marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaEkosistem HMS dosegel nov mejnik
10.08.2020

Huawei je predstavil napredek glede ekosistema mobilnih storitev HMS in trgovine z aplikacijami AppGallery. Ekosistem HMS je osegel že 700 milijonov uporabnikov Huaweievih naprav s celega sveta (32 % več kot v enakem obdobju lani), število registriranih razvijalcev pa se je povzpelo na 1,6 milijona (76 % medletna rast). Razvijalci so funkcionalnosti HMS Core integrirali že v več kot 81.000 aplikacij.

slikaHuawei je odprt za pogovore z Vlado Republike Slovenije o varnostnih vprašanjih 5G
07.08.2020

Kitajski Huawei sporoča, da je pripravljen na pogovore z Vlado Republike Slovenije in njihovimi strokovnjaki o varnostnih vprašanjih 5G tehnologije. Huawei slovenski vladi ponuja tudi podpis »no-spy agreement«.

slikaNa Sony Xperio 1 II prihaja podpora za RAW
05.08.2020

Sony je Xperio 1 II najavil kot mobilnik z vrhunsko kamero, v katerega je vgradil Photo Pro način. Le-ta omogoča prilagoditev kar nekaj fotografskih funkcij, žal pa pa ni podpiral RAW posnetkov. To pomanjkljivost pri Sonyu odpravljajo z julijsko nadgradnjo 58.0.A.3.88.

slikaVstopni iPhone 12 še vedno z LCD zaslonom
03.08.2020

Do predstavitve nove serije iPhonov je še dobra dva meseca, zato ni presenetljivo, da se govorice pojavljajo vse pogosteje. Zadnja prihaja s strani DigitalChatStationa, kjer trdijo, da bo zaslon vstopnega iPhona 12 še vedno LCD velikosti 5,4 palca in hkrati enak kot pri sedanjem iPhonu 11, velikost mobilnika pa bo bolj podobna iPhonu SE (2020).

slikaOnePlus Nord ni prestal testa upogljivosti
31.07.2020

Novo predstavljeni OnePlus Nord je cenejša različica modelov OnePlus 8 in 8 Pro, zato so pri podjetju zelo verjetno varčevali pri njegovi izdelavi. Uporablja manj zmogljiv procesor Snapdragon 765G, manjši zaslon in plastičen okvir.

članki

Poslovanje na daljavo je pospešilo uvajanje video identifikacije in digitalnega podpisa


16.04.2020
Objavil: Dare Gliha

Po uveljavitvi ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa se je poslovanje podjetij večinoma preselilo v digitalno okolje. Poleg potreb po večjih kapacitetah in nadgradnji obstoječih IKT-rešitev pa se je v obdobju, ko tudi večina poslovanja s strankami poteka na daljavo, pri Telekomu Slovenije izrazito povečalo povpraševanje po storitvi videoidentifikacije in digitalnega podpisa.

Videoidentifikacija je storitev Telekoma Slovenije, ki omogoča identifikacijo strank na daljavo in sklepanje poslovnih transakcij z njimi, na primer pri podpisu pogodbe in finančnih transakcijah. Stranka namreč s storitvijo Videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero lahko varno dostopa do različnih storitev ter digitalno upravlja transakcije s podjetjem, ki to možnost omogoča. Poslovanje na daljavo z identifikacijo prek storitve Videoidentifikacija Telekom Slovenije uporablja pri poslovanju z uporabniki pametne denarnice VALÚ, storitev pa uporabljajo tudi nekatere zavarovalnice in borzno posredniške družbe.

»Identifikacija kupcev je v poslovnem okolju osnova za izvedbo storitev v številnih industrijah. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri, na primer, upravljanju bančnih oz. zavarovalniških storitev, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča pa lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali, prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese. V Telekomu Slovenije videoidentifikacijo izvajamo skladno z vsemi predpisi v posebej zasnovanem klicnem centru. Po uspešno opravljenem postopku je posamezniku dodeljena e-identiteta, ki je varno shranjena v oblaku in, kakor to določa zakonodaja, dosegljiva zgolj njenemu lastniku. S pridobljeno e-identiteto lahko posamezniki z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in ostale storitve na daljavo,« ob tem poudarja Primož Kučič, direktor Poslovnega trga v Telekomu Slovenije.

Storitev Videoidentifikacije je enostavna rešitev, s katero se lahko posamezniki hitro in udobno identificirajo pri podjetju, s katerim želijo poslovati digitalno. Primerna je za vsakogar, ki ima računalnik, tablico ali pametni mobitel z internetnim dostopom, identifikacija pa poteka prek video povezave. Posameznik, ki želi opraviti identifikacijo prek storitve Videoidentifikacije, svoje podatke najprej vnese v spletni obrazec na strani ponudnika storitev, ali pa podatke pripravi ponudnik storitve. Nato uporabnik prejme sporočilo s povezavo do aplikacije, prek katere vzpostavi video povezavo s svetovalcem, ki ga vodi skozi postopek. V postopku video identifikacije se preveri osebni dokument in ujemanje s posredovanimi podatki, s čimer se potrdi istovetnost.

Ko je identiteta potrjena, si uporabnik ustvari e-identiteto, kar pomeni, da so podatki, pridobljeni prek storitve Videoidentifikacije, podlaga za opravljanje storitev na daljavo, s čimer dodatno izkazovanje identitete ni več potrebno. E-identiteta tako postane osebna izkaznica posameznika v digitalnem svetu, s katero lahko uporablja storitve pri podjetju, ki to svojim strankam omogoča, z digitalnim podpisom pogodb, obrazcev in drugih dokumentov.

Sam postopek video identifikacije traja približno 5 minut.

Telekom Slovenije je storitev Videoidentifikacije razvil v sodelovanju z družbama SETCCE in CDE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki