marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

Samsung in YouTube krepita ponudbo vsebin v HDR

Deli z ostalimi

23.12.2016
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Samsung Electronics naznanja podporo spletnemu servisu YouTube, ki bo uporabnikom po svetu omogočil dostop do ponovnega predvajanja vsebin v tehnologiji HDR. To bo mogoče prek nadgrajene aplikacije YouTube, ki je že nameščena na SUHD televizorjih Samsung s tehnologijo Quantum dot letnika 2016. Aplikacija bo po celem svetu na voljo že tekom decembra.

Z avtomatsko posodobitvijo programske opreme bo spletni servis YouTube omogočal predvajanje posnetkov in ponujal širok nabor vsebin v HDR, do katerih bodo lahko uporabniki UHD televizorjev Samsung in televizorjev s tehnologijo Quantum dot dostopali direktno – že s klikom na kategorijo HDR v aplikaciji YouTube, ki se nahaja na kanalu YouTube's 4K, bodo lahko izbirali in uživali v vsebinah vrhunske kakovosti.

“YouTube bo omogočil predvajanje vsebin v tehnologiji HDR in pri Samsungu smo navdušeni, da lahko podpremo in omogočimo najboljšo možno izkušnjo gledanja vsebin v HDR in hkrati zagotovimo dostop do širokega nabora vsebin v HDR, v katerih bodo lahko uživali gledalci,« je dejal Seline Han, podpredsednik zaslonskega oddelka Samsung Electronics. “Prepričani smo, da bodo naši televizorji Samsung omogočili resnično izjemno izkušnjo gledanja v HDR – ta bo gledalcem na voljo kar v udobju njihovega lastnega doma.”

Ob zagonu nove aplikacije bo aplikacija YouTube predvajala nove video vsebine v HDR popularnih YouTube ustvarjalcev, kot so MysteryGuitarMan in Jacob + Katie Schwarz. Pričakuje se, da bo vse večjem številu ponudnikov in tudi ustvarjalcev vsebin za predvajanje v HDR podpora YouTuba še dodatno spodbudila razvoj novih žanrov in hkrati zadostila povpraševanju uporabnikov po realistični izkušnji gledanja vsebin, v kakršnih najbolj uživajo.

HDR, ki je v zadnjih letih postala ena izmed najbolj zaželenih zaslonskih tehnologij, je tehnologija za reprodukcijo podobe, ki analizira kontrastno razmerje video posnetka in tako omogoči, da do izraza pridejo še najbolj subtilne razlike v barvah in barvnih odtenkih. Slika, ki jo predvajajo Samsung televizorji s tehnologijo Quantum Dot, je zato bogatejša in bližja resničnosti kot kadar koli prej, saj zmožni prikazovati največjo svetlost 1000 niti, kar gledalcem zagotavlja idealno izkušnjo gledanja vsebin v HDR.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki