marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaGalaxy Watch7 naj bi omogočal spremljanje sladkorja v krvi
08.05.2024

Neinvazivno spremljanje krvnega sladkorja je naslednja meja za nosljive naprave in novo poročilo iz Južne Koreje kaže, da bo Samsung morda predstavil svojo naslednjo generacijo pametnih ur z možnostjo spremljanja ravni sladkorja v krvi uporabnikov.

slikaByteDance bi namesto odprodaje raje ukinil TikTok v ZDA
06.05.2024

Ameriška vlada je potrdila prelomni sveženj o nacionalni varnosti, ki ga je podpisal predsednik Joe Biden. Nova uredba dejansko postavlja matičnemu podjetju TikTok ByteDance ultimat, da v naslednjih devetih mesecih proda podjetje TikTok v ZDA lokalnemu podjetju ali pa se sooči z dejansko prepovedjo platforme.

slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

članki

Huawei je preimenoval storitev oglaševanja Huawei Ads


25.02.2023
Objavil: Dare Gliha

Huawei je preimenoval storitev oglaševanja Huawei Ads v Petal Ads in obenem napovedal konkurenčne cene ter izrabo ekskluzivnih virov za zagotavljanje živahnega in trajnostnega oglasnega ekosistema. Novo ime Petal Ads za storitev Huawei Ads odraža razvoj Huaweieve platforme kot vodilne in trajnostno naravnane rešitve mobilnega oglaševanja.

Poteza oznanjuje novi mejnik, saj je od uvedbe v letu 2020 zabeležila 9-kratno povečanje mreže oglaševalcev in 4-kratno povečanje mreže založnikov.

Huawei pričakuje, da bo Petal Ads v letu 2023 zabeležil enako rast, po zaslugi konkurenčnih cen in izkoriščanja ekskluzivnih virov. Platforma bo še naprej delovala v medsebojno povezanem ekosistemu 730 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov naprav Huawei z velikim poudarkom na kontekstualno in z umetno inteligenco podprto ciljano oglaševanje.

Huawei verjame v dolgoročno partnersko rast svoje oglasne platforme, zato bo letos več naporov usmeril v zagotavljanje varnosti in transparentnosti.

Preimenovanje blagovne znamke nakazuje razvoj oglaševalske platforme, ki upošteva spreminjanje navad uporabnikov na vseh napravah. Ne le na napravah Huawei. Poleg upoštevanja podatkovnega toka, ki ga ustavijo uporabniki naprav Huawei, to pomeni širjenje in doseganje podatkov tretjih oseb. Kar je ključni dejavnik, zakaj platforma vsak dan zabeleži štiri milijarde zahtev za prikaz oglasov.

Tako kot vse storitve s krovnim imenom Petal, tudi Petal Ads v središče razvoja postavlja inovacije. Iskalnik Petal Search, zemljevidi Petal Maps in urejevalnik videa Petal Clip, so v zadnjih letih izkoristili napredek z umetno inteligenco podprtega iskanja, lokacijskih storitev in orodij za ustvarjalno urejanje, da bi uporabnikom na evropskih trgih zagotovili več izbire in več možnosti.

Zagotavljanje trajnosti v digitalnem oglaševanju je pomemben cilj oglaševalske platforme Petal Ads. Huawei zato veliko pozornosti namenja zmanjševanju zakasnitev in izboljšanju učinkovitosti z uporabo novih tehnologij, kot so na primer omrežja pete generacije (5G), v skladu s trajnostnimi zavezami oglaševalske industrije. Na ta način želijo oblikovati ekosistem, v katerem bosta prihodek in trajnost stopala z roko v roki.

»Preimenovanje v Petal Ads predstavlja novo obdobje v oglaševanju na pametnih napravah, saj natančneje odraža sodelovanje in večkanalnost naše platforme, njeno trajnostno naravnanost ter spreminjajoče navade uporabnikov,« je dejal Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe. »Tehnične inovacije na področju velikih podatkov, obogatene resničnosti (AR) in strojnega učenja oglaševalcem nudijo zmogljiva orodja, s katerimi lahko varno in zanesljivo dosežejo in nagovorijo občinstvo na različnih napravah. Naš cilj je združiti vse elemente oglaševalskega ekosistema v celovito, nenasičeno in uspešno platformo, tako da bodo lahko vse naše stranke izkoristile izjemne oglaševalske izkušnje na pametnih napravah. Ne glede na to, kje na svetu so«.

Osnovna načela, ki usmerjajo razvoj Petal Ads so sledeče. Zaupanje. Oblikovanje oglaševalske izkušnje, ki ustreza potrebam strankam ob sočasnem zagotavljanju učinkovitih rezultatov za partnerje. Inovacije. Združevanje zmogljivosti strojne opreme z algoritmi umetne inteligence in tehnologijami v oblaku. In kot zadnje. Rast. Ob osredotočanju na priložnosti za monetizacijo in na trajnostne oglaševalske rešitve.

Petal Ads sodeluje z več kot 60 certificiranimi agencijami po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki