marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei prejel trimesečno podaljšanje licence
20.11.2019

Huawei je od ameriškega ministrstva za trgovino prejel še eno trimesečno podaljšanje začasne splošne licence, ki zdaj velja do 16. februarja 2020. To pomeni, da bo Huawei lahko prosto nadaljeval poslovanje z ameriškimi podjetji s komponentami, ki »ne ogrožajo nacionalne varnosti«.

slikaNemčija prisilila Apple, da NFC plačevanje omogoči tudi drugim ponudnikom
18.11.2019

Apple že vse od pričetka uporabe NFC v svojih telefonih dostop do te funkcionalnosti precej omejuje, še posebej to velja za mobilno plačevanje. Vsaj v Nemčiji pa se očitno obetajo spremembe, saj je tamkajšnje sodišče z odločbo Apple prisililo v odobritev dostopa do mobilne denarnice tudi za druge stranke.

slikaBo mobilno plačevanje nadomestilo plačilne kartice?
15.11.2019

Mastercard je v najnovejši raziskavi Masterindex raziskal plačilne navade Slovencev, kjer vse pomembnejšo vlogo prevzemajo brezstična plačila. Slovenci poleg brezstične oblike plačevanja s fizičnimi karticami vse pogosteje za svoje nakupe uporabljajo mobilne telefone.

slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

članki

Digitalne naprave v kopalnico vzame 29 odstotkov uporabnikov

Deli z ostalimi

15.04.2016
Objavil: Dare Gliha

Odnosi med uporabniki in njihovimi digitalnimi napravami so pogosto tesnejši kot jih imajo posamezniki z najboljšimi prijatelji, je pokazala raziskava Kaspersky Laba in B2B International. Kar 29 odstotkov uporabnikov namreč vzame digitalno napravo s seboj v kopalnico.

Četrtina uporabnikov (25 odstotkov) napravi zaupa tudi skrivnosti, za katere ne želi, da bi zanje vedel kdor koli drug. Ampak to zaupanje je za uporabnike tvegano, saj obstaja možnosti vdora v napravo in razkritja zasebnih informacij.

Raziskava je pokazala, da velika večina uporabnikov (87 odstotkov) na svojih pametnih telefonih hrani pomembne, zaupne in tudi nezamenljive informacije, vključno z gesli, sporočili, fotografijami, podatki o stikih in dokumenti. Vsak četrti uporabnik priznava, da so na njegovi napravi shranjene občutljive informacije, za katere ne bi želel, da jih vidi še kdo drug. Še več, uporabniki svoje naprave uporabljajo povsod: v službi (52 odstotkov), v avtu (41 odstotkov), pri uporabi javnega prevoza (39 odstotkov), v postelji (58 odstotkov) in celo v kopalnici (29 odstotkov).

Ko uporabniki zapustijo dom, so njihove naprave izpostavljene številnim tveganjem, denimo poškodbam, izgubi in kraji, pa tudi vdorom kibernetskih kriminalcev z namenom kraje podatkov ali vohunjenja nad uporabnikom. Naprave, ki so povezane v odprta brezžična omrežja, so še posebej ranljive za napad. Kljub temu, le malo ljudi ukrepa za zmanjšanje tveganja. Raziskava je pokazala, da le 26 odstotkov uporabnikov prilagaja svoje aktivnosti na spletu, ko uporablja negotova javna brezžična omrežja, in to kljub dejstvu, da lahko hekerji preprosto prestrežejo podatke in gesla. Le okoli polovica (47 odstotkov) uporabnikov se poslužuje varnostnih zmožnosti svoje naprave, kot sta onemogočanje oddaljenega dostopa (ang. remote blocks) in opcija iskanja naprave (ang. find-my-device capability).

Učinki tega, da uporabniki ne varujejo svojih naprav, so lahko daljnosežni. Kar v četrtini primerov ukradenih ali izgubljenih telefonov so bile razkrite zasebne ali tajne informacije.

A to posledično ne pomeni, da so uporabniki doma bolj varni. Tu se soočajo z drugačnimi in včasih celo večjimi tveganji. Še posebej so problematični občutljivi prostori, kot so spalnice in kopalnice, saj lahko vdor v napravo preprosto vodi tudi do vključitve spletne kamere.

»Zaupanje napravam lahko zavede uporabnike, da ti pozabijo na varnost. Težko si je predstavljati, da nekaj, kar ves čas tesno nosijo pri sebi in na kar se zanašajo, lahko postane grožnja. Ampak lahko in tudi se zgodi. Digitalni prijatelj lahko postane lažni digitalni prijatelj (ang. digital fremeny). Neuspeh razumevanja potencialnih tveganj in pomembnosti ustrezne zaščite naprav in informacij lahko uporabnika privede do izgube zaupnih informacij, denarja ali celo identitete. Kamera na napravi, ki je namenjena opazovanju zunanjega sveta, lahko po vdoru služi kot orodje za vpogled v zasebnost uporabnika. Varnost tako preprosto ni neka poljubna dodatna izbira,« pojasnjuje Peter Aleshkin, vodja produktnega marketinga na trgih v razvoju pri Kaspersky Labu.

Za zagotovitev, da se digitalni prijatelj ne prelevi v lažnega digitalnega prijatelja, Kaspersky Lab uporabnikom priporoča namestitev močnih gesel tako na napravah kot tudi na njihovih spletnih računih. Hkrati svetuje namestitev zaupanja vredne varnostne rešitve kot je Kaspersky Total Security – multi-device ter previdnost uporabnikov pri obisku spletnih strani in prenosu aplikacij, še posebej ob uporabi negotovih brezžičnih omrežij.

Uporabniki lahko v kvizu preverijo, kako varno je njihovo vedenje na spletu, na: https://blog.kaspersky.com/cyber-savvy-quiz.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki