji še naprej beleži hitro rast števila uporabnikov. V začetku septembra je tako HoT uporabljalo že več kot 50.000 uporabnikov, kar pomeni, da je HoT najhitreje rastoči virtualni operater v zgodovini Slovenije.

članki

Lenovo vstopa v 
večletno partnerstvo s Scuderio Ferrari

Deli z ostalimi

28.03.2018
Objavil: Dare Gliha

Lenovo nadaljuje lastne ambicije postati ena najbolj oboževanih in globalno priznanih blagovnih znamk na svetu, zato je družba sklenila večletno sponzorsko partnerstvo s podjetjem Scuderia Ferrari. To velja od sezone včerajšnje nedelje, ko se je pričela nova sezona Formule 1.

Partnerstvo bo poskrbelo za izpostavljenost blagovne znamke, saj bo logotip Lenovo postavljen na bočno krilo in sprednje vzmetenje dirkalnika Scuderia Ferrari 2018 F1, kot tudi na ekipne uniforme in na roki dirkalnih oblek voznikov. Lenovo bo prav tako zagotavljal izdelke (prenosne računalnike ThinkPad in tablice Miix) zaposlenim v ekipi Scuderia Ferrari, ti jih bodo uporabljali na dirkališčih in izven njih.

Gianfranco Lanci, predsednik in operativni direktor družbe Lenovo, je partnerstvo komentiral takole: “Lenovo z zadovoljstvom postaja partner ekipe Scuderia Ferrari, saj se tako približuje eni najbolj ikonskih svetovnih blagovnih znamk, ki je sinonim za odličnost v oblikovanju, zmogljivostih in inovacijah – vrednotah, ki so pomembne družbi Lenovo. Kombinacija globalne platforme Formule 1 in blagovne znamke Ferrari je odlična priložnost za nadaljnjo rast blagovne znamke Lenovo na svetovnem prizorišču.”

Logotip Lenovo se je prvič pojavil na dirkalniku SF71H 22. februarja v italijanskem mestu Maranello, svetovno premiero pa bo doživel v Avstraliji, kjer bo v mestu Melbourne potekala prva Velika nagrada letošnje sezone F1.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki