marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

članki

Nokia krepi prisotnost na slovenskem trgu


31.03.2008
Objavil: Thomas Bergant

Direktor novo ustanovljene prodajne enote Nokia Alps Adriatic s sedežem na Dunaju, Martin Pedersen, je na današnjem srečanju z novinarji v Ljubljani predstavil svojo ekipo in ključne strateške smernice delovanja družbe. Nova organizacijska struktura odraža Nokiino strateško usmeritev širjenja delovanja na področje potrošniških spletnih storitev in programskih rešitev za podjetja.

Na ta način Nokia sledi svoji viziji vodilne svetovne družbe na področju mobilnih komunikacij, ki narekuje preoblikovanje in rast zbliževanja spletne in komunikacijske industrije. Skladno s svojo vizijo se je Nokia z ustanovitvijo nove prodajne enote Nokia Alps Adriatic odločila okrepiti svojo prisotnost tudi na trgih srednjeevropskih držav, med drugim tudi v Sloveniji.

Nokia izdeluje širok nabor mobilnih naprav, ki poleg klicanja omogočajo poslušanje glasbe, snemanje in gledanje filmov ter fotografij, gledanje televizije, igranje iger, navigacijo, podpirajo pa tudi potrebe poslovnih mobilnih uporabnikov. Direktor družbe Nokia Alps Adiatic Martin Pedersen je povedal: “Digitalizacija vsebin in spletne storitve spreminjajo svet. Ljudje pričakujejo takojšen dostop do zabavnih vsebin in informacij, in pri Nokii jim z našimi tako imenovanimi pametnimi telefoni to tudi omogočamo. Nokia je danes v svetovnem merilu največji proizvajalec digitalnih fotoaparatov, glasbenih predvajalnikov in računalnikov. Medtem ko ima Nokia na globalnem nivoju 40-odstotni tržni delež, pa je naš delež na globalnem trgu konvergenčnih mobilnih naprav, ki bo po naših ocenah v letu 2008 znašal že 180 milijonov enot, več kot 50- odstoten. Uporaba Nokiinih tako imenovanih pametnih telefonov pa je precej razširjena tudi v Sloveniji. Upamo, da se bo ta trend nadaljeval tudi v prihodnje, saj je slovenski trg mobilnih komunikacij zelo napreden. V Sloveniji bomo naš položaj še naprej krepili v sodelovanju z našim lokalnim partnerjem družbo Teleray.

Direktor prodaje v družbi Nokia Alps Adriatic Attila Der pa je izpostavil nekaj informacij o Nokii na slovenskem trgu: “Čeprav je slovenski mobilni trg po razširjenosti uporabe Nokiinih mobilnikov in trajanju življenjskega cikla posameznih izdelkov dokaj podoben ostalim srednjeevropskim trgom, pa precej izstopa po uporabi tehnološko naprednih Nokiinih mobilnih naprav iz N-serije in E-serije. Velika uspešnica na slovenskem trgu so mobilne naprave, ki med drugim omogočajo tudi poslušanje glasbe – na primer Nokiini modeli 5300 in 5200, pa tudi nov model 5310 XpressMusic. To predstavlja dobro priložnost za vpeljavo Nokiinih spletnih storitev v okviru našega projekta ‘Ovi’, v prvi vrsti z našo spletno skupnostjo ‘Share on Ovi’, ki na preprost način omogoča dodajanje, urejanje in izmenjavo osebnih vsebin.

Danes kar 900 milijonov ljudi uporablja Nokiine mobilnike. Te naprave postajajo vedno bolj zmožni računalniki, ki so nenehno povezani s svetovnim spletom in ljudem omogočajo ustvarjanje, izmenjavo in uporabo različnih vsebin. Ovi je izhodišče za Nokiine spletne storitve, ki vključujejo Nokia Maps, N-Gage in druge aplikacije oziroma vsebine. V prihodnje bo Ovi predstavljal tudi vrata za dostop do spletnih skupnosti, izbranih vsebin in stikov iz enega mesta, in sicer preko Nokiinih naprav ali pa osebnih računalnikov.

Kot kažejo Nokiine študije, med katerimi je na primer tudi raziskava “Nokia Smartphone 360”, so potrošniki že pripravljeni za takšne nove storitve. Omenjena raziskava je bila opravljena v obdobju od marca do maja 2007 na vzorcu 547 uporabnikov iz Velike Britanije, Francije in Nemčije, njen namen pa je bilo ugotoviti, kako ljudje uporabljajo Nokiine naprave S60. Primerjava s podobno raziskavo, ki so jo pri Nokii izvedli leto poprej, je pokazala, da ljudje preživljajo vse več časa ob uporabi svojih mobilnikov. Ob tem se je najbolj podaljšal čas, ki so ga ljudje porabili za pisanje sporočil, uporabo večpredstavnih aplikacij in iskanje po spletu. Prenos povprečnega paketa podatkov, ki vključuje tudi iskanje po spletu, se je v letu 2007 več kot podvojil v primerjavi z letom poprej. Ob tem so uporabniki skoraj tretjino vseh podatkov prenesli z uporabo WLAN, pri čemer je bilo trajanje povezav ob uporabi WLAN običajno daljše kot pri prenosu podatkov preko WCDMA, GPRS ali EDGE.

Kot je še pokazala študija “Nokia Smartphone 360”, se je precej povečalo tudi poslušanje glasbe na t. i. pametnih telefonih, saj je 47 odstotkov sodelujočih v raziskavi navedlo, da je mobilnik njihov glavni prenosni predvajalnik glasbe. Ob tem so uporabniki glasbo najpogosteje poslušali v obdobju prometnih konic, ko so bili na poti. Večino glasovnih klicev so opravili zgodaj popoldne, medtem ko so mobilnike za iskanje po spletu najpogosteje uporabljali bolj proti večeru. Kot je še pokazala omenjena študija, je bilo za uporabnike pomembno, da imajo možnost osebne prilagoditve svojih mobilnih naprav z dodatnimi aplikacijami, kot so na primer programska oprema za gledanje dokumentov, elektronsko pošto in navigacijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki