marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

Honor praznuje tretjo obletnico

Deli z ostalimi

16.12.2016
Objavil: Dare Gliha

Honor, ki je pri nas prisoten od leta 2015, te dni praznuje tretjo obletnico. Honor je hitro rastoča blagovna znamka pametnih telefonov, oblikovana za milenijsko generacijo in prilagojena digitalnim domorodcem, torej mladim med 18. in 34. letom starosti, ki so z mobilnimi telefoni odraščali.

Honor, kot del kitajskega velikana Huawei, je bil na trg lansiran v letu 2013, število prodanih telefonov pa se vse od takrat hitro vzpenja. V Sloveniji se je blagovna znamka Honor prvič pojavila v letu 2015 z modelom Honor 4x , sledili pa so modeli Honor 7, Honor 5x in Honor 7 Lite.

Letos je bilo v Sloveniji prodanih skupaj 6.400 pametnih naprav znamke Honor. Najbolje prodajani model v letu 2016 je Honor 7 Lite, sledi pa mu Honorjev paradni konj Honor 8, ki se je v Sloveniji začel prodajati jeseni.

Ob tretji obletnici so doma predstavili nov telefon, Honor Magic, prvo Honorjevo napravo, ki je opremljena s tehnologijo umetne inteligence. To je za znamko, v želji po ustvarjanju resnično inteligentnih pametnih telefonov, prvi korak k raziskovanju prihodnosti. Honor Magic, ki bo na voljo samo na Kitajskem, nudi digitalno mislečim milenijcem resnično človeške interakcije ter storitve in informacije na zahtevo, za katere upamo, da bodo kmalu na voljo tudi v napravah, ki jih bomo lahko kupili tudi pri nas.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki