marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple vložil patent za brezžično polnjenje med napravami
20.08.2018

Apple je na ameriškem patentnem uradu USPTO vložil patent, ki opisuje brezžično polnilno tuljavo, ki lahko prenaša tok dvosmerno. Teoretično to pomeni, da bi lahko MacBook ali iPad brezžično polnil iPhone.

slikaHMD želi razširiti poslovanje v ZDA
17.08.2018

HMD je s svojimi produkti v ZDA bolj slabo zastopan, saj ponujajo le nekaj mobilnikov srednjega cenovnega razreda. Očitno pa želijo to sedaj spremeniti, na LikedInu so namreč objavili, da iščejo novo ekipo, ki jim bo pomagala pri rasti na tem trgu.

slikaNokia in T-Mobile v partnerstvo za izgradnjo omrežja 5G
15.08.2018

Nokiini poslovni rezultati v drugem četrtletju letošnjega leta niso bili bleščeči, vendar se do konca leta pričakuje boljše številke. Do konca leta bo namreč več operaterjev pričelo z izgradnjo omrežij 5G, pri Nokii pa so v luči teh pričakovanj oznanili partnerstvo z operaterjem T-Mobile.

slikaHuawei bi lahko prehitel Samsung pri lansiranju zložljivega mobilnika
13.08.2018

Po mnenju tržnih analitikov Huawei vlaga veliko truda, da bi bil prvi proizvajalec, ki bi predstavil popolnoma funkcionalen zložljiv pametni telefon. Viri trdijo, da želi pri tem Kitajski proizvajalec predvsem premagati največjega konkurenta, korejski Samsung.

slikaApplu pada tržni delež v segmentu pametnih ur
10.08.2018

Canalys je objavil svoje četrtletne rezultate na trgu pametnih ur. Čeprav je v drugem četrtletju 2018 Apple prodal preko 3,5 milijona svojih ur Watch, je vseeno zaradi rasti trga izgubil nekaj odstotkov tržnega deleža.

slikaHuawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018
09.08.2018

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

članki

Huawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018

Deli z ostalimi

09.08.2018
Objavil: Thomas Bergant

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

Zadnjih šest mesecev je bilo izjemnih za Huawei: na vseh trgih in v vseh linijah izdelkov ga je namreč zaznamovala predvsem vztrajna rast posla. Za naš uspeh je zaslužna naša predanost inovacijam in, najbolj pomembno, našim strankam. V prihodnosti bo Huawei ostal osredotočen na stalne izboljšave naše ponudbe s poudarkom na umetni inteligenci v napravah in širšem ekosistemu Huawei,” je povedal Richard Yu, izvršni direktor podjetja Huawei Consumer Buisness Group.

Poudarki poslovnih rezultatov
* Serija Huawei P20: Z združevanjem umetnosti in tehnologije je bila serija P20 zelo dobro sprejeta med modno osveščenimi potrošniki. Svetovne pošiljke serije Huawei P20 so presegle 9 milijonov enot.

* Serija Huawei Mate 10: Najnovejša serija Huawei Mate je postavila trend za mobilno umetno inteligenco ter utrdila položaj podjetja v najvišjem tržnem segmentu z globalnimi pošiljkami, ki presegajo 10 milijonov enot.

* Serija Huawei Nova: Svetovno je število uporabnikov serije Nova preseglo 50 milijonov. To je prispevalo k rasti celotnega srednjega cenovnega segmenta pametnih telefonov. Pošiljke serije Nova so se povišale za 60 % glede na lansko leto.

* Nosljive naprave Huawei so dosegle izjemno rast v višini 147 %, glede na lansko leto.

* Trgovina na drobno je zrasla in tako ima sedaj Huawei več kot 53.000 trgovin in 3.500 t.i. Huawei Experience trgovin po vsem svetu. Podjetje načrtuje okrepitev mreže trgovin na drobno z dodatnimi 10.000 trgovinami in 700 t.i. Huawei Experince trgovinami do konca leta 2018.

Prepoznavnost blagovne znamke v porastu
Izjemen uspeh paradnih naprav Huawei, kot tudi naprav v srednjem razredu, so pripomogli k vrednosti blagovne znamke Huawei. Huawei se je uvrstil na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 ter na 48. mesto lestvice BrandZ Top 100 Most Vluble Global Brands. Ob tem velja omeniti, da je Huawei edino kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti na lestvico Forbes Top 100 v letu 2018.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki