marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Umetna inteligenca izboljšuje kakovost življenja gibalno oviranim osebam


23.08.2024
Objavil: Dare Gliha

V zadnjih tednih je na družbenih omrežjih veliko pozornosti pritegnil ključnik t.i. hashtag #HONORtheChallenger, ki je poklon tihemu pogumu tistih, ki se vsakodnevno borijo z boleznijo amiotrofične lateralne skleroze (ALS), hkrati pa ozavešča o skupnosti ALS.

Udeleženci pri družabnem izzivu sodelujejo tako, da se postavijo v športni položaj, ga objavijo skupaj s ključnikom #HONORtheChallenger in k sodelovanju povabijo druge. Spletnemu gibanju se je pridružilo več kot 4 tisoč ljudi z vsega sveta, podporo pa so izkazali tudi športniki, med njimi britanski gimnastičar Nile Wilson in francoski tekmovalec v vožnji s skirojem Antoine Scoot. Viralni ključnik je zbral 85 milijonov ogledov in ustvaril skupno globalno angažiranost 11 milijonov, s čimer je povečal globalno pozornost za ta pomemben namen.

HONOR omogoča dostop do multimodalne tehnologije sledenja očem z umetno inteligenco za vse

Pri razvoju nove tehnologije so potrebe gibalno oviranih pogosto prezrte. Mednarodne fundacije ALS si prizadevajo za povečanje ozaveščenosti in spodbujanje inovacij, ki izboljšujejo življenje teh skupnosti. V skladu z zavezanostjo podjetja HONOR k inovacijam, osredotočenim na človeka, je HONOR prva blagovna znamka pametnih telefonov, ki je s svojim operacijskim sistemom MagicOS 8.0 uvedla tehnologijo sledenja očem. Tehnologija z umetno inteligenco omogoča uporabnikom, da z očmi odpirajo obvestila in aplikacije na napravi. Podjetje bo to funkcijo uvedlo v naprave po vsem svetu od 27. avgusta 2024.

"ALS je napredujoča bolezen živčnih celic, pri kateri mišice postopoma odpovedujejo," pojasnjuje Limore Noach, izvršna direktorica fundacije ALS na Nizozemskem. "Vsaka izguba funkcije je za vedno," pravi in dodaja, da bolniki z ALS v poznejših fazah bolezni pogosto ohranijo nadzor le nad gibanjem oči.

Podjetje HONOR je zavezano k vlaganju v stalne raziskave, zato v svojem laboratoriju za raziskave in razvoj, razvija tudi neinvazivne tehnologije vmesnika možgani-računalnik (BCI). Ta tehnologija omogoča ljudem, da komunicirajo z zunanjimi napravami s pomočjo možganskih električnih signalov, kar gibalno oviranim omogoča več možnosti. HONOR želi s projektom navdihniti prihodnost tehnologije, ki ustvarja nove medije za interakcije umetne inteligence med pametnimi telefoni in drugimi napravami, kar bo koristilo gibalno oviranim ali osebam, ki potrebujejo dodatno pomoč.

Spodbujanje globalne ozaveščenosti z družbeno angažiranostjo

Da bi ponovno opozorili na skupnost ALS in se poklonili tistim, ki živijo s to boleznijo, je podjetje BBC StoryWorks Commercial Productions pripravilo kratki film z močno zgodbo umetnika in borca ALS Bernarda Mullerja. Film prikazuje, kako Bernard Muller uporablja tehnologijo za sledenje očem za ustvarjanje umetniških del, kar poudarja, kako lahko umetna inteligenca izboljša življenje gibalno oviranih.

Uporabnike družbenih medijev pri HONORju vabijo, da s sodelovanjem v izzivu #HONORtheChallenger na družbenih medijih prispevajo k ozaveščanju o bolezni ALS. Izziv si lahko ogledate na družbenih omrežjih TikTok, Instagram, X, in Facebook.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki