marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

članki

Uradni servis iPhonov odslej tudi v Sloveniji


07.09.2010
Objavil: Thomas Bergant

PRO Servis, del skupine FMC Group in uradni servis za Apple v Sloveniji, je pridobil potrdilo, da je usposobljen za popravilo iPhonov. To jim omogoča servisiranje in popravilo telefonov v garancijskem roku, kupljenih kjerkoli v tujini.

»Kljub temu da iPhonov trenutno v Sloveniji še ni mogoče kupiti, storitev za imetnike pomeni velik prihranek časa in denarja. Do zdaj iPhonov niso mogli oddati na popravilo v pooblaščen Applov servis v Sloveniji, ampak so jih morali pošiljati na servis v tujino. To je lahko lastnikom iPhonov povzročalo veliko težav,« je dejal Matjaž Ivačič, direktor PRO Servisa. »Zdaj, ko smo postali usposobljeni za servisiranje in popravilo, nam ne bo več treba zavračati strank, ki so se obračale na nas, ampak bomo lahko strokovno odpravili napako.«

PRO Servis je sicer že v začetku leta pridobil status Apple Authorised Servise Provider, celotna skupina FMC Group pa ima kar pet Apple statusov. Podjetje Miška je Apple Authorised Training Center in od septembra dalje tudi Authorised Regional Training Center, podjetje FMC pa še Apple Authorised Resseler in Authorised Solution Expert. S tem zagotavljajo celovito Applovo ponudbo na enem mestu.

Več informacij o podjetju je na voljo na www.pro-servis.si.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki