marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaRanljivosti v povezanih polnilcih električnih avtomobilov lahko ogrozijo domača omrežja
14.12.2018

Možne ranljivosti modernih električnih vozil se neprestano preverjajo, nekateri izmed njihovih osnovnih dodatkov, kot so polnilci baterij, pa pogostokrat ostanejo zapostavljeni. Strokovnjaki družbe Kaspersky Lab so odkrili, da polnilci električnih vozil, ki jih proizvaja pomemben ponudnik, vsebujejo ranljivosti, ki jih lahko izkoristijo spletni napadalci.

slikaMastercard in Microsoft združujeta moči
12.12.2018

Mastercard in Microsoft sta najavila strateško sodelovanje, s katerim želita izboljšati način, kako ljudje uporabljajo in upravljajo s svojo digitalno identiteto.

slikaOdprla so se vrata prvega Samsung centra v Sloveniji
10.12.2018

Samsung je v ljubljanskem nakupovalnem centru Citypark odprl vrata svojega prvega Samsung centra v Sloveniji. V novem inovativnem prodajnem centru bodo uporabniki lahko preizkusili najnovejše Samsung mobilne izdelke, podprte z vrhunsko izkušnjo.

slikaV 2018 več kot 40-odstotno povečanje zlonamerne programske opreme
07.12.2018

Med vsemi novimi zlonamernimi datotekami, zabeleženimi v letu 2018, so se za 44 % povečale tiste, ki na računalnik namestijo kodo, ki v sistemu odpre t.i. stranska vrata in omogoči neopažen vstop tretjim osebam (angl. backdoor), za 43 % pa je narasla količina izsiljevalskih virusov.

slikaKaspersky Lab ugotavlja: uporaba oblačnih storitev je največje varnostno tveganje za podjetja
05.12.2018

Uporaba oblačnih storitev je v polnem razmahu. Zadnji podatki družbe IDG kažejo, da 73 % organizacij uporablja vsaj eno aplikacijo ali del svoje računalniške infrastrukture v oblaku. A to še ni dovolj. Podatki prav tako kažejo, da oddelki za informacijsko tehnologijo čutijo pritisk, da morajo 100 % migrirati v oblak.

članki

Huawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018

Deli z ostalimi

09.08.2018
Objavil: Thomas Bergant

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

Zadnjih šest mesecev je bilo izjemnih za Huawei: na vseh trgih in v vseh linijah izdelkov ga je namreč zaznamovala predvsem vztrajna rast posla. Za naš uspeh je zaslužna naša predanost inovacijam in, najbolj pomembno, našim strankam. V prihodnosti bo Huawei ostal osredotočen na stalne izboljšave naše ponudbe s poudarkom na umetni inteligenci v napravah in širšem ekosistemu Huawei,” je povedal Richard Yu, izvršni direktor podjetja Huawei Consumer Buisness Group.

Poudarki poslovnih rezultatov
* Serija Huawei P20: Z združevanjem umetnosti in tehnologije je bila serija P20 zelo dobro sprejeta med modno osveščenimi potrošniki. Svetovne pošiljke serije Huawei P20 so presegle 9 milijonov enot.

* Serija Huawei Mate 10: Najnovejša serija Huawei Mate je postavila trend za mobilno umetno inteligenco ter utrdila položaj podjetja v najvišjem tržnem segmentu z globalnimi pošiljkami, ki presegajo 10 milijonov enot.

* Serija Huawei Nova: Svetovno je število uporabnikov serije Nova preseglo 50 milijonov. To je prispevalo k rasti celotnega srednjega cenovnega segmenta pametnih telefonov. Pošiljke serije Nova so se povišale za 60 % glede na lansko leto.

* Nosljive naprave Huawei so dosegle izjemno rast v višini 147 %, glede na lansko leto.

* Trgovina na drobno je zrasla in tako ima sedaj Huawei več kot 53.000 trgovin in 3.500 t.i. Huawei Experience trgovin po vsem svetu. Podjetje načrtuje okrepitev mreže trgovin na drobno z dodatnimi 10.000 trgovinami in 700 t.i. Huawei Experince trgovinami do konca leta 2018.

Prepoznavnost blagovne znamke v porastu
Izjemen uspeh paradnih naprav Huawei, kot tudi naprav v srednjem razredu, so pripomogli k vrednosti blagovne znamke Huawei. Huawei se je uvrstil na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 ter na 48. mesto lestvice BrandZ Top 100 Most Vluble Global Brands. Ob tem velja omeniti, da je Huawei edino kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti na lestvico Forbes Top 100 v letu 2018.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki