marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Wallet izboljšuje povezljivost vozil z integracijo digitalnega ključa Porsche
26.12.2025

Samsung je objavil, da Samsung Wallet zdaj podpira dostop z digitalnim ključem za izbrane modele Porsche, in sicer najprej za Porsche Macan (MY26), prihodnje leto pa tudi za druge modele, vključno z Cayenne Electric. V okviru poenostavljene vozne izkušnje lahko uporabniki svoje vozilo Porsche zaklenejo, odklenejo in zaženejo kar s kompatibilnim pametnim telefonom Samsung Galaxy.

slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

članki

Nokia krepi prisotnost na slovenskem trgu


31.03.2008
Objavil: Thomas Bergant

Direktor novo ustanovljene prodajne enote Nokia Alps Adriatic s sedežem na Dunaju, Martin Pedersen, je na današnjem srečanju z novinarji v Ljubljani predstavil svojo ekipo in ključne strateške smernice delovanja družbe. Nova organizacijska struktura odraža Nokiino strateško usmeritev širjenja delovanja na področje potrošniških spletnih storitev in programskih rešitev za podjetja.

Na ta način Nokia sledi svoji viziji vodilne svetovne družbe na področju mobilnih komunikacij, ki narekuje preoblikovanje in rast zbliževanja spletne in komunikacijske industrije. Skladno s svojo vizijo se je Nokia z ustanovitvijo nove prodajne enote Nokia Alps Adriatic odločila okrepiti svojo prisotnost tudi na trgih srednjeevropskih držav, med drugim tudi v Sloveniji.

Nokia izdeluje širok nabor mobilnih naprav, ki poleg klicanja omogočajo poslušanje glasbe, snemanje in gledanje filmov ter fotografij, gledanje televizije, igranje iger, navigacijo, podpirajo pa tudi potrebe poslovnih mobilnih uporabnikov. Direktor družbe Nokia Alps Adiatic Martin Pedersen je povedal: “Digitalizacija vsebin in spletne storitve spreminjajo svet. Ljudje pričakujejo takojšen dostop do zabavnih vsebin in informacij, in pri Nokii jim z našimi tako imenovanimi pametnimi telefoni to tudi omogočamo. Nokia je danes v svetovnem merilu največji proizvajalec digitalnih fotoaparatov, glasbenih predvajalnikov in računalnikov. Medtem ko ima Nokia na globalnem nivoju 40-odstotni tržni delež, pa je naš delež na globalnem trgu konvergenčnih mobilnih naprav, ki bo po naših ocenah v letu 2008 znašal že 180 milijonov enot, več kot 50- odstoten. Uporaba Nokiinih tako imenovanih pametnih telefonov pa je precej razširjena tudi v Sloveniji. Upamo, da se bo ta trend nadaljeval tudi v prihodnje, saj je slovenski trg mobilnih komunikacij zelo napreden. V Sloveniji bomo naš položaj še naprej krepili v sodelovanju z našim lokalnim partnerjem družbo Teleray.

Direktor prodaje v družbi Nokia Alps Adriatic Attila Der pa je izpostavil nekaj informacij o Nokii na slovenskem trgu: “Čeprav je slovenski mobilni trg po razširjenosti uporabe Nokiinih mobilnikov in trajanju življenjskega cikla posameznih izdelkov dokaj podoben ostalim srednjeevropskim trgom, pa precej izstopa po uporabi tehnološko naprednih Nokiinih mobilnih naprav iz N-serije in E-serije. Velika uspešnica na slovenskem trgu so mobilne naprave, ki med drugim omogočajo tudi poslušanje glasbe – na primer Nokiini modeli 5300 in 5200, pa tudi nov model 5310 XpressMusic. To predstavlja dobro priložnost za vpeljavo Nokiinih spletnih storitev v okviru našega projekta ‘Ovi’, v prvi vrsti z našo spletno skupnostjo ‘Share on Ovi’, ki na preprost način omogoča dodajanje, urejanje in izmenjavo osebnih vsebin.

Danes kar 900 milijonov ljudi uporablja Nokiine mobilnike. Te naprave postajajo vedno bolj zmožni računalniki, ki so nenehno povezani s svetovnim spletom in ljudem omogočajo ustvarjanje, izmenjavo in uporabo različnih vsebin. Ovi je izhodišče za Nokiine spletne storitve, ki vključujejo Nokia Maps, N-Gage in druge aplikacije oziroma vsebine. V prihodnje bo Ovi predstavljal tudi vrata za dostop do spletnih skupnosti, izbranih vsebin in stikov iz enega mesta, in sicer preko Nokiinih naprav ali pa osebnih računalnikov.

Kot kažejo Nokiine študije, med katerimi je na primer tudi raziskava “Nokia Smartphone 360”, so potrošniki že pripravljeni za takšne nove storitve. Omenjena raziskava je bila opravljena v obdobju od marca do maja 2007 na vzorcu 547 uporabnikov iz Velike Britanije, Francije in Nemčije, njen namen pa je bilo ugotoviti, kako ljudje uporabljajo Nokiine naprave S60. Primerjava s podobno raziskavo, ki so jo pri Nokii izvedli leto poprej, je pokazala, da ljudje preživljajo vse več časa ob uporabi svojih mobilnikov. Ob tem se je najbolj podaljšal čas, ki so ga ljudje porabili za pisanje sporočil, uporabo večpredstavnih aplikacij in iskanje po spletu. Prenos povprečnega paketa podatkov, ki vključuje tudi iskanje po spletu, se je v letu 2007 več kot podvojil v primerjavi z letom poprej. Ob tem so uporabniki skoraj tretjino vseh podatkov prenesli z uporabo WLAN, pri čemer je bilo trajanje povezav ob uporabi WLAN običajno daljše kot pri prenosu podatkov preko WCDMA, GPRS ali EDGE.

Kot je še pokazala študija “Nokia Smartphone 360”, se je precej povečalo tudi poslušanje glasbe na t. i. pametnih telefonih, saj je 47 odstotkov sodelujočih v raziskavi navedlo, da je mobilnik njihov glavni prenosni predvajalnik glasbe. Ob tem so uporabniki glasbo najpogosteje poslušali v obdobju prometnih konic, ko so bili na poti. Večino glasovnih klicev so opravili zgodaj popoldne, medtem ko so mobilnike za iskanje po spletu najpogosteje uporabljali bolj proti večeru. Kot je še pokazala omenjena študija, je bilo za uporabnike pomembno, da imajo možnost osebne prilagoditve svojih mobilnih naprav z dodatnimi aplikacijami, kot so na primer programska oprema za gledanje dokumentov, elektronsko pošto in navigacijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki