marketing
več | arhivpoudarjeno
TelekomOdslej je mogoč nakup kriptovalut tudi prek sporočil SMS
20.11.2017

Telekom Slovenije je v sodelovanju s ponudnikom storitve BitIns Ltd. omogočil nakup kriptovalut Bitcoin in Ethereum tudi prek sporočil SMS, uporabnik pa nakup plača s pomočjo storitve Moneta, ki omogoča brezgotovinsko plačevanje z mobilnikom.

slikaTudi LG prejel nagrade CES za inovativnost
17.11.2017

Podjetje LG Electronics (LG) je za inovacije na področju tehnologije in oblikovanja prejelo nagrade sejma CES 2018 za inovacije (CES Innovation Award), ki jih podeljuje Zveza potrošnikov za tehnologijo (CTA). Nagrade bodo podeljene januarja na sejmu v Las Vegasu.

slikaSamsung prejel nagrade za inovacije CES 2018
15.11.2017

Samsung Electronics je prejel kar 36 prestižnih nagrad za inovacije CES 2018. Nagrajene Samsung naprave so prejele nagrade za oblikovalsko odličnost in najnaprednejšo tehnologijo potrošniške elektronike v 28 kategorijah.

slikaLenovo drugo poslovno četrtletje zaključil s solidno rastjo prihodkov
13.11.2017

Skupina Lenovo je objavila rezultate drugega poslovnega četrtletja, ki se je končalo 30. septembra. Prihodki od prodaje so znašali 11,8 milijarde dolarjev in bili 5 odstotkov višji kot v enakem lanskem obdobju ter 18 odstotkov višji kot v prejšnjem četrtletju.

slikaMobilna aplikacija MOJ@SKB
10.11.2017

Končno so tudi pri SKB banki poskrbeli za uporabnike mobilnih napravic in izdali aplikacijo MOJ@SKB s katero je možno preko pametnega mobilnika upravljati s svojimi financami podobno, kot je bilo doslej možno preko spletne banke SKB.net.

slikaTatovi bitcoinov zopet na pohodu: lov na prihranke v kriptovalutah se nadaljuje
08.11.2017

Raziskovalci družbe Kaspersky Lab so odkrili novo zlonamerno programsko opremo, ki krade kriptovalute iz denarnic uporabnikov tako, da v odložišču naprave zamenja prejemnikov naslov z napadalčevim.

članki

Doniranje odslej mogoče tudi z mobilnikom

Deli z ostalimi

22.06.2017
Objavil: Dare Gliha

Odslej bodo Slovenci lahko še lažje podprli dobrodelne projekte, ki potrebujejo pomoč. Na slovenskem trgu se je namreč pojavila rešitev MBILLS QR kode, ki omogoča doniranje sredstev. S tem je premoščena najpogostejša ovira pri zbiranju manjših ali večjih zneskov za donacije – pomanjkanja drobiža ali gotovine pri roki.

Z MBILLS QR kodo na letakih, panojih, spletnih straneh, v revijah, časopisih in podobno, lahko vsak takoj podpre dobrodelen ali družbeno odgovoren projekt in mu nameni svoj prispevek. Prek dveh uspešno izpeljanih primerov (v okviru AmCham Slovenia in Ljubljana Mini Maker Faire-a) je tudi praksa potrdila, da gre za priljubjen način doniranja.

»Hitro odzivne QR kode (Quick Response Code) so se sicer pojavile že v devetdesetih letih prejšnjega stoletja in se je od takrat že dosti govorilo o njih. A kljub temu sprva niso zaživele po pričakovanjih, saj niso imele prave uporabnosti. Zdaj pa se jim obeta nenavadno povečanje uporabe z novimi priložnostmi, ki se odpirajo,« je ob kreaciji in lansiranju te odlične inovacije, ki prekaša marsikatero sorodno svetovno rešitev, povedal Primož Zupan, direktor start-up podjetja MBILLS, ki je nastalo kot podmladek Halcoma. MBILLS QR kode tehnologiji 2-dimenzionalnih slikovnih kvadratkov vdihujejo novo funkcionalnost – odpirajo namreč priložnost zbiranja sredstev za dobrodelne in družbeno-odgovorne projekte.

»Posebnost MBILLS QR kod (za razliko običajnih QR kod, ki vsebujejo povezavo za dostop do določenih informacij) je v tem, da omogočajo tako podatek o donaciji kot tudi njeno nakazilo,« opisuje Jerica Urbančič iz omenjenega prodornega start-upa. MBILLS QR kodo lahko organizacija, ki zbira dobrodelna sredstva, skreira sama, nato pa to kodo 'prilepi' na plakate, letake, strani v revijah, časopisih in druge materiale.

Omenjena rešitev je še posebej priročna za različne dogodke, kjer se na kraju prizorišča zbira sredstva. Z zanimivo in preprosto uporabnostjo se znatno poveča možnost zbranih sredstev, saj lahko prisotni takoj uresničijo spontano željo po doniranju (tudi brez gotovine v žepu). Preprosto poskenirajo kodo z mobilno aplikacijo Hal mBills in po dveh klikih je donacija predana, brez kakršnega koli vpisovanja podatkov ali številk.

Prva, ki je rešitev že uporabila v praksi, je bila AmCham Slovenia. »V Hal mBills smo prepoznali priložnost za inovativno zbiranje sredstev, saj gre za preprosto skeniranje MBILLS QR kode in potrditev plačila v dveh klikih. Za vse tri superfinaliste Best of the Best smo generirali MBILLS QR kode za 1 EUR in v živo spremljali uspešnost doniranja. Zmagovalec Danfoss Trata je nominiral Društvo Jonatan Prijatelj, ki je prejelo celotno donacijo. S tem smo našim članom pokazali odprtost do inovativnih pristopov in jim približali mobilno plačevanje,« je povedala Ajša Vodnik, izvršna direktorica AmCham Slovenia.

»Veseli smo, da smo bili prvi in odprli vrata za takšno obliko nakazovanja donacij. Tudi samo zbiranje donacij ocenjujem kot uspešno zaradi ambasadorjev – podjetij, ki so bila v superfinalu in so aktivno promovirala tovrstno obliko doniranja,« je dejala Ajša Vodnik in dodala: »Zagotovo je bila največja prednost, da je uporabnik pri seznanitvi z novico in MBILLS QR kodo lahko takoj skeniral in plačal donacijo. Na ta način je glasoval za najboljšo poslovno prakso in bil hkrati še družbeno odgovoren.«

Sogovornica v Hal mBills vidi potrditev, da Slovenija postaja zelena referenčna država v digitalni Evropi, saj se s tem digitalizira, posodablja in poenostavlja tudi plačevanje, kar smo doslej lahko počeli le ročno in za to porabili več časa.

Da je tak način plačevanja vse bolj dobrodošel zaradi prihajajočih trendov, ki so blizu milenijski generaciji, so potrdili tudi mladi organizatorji Ljubljana Mini Maker Faire-a (enodnevnega dogodka, na katerem so se predstavili slovenski in tuji garažni izdelovalci inovacij), ki se jim je zbiranje donacij prek MBILLS QR kod ponudila kot idealna rešitev: »Ker ne poslujemo z gotovino in nimamo davčne blagajne, smo se tako elegantno izognili davčnim zahtevam z gotovinskim poslovanjem, a kljub temu zbirali donacije na legalen način. Mladi zelo podpiramo sodobne načine plačevanja, saj čutimo vplive digitalne preobrazbe - hitre izkušnje, ki smo jih deležni na družbenih omrežjih, kot tudi izginjanje gotovine iz vsakdanjika. Hal mBills te trende vnaša v finančno industrijo in tako postaja platforma s široko uporabnostjo,« je dejal Miha Majetič, eden izmed organizatorjev iz Zavoda 404, ki tudi za prihodnje leto načrtuje sodelovanje s Hal mBills.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki