marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

slikaTSMC predstavlja 1,6 nm proces z znatnim povečanjem zmogljivosti in učinkovitosti
10.05.2024

Podjetje TSMC je predstavilo svoj revolucionarni 1,6 nm proizvodni proces za izdelavo čipov, ki vključuje tudi zaledno omrežje za prenos energije, ki še izboljša učinkovitost porabe energije in gostoto tranzistorjev.

članki

Izdelki CalypsoCrystal za dubajske šejke


08.06.2012
Objavil: Dare Gliha

Podjetju CalypsoCrystal je uspelo, s svojimi premijskimi dodatki za mobilne naprave, narediti velik korak v Združenih Arabskih Emiratih. Njihovi izdelki bodo kmalu na voljo zahtevnim kupcem na dubajskem letališču v prestižnih trgovinah Dubai Duty Free.

Dubai Duty Free je eden največjih svetovnih letaliških premijskih trgovin z 1,5 milijarde dolarjev letnih prihodkov. S prisotnostjo v njihovih trgovinah bo CalypsoCrystal vstopil na zanimiv dubajski trg in zelo prometno vozlišče v letalskem potniškem prometu, kjer letno pristane prek 50 milijonov potnikov.

"Zelo smo veseli realizacije dolgih in težkih pogajanj z dubajskim partnerjem. Dubai Duty Free za nas ni pomemben samo zaradi prave ciljne skupine v Združenih Arabskih Emiratih, ampak tudi zaradi prometnega dubajskega letališča. Zdaj bomo lahko dosegli več kot 50 milijonov potnikov, ki letno letijo preko tega letališča," je ob tem dogodku povedal Matej Kurent, direktor in ustanovitelj CalypsoCrystal.

Doslej so v podjetju večino svojih izdelkov izvozili na ameriški trg. Od začetka letošnjega leta uspešno poslujejo z ruskim distributerjem diHouse, ki z izdelki CalypsoCrystal oskrbuje luksuza lačen ruski trg. Pomemben delež pa prodajo tudi v Hong Kong, Singapur, na Japonsko in v Malezijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki