marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Uradni servis iPhonov odslej tudi v Sloveniji


07.09.2010
Objavil: Thomas Bergant

PRO Servis, del skupine FMC Group in uradni servis za Apple v Sloveniji, je pridobil potrdilo, da je usposobljen za popravilo iPhonov. To jim omogoča servisiranje in popravilo telefonov v garancijskem roku, kupljenih kjerkoli v tujini.

»Kljub temu da iPhonov trenutno v Sloveniji še ni mogoče kupiti, storitev za imetnike pomeni velik prihranek časa in denarja. Do zdaj iPhonov niso mogli oddati na popravilo v pooblaščen Applov servis v Sloveniji, ampak so jih morali pošiljati na servis v tujino. To je lahko lastnikom iPhonov povzročalo veliko težav,« je dejal Matjaž Ivačič, direktor PRO Servisa. »Zdaj, ko smo postali usposobljeni za servisiranje in popravilo, nam ne bo več treba zavračati strank, ki so se obračale na nas, ampak bomo lahko strokovno odpravili napako.«

PRO Servis je sicer že v začetku leta pridobil status Apple Authorised Servise Provider, celotna skupina FMC Group pa ima kar pet Apple statusov. Podjetje Miška je Apple Authorised Training Center in od septembra dalje tudi Authorised Regional Training Center, podjetje FMC pa še Apple Authorised Resseler in Authorised Solution Expert. S tem zagotavljajo celovito Applovo ponudbo na enem mestu.

Več informacij o podjetju je na voljo na www.pro-servis.si.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki