marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

slikaBo Apple na novih iPhonih uporabil USB-C?
12.06.2019

Že nekaj časa se govori, da bo Apple opustil svoj Lightning priključek in prešel na standardni USB-C. Očitno bo do tega prišlo že letos, vsaj če verjamemo namigu v beta različici prihajajočega operacijskega sistema iOS 13.

slikaSamsung naj bi Galaxy Note10 predstavil 10. avgusta
10.06.2019

Samsung je Galaxy Note9 predstavil 9. avgusta lani, zato se je pričakovalo, da bo naslednik Note10 letos ravno tako predstavljen v tem mesecu. Iz Južne Koreje pa sedaj prihaja vest, da naj bi Samsung svojega paradnega konja predstavil 10. avgusta.

članki

Digitalne naprave v kopalnico vzame 29 odstotkov uporabnikov

Deli z ostalimi

15.04.2016
Objavil: Dare Gliha

Odnosi med uporabniki in njihovimi digitalnimi napravami so pogosto tesnejši kot jih imajo posamezniki z najboljšimi prijatelji, je pokazala raziskava Kaspersky Laba in B2B International. Kar 29 odstotkov uporabnikov namreč vzame digitalno napravo s seboj v kopalnico.

Četrtina uporabnikov (25 odstotkov) napravi zaupa tudi skrivnosti, za katere ne želi, da bi zanje vedel kdor koli drug. Ampak to zaupanje je za uporabnike tvegano, saj obstaja možnosti vdora v napravo in razkritja zasebnih informacij.

Raziskava je pokazala, da velika večina uporabnikov (87 odstotkov) na svojih pametnih telefonih hrani pomembne, zaupne in tudi nezamenljive informacije, vključno z gesli, sporočili, fotografijami, podatki o stikih in dokumenti. Vsak četrti uporabnik priznava, da so na njegovi napravi shranjene občutljive informacije, za katere ne bi želel, da jih vidi še kdo drug. Še več, uporabniki svoje naprave uporabljajo povsod: v službi (52 odstotkov), v avtu (41 odstotkov), pri uporabi javnega prevoza (39 odstotkov), v postelji (58 odstotkov) in celo v kopalnici (29 odstotkov).

Ko uporabniki zapustijo dom, so njihove naprave izpostavljene številnim tveganjem, denimo poškodbam, izgubi in kraji, pa tudi vdorom kibernetskih kriminalcev z namenom kraje podatkov ali vohunjenja nad uporabnikom. Naprave, ki so povezane v odprta brezžična omrežja, so še posebej ranljive za napad. Kljub temu, le malo ljudi ukrepa za zmanjšanje tveganja. Raziskava je pokazala, da le 26 odstotkov uporabnikov prilagaja svoje aktivnosti na spletu, ko uporablja negotova javna brezžična omrežja, in to kljub dejstvu, da lahko hekerji preprosto prestrežejo podatke in gesla. Le okoli polovica (47 odstotkov) uporabnikov se poslužuje varnostnih zmožnosti svoje naprave, kot sta onemogočanje oddaljenega dostopa (ang. remote blocks) in opcija iskanja naprave (ang. find-my-device capability).

Učinki tega, da uporabniki ne varujejo svojih naprav, so lahko daljnosežni. Kar v četrtini primerov ukradenih ali izgubljenih telefonov so bile razkrite zasebne ali tajne informacije.

A to posledično ne pomeni, da so uporabniki doma bolj varni. Tu se soočajo z drugačnimi in včasih celo večjimi tveganji. Še posebej so problematični občutljivi prostori, kot so spalnice in kopalnice, saj lahko vdor v napravo preprosto vodi tudi do vključitve spletne kamere.

»Zaupanje napravam lahko zavede uporabnike, da ti pozabijo na varnost. Težko si je predstavljati, da nekaj, kar ves čas tesno nosijo pri sebi in na kar se zanašajo, lahko postane grožnja. Ampak lahko in tudi se zgodi. Digitalni prijatelj lahko postane lažni digitalni prijatelj (ang. digital fremeny). Neuspeh razumevanja potencialnih tveganj in pomembnosti ustrezne zaščite naprav in informacij lahko uporabnika privede do izgube zaupnih informacij, denarja ali celo identitete. Kamera na napravi, ki je namenjena opazovanju zunanjega sveta, lahko po vdoru služi kot orodje za vpogled v zasebnost uporabnika. Varnost tako preprosto ni neka poljubna dodatna izbira,« pojasnjuje Peter Aleshkin, vodja produktnega marketinga na trgih v razvoju pri Kaspersky Labu.

Za zagotovitev, da se digitalni prijatelj ne prelevi v lažnega digitalnega prijatelja, Kaspersky Lab uporabnikom priporoča namestitev močnih gesel tako na napravah kot tudi na njihovih spletnih računih. Hkrati svetuje namestitev zaupanja vredne varnostne rešitve kot je Kaspersky Total Security – multi-device ter previdnost uporabnikov pri obisku spletnih strani in prenosu aplikacij, še posebej ob uporabi negotovih brezžičnih omrežij.

Uporabniki lahko v kvizu preverijo, kako varno je njihovo vedenje na spletu, na: https://blog.kaspersky.com/cyber-savvy-quiz.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki