marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHTC je imenoval novega izvršnega direktorja za razvoj 5G, AI in XR
18.09.2019

Družba HTC je včeraj na mesto izvršnega direktorja družbe imenovala Yvesa Maitreja. Yves prihaja v HTC iz podjetja Orange, ene največjih svetovnih telekomunikacijskih družb, kjer je zasedal položaj višjega podpredsednika skupine za mobilne večpredstavne vsebine in naprave.

slikaHuawei razmišlja o prodaji 5G
16.09.2019

V nedavnem intervjuju za The Economist je izvršni direktor in ustanovitelj Huaweija Ren Zhengfei razkril, da podjetje preučuje možnost prodaje tehnologije 5G. Dodal je še, da bo Huawei iskal kupca s sedežem zunaj Azije, zelo verjetno na zahodu.

slikaSamsung sodeluje s partnerji za izjemne izkušnje z Galaxy Fold
13.09.2019

Samsung Electronics z Galaxy Fold prepogljivim telefonom utira pot prihodnosti nove mobilne kategorije. Naznanja začetek nove dobe mobilne tehnologije in skupaj s partnerji razvija ter prinaša novo uporabniško izkušnjo na prepogljivem telefonu.

slikaNovosti Huaweia na sejmu IFA 2019 v Berlinu
11.09.2019

Na letošnjem sejmu IFA, ki je potekal od 6. do 11. septembra 2019 v Berlinu, je Huaweijev glavni izvršni direktor, Richard Yu, na uvodnem predavanju govoril predvsem o novostih, ki jih pripravljajo za letošnjo jesen, nekaj pa tudi o tem, kaj so pred kratkim predstavili.

slikaApple predstavil nove iPhone, Apple Watch in iPad
11.09.2019

Apple je včeraj na svojem dogodku predstavil naslednjo generacijo mobilnikov iPhone, katerim so nadeli ime 11, 11 Pro in 11 Pro Max. Poleg mobilnikov so predstavili še novo tablico iPad, uro Apple Watch ter storitev Apple Arcade.

članki

Huawei se je na 'brandz' seznamu 100 najboljših globalnih znamk povzpel za 20 mest

Deli z ostalimi

13.06.2016
Objavil: Dare Gliha

Huawei se je že drugič zapovrstjo uvrstil na Brandz seznam 'Top 100 najbolj vrednih znamk na svetu' za leto 2016. Podjetje se je uvrstilo tudi med 'Top 20 risers', torej med 20 podjetij, ki so se glede na prejšnje leto najbolj povzpela na seznamu. Vrednost znamke se je povečala za kar 22 % in Huawei se je tako uvrstil 20 mest višje v primerjavi z lanskim letom.

Podjetji Millward Brown in WWP sta objavili seznam 'Top 100 najbolj vrednih znamk na svetu' za leto 2015. Sistem ocenjevanja, ki se uporablja za seznam Brandz je eden izmed najbolj uglednih ocen vplivnosti blagovne znamke, izračuni pa so bazirani na stališčih potencialnih in obstoječih potrošnikov ter finančnih podatkov.

V 2016 je bila vrednost podjetja Huawei, kot so jo ocenili na Brandz seznamu, 18,652 milijarde USD in je na seznamu zrastla za 20 mest, ter tako zasedla 50. mesto. Ta pomemben dosežek je podprt tudi s finančnimi rezultati podjetja iz leta 2015. Prihodki so v letu 2015 presegli 20 milijard USD, kar je skoraj 70% povečanje v primerjavi z letom 2014. V letu 2015 je Huawei odposlal 108 milijonov pametnih telefonov, kar je 44% povečanje v primerjavi s prejšnjim letom.

''V letu 2015 je Huawei zacementiral svoj položaj med najboljšimi tremi proizvajalci mobilnih naprav v tržnem deležu in hkrati pomembno zmanjšal razlike med konkurenco. Najnovejše Brandz poročilo prikazuje, da je naš položaj vsako leto močnejši in da ima Huawei potencial ter ambicijo postati vodja trga'', je dejal Jacky Zhao, regionalni direktor Huawei Adriatic.
Še en pomemben dosežek za Huawei je 14. mesto med 'Top 20 risers' na Brandz seznamu podjetij z največjim letnim povišanjem vrednosti, kar za Huawei predstavlja 22%.

''Huawei konstantno razvija inovativne tehnologije in rešitve ter poslovno uspešnost. Z naprednimi inovacijami in sodelovanji, bo svojim strankam še naprej prinašal vodilne tehnološke izdelke'', je dejal Jacky Zhao.

Huawei uporablja globalizacijsko strategijo ki združuje najboljše vire po svetu, z namenom, da bi se prilagodili globalnemu trgu. Danes ponuja celoten nabor globalnih zmožnosti ter sistemov za inovacije. Huawei deluje v več kot 170 državah in regijah, dve tretjini prihodka pa prihajata s trgov izven Kitajske. Podjetje ima centre za raziskave in razvoj povsod po svetu in vlaga vsaj 10% letnega prihodka od prodaje v raziskave in razvoj. V 2012 je bilo to 13.7%, v 2015 pa kar 14.3% od dobička, kar pomeni več kot 6.6 milijard USD. Huawei ima 14 regionalnih sedežev, 16 centrov za raziskave in razvoj, 36 združenih inovacijskih centrov, ter 45 centrov za usposabljanje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki