marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaPradeo opozarja na novo varnostno grožnjo za mobilne telefone
15.05.2021

Pradeo, vodilni na področju mobilne varnosti, je naletel na napredno kampanjo za mobilne napade, ki s pomočjo tehnike lažnega predstavljanja ukrade podatke o kreditnih karticah žrtev in jih okuži z zlonamerno programsko opremo, ki se lažno predstavlja kot aplikacija za Android Google Chrome

slikaHMD Global je lansiral storitev EMM, HMD Enable Pro
14.05.2021

HMD Global je predstavil rešitev Enterprise Mobility Management (EMM) za IoT in poslovno uporabo HMD Enable Pro. Ta poteza dodatno povečuje raznovrstnost ponudbe storitev podjetja in v kombinaciji s pametnimi telefoni Nokia ter storitvijo podatkovnega gostovanja HMD Connect Pro ponuja vse na enem mestu za vse, ki iščejo prilagodljivo celovito rešitev na področju mobilnosti.

slikaCounterpoint napoveduje 310 milijonov slušalk TWS v letu 2021
12.05.2021

Popularnost pravih brezžičnih stereo slušalk TWS, ki smo jo videli v preteklih letih, naj bi se nadaljevala tudi v letošnjem letu. V svojem najnovejšem poročilu Counterpoint Research napoveduje, da bo leta 2021 prodano okoli 310 milijonov slušalk TWS, kar je za 33 odstotkov več kot 233 milijonov prodanih primerkov leta 2020. Apple, Xiaomi in Samsung naj bi ostali trije največji igralci v tem segmentu.

slikaNapaka v Qualcomm modemih hekerjem omogoča snemanje klicev
10.05.2021

V novem poročilu varnostnega podjetja Check Point Research je navedeno, da lahko hekerji izkoriščajo Qualcommov mobilni modem in ga uporabljajo tudi za snemanje telefonskih klicev. Uporaba teh modemov sega v začetek devetdesetih let in se uporablja v 2G, 3G, 4G in celo 5G napravah ter predstavlja resno ranljivost, saj jo je preprosto izkoristiti na daljavo.

slikaSnapdragon 888 Plus bo poganjal Honorjeve novosti
07.05.2021

Odkar je Huawei prodal blagovno znamko Honor, je družba dobila dovoljenje za ponovno sodelovanje s Qualcommom. Tako že vemo, da pri podjetju delajo na novem mobilniku Honor 50 Pro+, ki naj bi ga poganjal Snapdragon 888. Honor pa naj bi glede na govorice bil le en izmed proizvajalcev, ki bo svoj mobilnik opremil s tem čipom.

članki

Poslovanje na daljavo je pospešilo uvajanje video identifikacije in digitalnega podpisa


16.04.2020
Objavil: Dare Gliha

Po uveljavitvi ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa se je poslovanje podjetij večinoma preselilo v digitalno okolje. Poleg potreb po večjih kapacitetah in nadgradnji obstoječih IKT-rešitev pa se je v obdobju, ko tudi večina poslovanja s strankami poteka na daljavo, pri Telekomu Slovenije izrazito povečalo povpraševanje po storitvi videoidentifikacije in digitalnega podpisa.

Videoidentifikacija je storitev Telekoma Slovenije, ki omogoča identifikacijo strank na daljavo in sklepanje poslovnih transakcij z njimi, na primer pri podpisu pogodbe in finančnih transakcijah. Stranka namreč s storitvijo Videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero lahko varno dostopa do različnih storitev ter digitalno upravlja transakcije s podjetjem, ki to možnost omogoča. Poslovanje na daljavo z identifikacijo prek storitve Videoidentifikacija Telekom Slovenije uporablja pri poslovanju z uporabniki pametne denarnice VALÚ, storitev pa uporabljajo tudi nekatere zavarovalnice in borzno posredniške družbe.

»Identifikacija kupcev je v poslovnem okolju osnova za izvedbo storitev v številnih industrijah. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri, na primer, upravljanju bančnih oz. zavarovalniških storitev, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča pa lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali, prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese. V Telekomu Slovenije videoidentifikacijo izvajamo skladno z vsemi predpisi v posebej zasnovanem klicnem centru. Po uspešno opravljenem postopku je posamezniku dodeljena e-identiteta, ki je varno shranjena v oblaku in, kakor to določa zakonodaja, dosegljiva zgolj njenemu lastniku. S pridobljeno e-identiteto lahko posamezniki z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in ostale storitve na daljavo,« ob tem poudarja Primož Kučič, direktor Poslovnega trga v Telekomu Slovenije.

Storitev Videoidentifikacije je enostavna rešitev, s katero se lahko posamezniki hitro in udobno identificirajo pri podjetju, s katerim želijo poslovati digitalno. Primerna je za vsakogar, ki ima računalnik, tablico ali pametni mobitel z internetnim dostopom, identifikacija pa poteka prek video povezave. Posameznik, ki želi opraviti identifikacijo prek storitve Videoidentifikacije, svoje podatke najprej vnese v spletni obrazec na strani ponudnika storitev, ali pa podatke pripravi ponudnik storitve. Nato uporabnik prejme sporočilo s povezavo do aplikacije, prek katere vzpostavi video povezavo s svetovalcem, ki ga vodi skozi postopek. V postopku video identifikacije se preveri osebni dokument in ujemanje s posredovanimi podatki, s čimer se potrdi istovetnost.

Ko je identiteta potrjena, si uporabnik ustvari e-identiteto, kar pomeni, da so podatki, pridobljeni prek storitve Videoidentifikacije, podlaga za opravljanje storitev na daljavo, s čimer dodatno izkazovanje identitete ni več potrebno. E-identiteta tako postane osebna izkaznica posameznika v digitalnem svetu, s katero lahko uporablja storitve pri podjetju, ki to svojim strankam omogoča, z digitalnim podpisom pogodb, obrazcev in drugih dokumentov.

Sam postopek video identifikacije traja približno 5 minut.

Telekom Slovenije je storitev Videoidentifikacije razvil v sodelovanju z družbama SETCCE in CDE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki