 Samsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
Samsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov Na Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
Na Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE Nov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
Nov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem Samsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
Samsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo članki
 članki
 
                
        15.10.2015
        
        Objavil: Dare Gliha
        
        
V večini primerov so napadi s porazdeljeno ohromitvijo storitve (DDoS) le vrh ledene gore kibernetskih nevarnosti, je pokazala raziskava Kaspersky Laba in B2B International. Kar 74 odstotkov poslovnih uporabnikov je v raziskavi izpostavilo, da je tovrstni napad na podjetje sovpadal tudi z drugimi kibernetskimi grožnjami.
Napadi DDoS na podjetja ob hkratni izpostavljenosti drugim varnostnim nevarnostim niso nujno naključje, ampak so lahko tudi nameren poskus zavajanja strokovnjakov s področja informacijske tehnologije. Tovrstni pristop zavajanja z napadi DDoS se imenuje »smokescreening«.
Vprašani so kot največji kibernetski groženji za svoje podjetje izpostavili zlonamerno programsko opremo (19 odstotkov) in vdore v sistem informacijske tehnologije (18,6 odstotkov). Napade s porazdeljeno ohromitvijo storitve je kot najbolj nevarno grožnjo izpostavilo le 5,4 odstotka sodelujočih v raziskavi. Kljub temu je ta vrsta napadov sovpadala skoraj s polovico napadov z zlonamerno programsko opremo (45 odstotkov) in tretjino (32 odstotkov) vdorov v omrežje podjetja. V 26 odstotkih primerov se sočasno pripeti tudi uhajanje informacij. Podjetja iz gradbene in inženirske industrije pogosteje poročajo o problemu hkratne izpostavljenosti različnim varnostnim napadom. Ta podjetja so se v 89 odstotkih napadov DDoS hkrati soočila še z drugimi varnostnimi grožnjami.
Kljub neupoštevanju postranske škode napadi DDoS ostajajo resen problem, ki vpliva na vire podjetja. Natančneje, v 24 odstotkih primerov je napad DDoS povzročil popolno nedostopnost storitev podjetja, v primeru podjetij v državni lasti pa kar v 39 odstotkih. V lanskem letu so bile te številke precej nižje. Le 13 odstotkov podjetij je poročalo, da so bile njihove storitve ob napadih DDoS popolnoma nedostopne, medtem ko je napake v transakcijah izkusilo 29 odstotkov podjetij.
Precej daljši čas nalaganja strani ostaja pogosta posledica napadov DDoS tudi v letošnjem letu (53 odstotkov lani v primerjavi z 52 odstotki letos). Spremembe pa so v trajanju napadov, ki lahko potekajo celo več dni ali tednov.
»Povsem normalno je, da napadi s porazdeljeno ohromitvijo storitve podjetjem povzročajo vse več težav. Metode in tehnike kibernetskih kriminalcev se izboljšujejo, napadalci pa iščejo vedno nove načine ohromitve delovanja svojih žrtev ali nove možnosti prikrivanja vdorov v njihove sisteme. Celo v veliki ekipi strokovnjakov s področja informacijske tehnologije je skoraj nemogoče, da bi podjetja samostojno obvladala napad DDoS in obnovila storitve. Nadalje, v primeru hkratne izpostavljenosti drugim zlonamernim aktivnostim se škoda znatno poveča. Najnevarnejša posledica je, da podjetja ne zaznajo, da so bila žrtve zavajanja z napadi DDoS,« je povedal Evgeny Vigovsky, vodja oddelka za varnost pred napadi DDoS pri Kaspersky Labu.
Najbolj učinkovit protiukrep v primeru izpostavljenosti več napadov hkrati je celovita zaščita, ki sočasno zagotavlja varnost pred zlonamerno programsko opremo, vdori v sisteme informacijske tehnologije in napadi s porazdeljeno ohromitvijo storitve. Kaspersky Lab je specializiran za področje tovrstnih varnostnih rešitev, njihovo uspešnost pa potrjujejo tako neodvisni testi laboratorijev kot tudi prek 270.000 poslovnih uporabnikov.
 komentarji
 komentarji| Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention | .SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |