marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaGalaxy Watch7 naj bi omogočal spremljanje sladkorja v krvi
08.05.2024

Neinvazivno spremljanje krvnega sladkorja je naslednja meja za nosljive naprave in novo poročilo iz Južne Koreje kaže, da bo Samsung morda predstavil svojo naslednjo generacijo pametnih ur z možnostjo spremljanja ravni sladkorja v krvi uporabnikov.

slikaByteDance bi namesto odprodaje raje ukinil TikTok v ZDA
06.05.2024

Ameriška vlada je potrdila prelomni sveženj o nacionalni varnosti, ki ga je podpisal predsednik Joe Biden. Nova uredba dejansko postavlja matičnemu podjetju TikTok ByteDance ultimat, da v naslednjih devetih mesecih proda podjetje TikTok v ZDA lokalnemu podjetju ali pa se sooči z dejansko prepovedjo platforme.

slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

članki

V letu razglašene pandemije so Slovenci med operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije


07.06.2021
Objavil: Thomas Bergant

V letu 2020, ki ga je zaznamovala pandemija Covid-19, so Slovenke in Slovenci med telekomunikacijskimi operaterji najbolj zaupali Telekomu Slovenije, je pokazala neodvisna raziskava Trusted Brand. V raziskavi, ki jo izvaja Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana, so anketiranci Telekom Slovenije kot najbolj zaupanja vredno blagovno znamko navedli tako v kategoriji mobilnih kot internetnih storitev.

Zaposlenim v Telekomu Slovenije takšno priznanje v letu izjemnih okoliščin, v katerih smo se skupaj znašli, ogromno pomeni. Pomeni namreč, da je bil med uporabniki prepoznan njihov trud, da so kljub težkim okoliščinam naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, da so 24 ur na dan in vse dni v tednu zagotavljali nemotene, hitre in varne komunikacijske storitve ter tehnično podporo. V negotovih situacijah se potrebe po komunikaciji nekajkrat povečajo, s tem pa se povečajo tudi obremenitve omrežja in prometni tokovi, zato je še toliko bolj pomembno, da je vsem zagotovljena možnost komunikacije z bližnjimi.

Poleg zagotavljanja zanesljivih mobilnih in fiksnih komunikacij se je Telekom Slovenije ob razglašeni pandemiji kot odgovoren člen družbe odzval izredno srčno ter priskočil na pomoč tistim, ki so pomoč najbolj potrebovali. Tako je:
• uporabnikom podaril mobilni prenos podatkov in jim povečal internetne hitrosti v optičnem omrežju,
• TV-programske sheme brezplačno nadgradil z otroškimi, dokumentarnimi, poljudnoznanstvenimi, filmskimi in športnimi vsebinami, za otroke pa dodatno v NEO Otroški park dodal tudi pet lutkovnih predstav Lutkovnega gledališča Ljubljana,
• oskrbovancem domov za starejše omogočil brezplačno klicno in video komunikacijo, s čimer jim je ob zaprtju domov omogočil stik z bližnjimi,
• mladostnikom iz socialno ogroženih okolij doniral mobilne modeme in prenos podatkov za šolanje na daljavo,
• UKC Ljubljana in UKC Maribor doniral sredstva za nakup nujno potrebne medicinske opreme za zdravljenje bolnikov s koronavirusom,
• Bolnišnici za ženske bolezni in porodništvo Postojna doniral sredstva za novo porodno posteljo, namenjeno porodnicam, okuženim s Covid-19,
• doniral sredstva štirim humanitarnim organizacijam (združenje Slovenska filantropija, društvo Humanitarček, zavod za medgeneracijsko solidarnost Sopotniki in zavod Zlata mreža), ki lajšajo osamljenost in nudijo pomoč starejšim, ki živijo sami,
• za spremljanje bolnikov s COVID-19 na daljavo nadgradili rešitev telemedicine in razvil rešitev centralnega spremljanja vitalnih funkcij pacientov s težjim potekom bolezni v realnem času,
• mnogim podjetjem zagotovil dodatne kapacitete in jim nadgradil obstoječe IKT-rešitve
ter sodeloval še v številnih večjih in manjših iniciativah.

In nenazadnje, v letu, ko so bile komunikacije še pomembnejše kot sicer, je Telekom Slovenije kot edini slovenski operater naredil naslednji razvojni korak in svoje omrežje nadgradil s peto generacijo mobilne tehnologije (5G), ki prinaša še boljšo zanesljivost, še večjo varnost in še višje hitrosti. Z omrežjem 5G je pokril že več kot 32 % prebivalcev, ob tem pa je po vsej Sloveniji brez prestanka gradil tudi dostopovno optično omrežje, na katerega se lahko priklopi že skoraj 400.000 slovenskih gospodinjstev. 5G je od 1. junija letos dalje uporabnikom na voljo brezplačno. Vse to predstavlja temelje za zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje tudi v prihodnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki