marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHMD Global na Finskem ustanavlja nov Center odličnosti za raziskave in razvoj
08.07.2020

HMD Global, dom telefonov Nokia, je sporočil, da kupuje sredstva podjetja Valona Labs in ustanavlja nov Center odličnosti v Tampereju na Finskem. S kombinacijo zagotavljanja varnih in zanesljivih mobilnih izkušenj in znanja Valona Labsa na področju mobilne, poslovne in kibernetske varnosti, bo ta združitev utrdila ugled združenega podjetja kot vodilnega v svetu glede posodobitve in varnosti programske opreme za pametne telefone.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

slikaPrihajajoči osnovni iPhone 12 naj bi bil cenejši
29.06.2020

Na Twitter profilu @omegaleks so pred dnevi objavili nove cene za prihajajočo jabolčno serijo 12. Trdijo, da bo osnovni iPhone 12, ki bo imel le 4G in zaslon velikosti 5,4 palca, stal "le" 549 dolarjev.

članki

Poslovanje na daljavo je pospešilo uvajanje video identifikacije in digitalnega podpisa


16.04.2020
Objavil: Dare Gliha

Po uveljavitvi ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa se je poslovanje podjetij večinoma preselilo v digitalno okolje. Poleg potreb po večjih kapacitetah in nadgradnji obstoječih IKT-rešitev pa se je v obdobju, ko tudi večina poslovanja s strankami poteka na daljavo, pri Telekomu Slovenije izrazito povečalo povpraševanje po storitvi videoidentifikacije in digitalnega podpisa.

Videoidentifikacija je storitev Telekoma Slovenije, ki omogoča identifikacijo strank na daljavo in sklepanje poslovnih transakcij z njimi, na primer pri podpisu pogodbe in finančnih transakcijah. Stranka namreč s storitvijo Videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero lahko varno dostopa do različnih storitev ter digitalno upravlja transakcije s podjetjem, ki to možnost omogoča. Poslovanje na daljavo z identifikacijo prek storitve Videoidentifikacija Telekom Slovenije uporablja pri poslovanju z uporabniki pametne denarnice VALÚ, storitev pa uporabljajo tudi nekatere zavarovalnice in borzno posredniške družbe.

»Identifikacija kupcev je v poslovnem okolju osnova za izvedbo storitev v številnih industrijah. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri, na primer, upravljanju bančnih oz. zavarovalniških storitev, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča pa lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali, prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese. V Telekomu Slovenije videoidentifikacijo izvajamo skladno z vsemi predpisi v posebej zasnovanem klicnem centru. Po uspešno opravljenem postopku je posamezniku dodeljena e-identiteta, ki je varno shranjena v oblaku in, kakor to določa zakonodaja, dosegljiva zgolj njenemu lastniku. S pridobljeno e-identiteto lahko posamezniki z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in ostale storitve na daljavo,« ob tem poudarja Primož Kučič, direktor Poslovnega trga v Telekomu Slovenije.

Storitev Videoidentifikacije je enostavna rešitev, s katero se lahko posamezniki hitro in udobno identificirajo pri podjetju, s katerim želijo poslovati digitalno. Primerna je za vsakogar, ki ima računalnik, tablico ali pametni mobitel z internetnim dostopom, identifikacija pa poteka prek video povezave. Posameznik, ki želi opraviti identifikacijo prek storitve Videoidentifikacije, svoje podatke najprej vnese v spletni obrazec na strani ponudnika storitev, ali pa podatke pripravi ponudnik storitve. Nato uporabnik prejme sporočilo s povezavo do aplikacije, prek katere vzpostavi video povezavo s svetovalcem, ki ga vodi skozi postopek. V postopku video identifikacije se preveri osebni dokument in ujemanje s posredovanimi podatki, s čimer se potrdi istovetnost.

Ko je identiteta potrjena, si uporabnik ustvari e-identiteto, kar pomeni, da so podatki, pridobljeni prek storitve Videoidentifikacije, podlaga za opravljanje storitev na daljavo, s čimer dodatno izkazovanje identitete ni več potrebno. E-identiteta tako postane osebna izkaznica posameznika v digitalnem svetu, s katero lahko uporablja storitve pri podjetju, ki to svojim strankam omogoča, z digitalnim podpisom pogodb, obrazcev in drugih dokumentov.

Sam postopek video identifikacije traja približno 5 minut.

Telekom Slovenije je storitev Videoidentifikacije razvil v sodelovanju z družbama SETCCE in CDE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki