marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaIDC predvideva 12 odstotni padec prodaje mobilnikov v letošnjem letu
05.06.2020

Zadnja napoved analitikov IDC glede prodaje mobilnikov je razkrila, da bo padec v letošnjem letu kar 12 odstoten. Pričakuje se, da bo letos prodanih 1,2 milijarde mobilnikov, kar je 11,9 odstotni padec glede na lansko leto. Nova predvidevanja bazirajo na rezultatih prvega četrtletja.

slikaiPhone 12 šele konec novembra?
03.06.2020

Na spletu se je pojavilo več govoric, da namerava Apple zaradi letošnje pandemije novo serijo iPhone 12 predstaviti šele konec novembra, kar je posledica enomesečnega zamika tako pri pričetku proizvodnje, kot predstavitve.

slikaSamsung avgusta s 5 nm Exynos čipom
01.06.2020

Samsung je zadnjih nekaj mesecev razvijal 5nm EUV proces, sedaj pa iz Južne Koreje prihajajo novice, da je proizvajalec pripravljen na množično proizvodnjo. ZDNet je še razkril, da bo nov 5nm čip imenovan Exynos 992.

slikaA1 Slovenija z novo serijo pametnih telefonov A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+
29.05.2020

A1 Slovenija predstavlja dovršena telefona serije A1 Alpha z zmogljivo kamero, vzdržljivo baterijo in 3-letno garancijo. Modela A1 Alpha 20 in A1 Alpha 20+ z operacijskim sistemom Android 10 in vrhunskimi funkcionalnostmi zagotavljata napredno uporabniško izkušnjo, dodatno pa A1 z vsakim prodanim telefonom namenja 1 EUR boju proti pandemiji COVID- 19.

slikaPrihaja Motorola Razr 2 z bolšo strojno opremo
27.05.2020

Motorola je obudila legendarno serijo Razr z mobilnikom, ki je imel prepogljiv zaslon, a žal precej slabo strojno opremo, od povprečnega procesorja, do slabe kamere. Očitno so pri tem vse stavili na nostalgijo kupcev.

članki

Poslovanje na daljavo je pospešilo uvajanje video identifikacije in digitalnega podpisa


16.04.2020
Objavil: Dare Gliha

Po uveljavitvi ukrepov za preprečevanje širjenja koronavirusa se je poslovanje podjetij večinoma preselilo v digitalno okolje. Poleg potreb po večjih kapacitetah in nadgradnji obstoječih IKT-rešitev pa se je v obdobju, ko tudi večina poslovanja s strankami poteka na daljavo, pri Telekomu Slovenije izrazito povečalo povpraševanje po storitvi videoidentifikacije in digitalnega podpisa.

Videoidentifikacija je storitev Telekoma Slovenije, ki omogoča identifikacijo strank na daljavo in sklepanje poslovnih transakcij z njimi, na primer pri podpisu pogodbe in finančnih transakcijah. Stranka namreč s storitvijo Videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero lahko varno dostopa do različnih storitev ter digitalno upravlja transakcije s podjetjem, ki to možnost omogoča. Poslovanje na daljavo z identifikacijo prek storitve Videoidentifikacija Telekom Slovenije uporablja pri poslovanju z uporabniki pametne denarnice VALÚ, storitev pa uporabljajo tudi nekatere zavarovalnice in borzno posredniške družbe.

»Identifikacija kupcev je v poslovnem okolju osnova za izvedbo storitev v številnih industrijah. Izvedbo procesov, ki zahtevajo fizično prisotnost kupca pri, na primer, upravljanju bančnih oz. zavarovalniških storitev, sklepanju naročniških razmerij ali oddaji vloge za spremembo naslova prebivališča pa lahko danes učinkovito nadomestimo z digitalnimi kanali, prek katerih prožimo in izvajamo poslovne procese. V Telekomu Slovenije videoidentifikacijo izvajamo skladno z vsemi predpisi v posebej zasnovanem klicnem centru. Po uspešno opravljenem postopku je posamezniku dodeljena e-identiteta, ki je varno shranjena v oblaku in, kakor to določa zakonodaja, dosegljiva zgolj njenemu lastniku. S pridobljeno e-identiteto lahko posamezniki z vnaprej predpisano tehnologijo upravljajo poslovne transakcije in ostale storitve na daljavo,« ob tem poudarja Primož Kučič, direktor Poslovnega trga v Telekomu Slovenije.

Storitev Videoidentifikacije je enostavna rešitev, s katero se lahko posamezniki hitro in udobno identificirajo pri podjetju, s katerim želijo poslovati digitalno. Primerna je za vsakogar, ki ima računalnik, tablico ali pametni mobitel z internetnim dostopom, identifikacija pa poteka prek video povezave. Posameznik, ki želi opraviti identifikacijo prek storitve Videoidentifikacije, svoje podatke najprej vnese v spletni obrazec na strani ponudnika storitev, ali pa podatke pripravi ponudnik storitve. Nato uporabnik prejme sporočilo s povezavo do aplikacije, prek katere vzpostavi video povezavo s svetovalcem, ki ga vodi skozi postopek. V postopku video identifikacije se preveri osebni dokument in ujemanje s posredovanimi podatki, s čimer se potrdi istovetnost.

Ko je identiteta potrjena, si uporabnik ustvari e-identiteto, kar pomeni, da so podatki, pridobljeni prek storitve Videoidentifikacije, podlaga za opravljanje storitev na daljavo, s čimer dodatno izkazovanje identitete ni več potrebno. E-identiteta tako postane osebna izkaznica posameznika v digitalnem svetu, s katero lahko uporablja storitve pri podjetju, ki to svojim strankam omogoča, z digitalnim podpisom pogodb, obrazcev in drugih dokumentov.

Sam postopek video identifikacije traja približno 5 minut.

Telekom Slovenije je storitev Videoidentifikacije razvil v sodelovanju z družbama SETCCE in CDE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki