marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

slikaVsebine za odrasle odlična krinka za napade
09.02.2018

Več kot 1,2 milijona ljudi ali 25,4 % vseh uporabnikov mobilnih telefonov, sicer žrtev zlonamerne programske opreme v letu 2017, je je bilo napadenih s programi, ki so jih z vsebinami za odrasle zvabili v namestitev škodljive kode.

članki

Petrol in mBills združila moči in gotovino skupaj poslala v zgodovino

Deli z ostalimi

04.12.2017
Objavil: Thomas Bergant

V Sloveniji smo dobili standard za mobilno plačevanje, ki je popolnoma neodvisen, podpira brezpapirno in brezgotovinsko plačevanje in je odprt za vse uporabnike, podjetja, trgovce in tudi banke.

PETROL in MBILLS sta na novinarski konferenci javno predstavila popolno novost v Sloveniji, ki že postavlja temelje za standardizirano platformo za plačevanje po zgledu Nizozemske, Danske in ostalih skandinavskih držav. Mobilno plačevanje tako tudi v Sloveniji doživlja pomemben preskok na višjo raven, ki še poenostavlja in ceni celotno plačevanje. Omenjeni standard sovpada s trendi, ki jih narekuje EU direktiva PSD2 (Payment Services Directive).

V svetu se trenutno največji razmah mobilnih denarnic odvija v skandinavskih, azijskih in latinskoameriških državah, medtem ko uporabniki v drugih evropskih državah in severni Ameriki vztrajno sledimo temu trendu. A razvoj platforme, kot sta jo zasnovala Petrol in MBILLS, Slovenijo pomika v smer velikih zgodb, sorodnih tistim na Danskem, Nizozemskem in drugim skandinavskim državam.

Mag. Tomaž Berločnik, predsednik uprave Petrola, je ob tem povedal, da strateško sodelovanje z MBILLS pomeni uresničitev vizije vstopa Petrola v inovativne mobilne plačilne storitve, saj si želijo širiti svoja področja storitev, med drugim tudi na finančno področje. "V Petrolu smo že pred časom napovedali, da si želimo svoje storitve še nadgraditi z novimi inovativnimi finančnimi storitvami. Petrol je tako obeležil svojo pomembno vlogo pri vzpostavitvi standarda mobilnih plačilnih storitev, ki bo nadgradil obstoječi sistem in bo prinesel pomembne koristi za potrošnike, gospodarstvo in finančne institucije. Ponosen sem, da lahko napovem, da že od danes naprej vsi Petrolovi bencinski servisi v Sloveniji sprejemajo hitra, brezpapirna in brezgotovinska plačila mBills širom Slovenije. Postopoma pa bodo uporabniki z mBills.si lahko plačevali prav vse, še posebej na področju prodajnih avtomatov, kar je silovit trend v svetu interneta stvari. Petrol ima že danes prek 500.000 zvestih kupcev, ki bodo zagotovo prva velika in hvaležna ciljna skupina prihodnjih uporabnikov mBills.si. Prepoznani smo kot eden najpomembnejših ponudnikov pametnih rešitev za dom, mobilnost in poslovanje, zagotavljamo odlično celovito uporabniško izkušnjo in povečujemo število prodanih produktov na posameznega kupca v sistemu vsekanalnosti (omnichannel). Z inovativnostjo in digitalnimi rešitvami pa razvijamo uspešne nove poslovne modele in partnerstva. Eden od teh je tudi prihodnje strateško povezovanje z MBILLS."

Matjaž Čadež, ki ostaja družbenik v MBILLS d.o.o. in bo predsednik nadzornega odbora MBILLS, je z novim partnerstvom zadovoljen in ob tem pravi: "Vesel sem, da smo v Petrolu našli partnerja, s katerim si delimo vizijo o koristnosti standardizacije plačilnih storitev na transparenten način - in jo skupaj lahko uresničimo. Ta standard koristi tako trgovcem kot potrošnikom, vabimo pa tudi banke, da se pridružijo mBills.si platformi za takojšnja (instant) plačila. MBILLS tudi v prihodnje ostaja neodvisna plačilna institucija, ki deluje na transparenten način. Zato se tudi za številne obstoječe trgovce, ki že podpirajo Hal mBills z uvedbo Petrol mBills prav nič ne spreminja. Z združenim znanjem o potrebah trgovcev na eni strani in ponudnikov plačilnih storitev na drugi strani bomo zagotavljali kontinuiteto in še hitrejši razvoj enotne platforme za plačevanje. S široko mrežo Petrolovih prodajnih mest tudi v drugih državah, pa hiter prodor na tuje trge."

"Posnetek aktualnega stanja kaže, da na trgu manjka enoten standard v mobilnem plačevanju. Tako se v svetu kot doma pojavljajo številni različni zaprti sistemi, pri katerih se uporabniki srečujejo z različnimi delnimi funkcionalnostmi in z različno uporabniško izkušnjo. Zato smo z rešitvijo mBills.si želeli te ovire premostiti. Razvili smo široko platformo, ki je več kot le mobilna denarnica, pokriva zadnjo fazo plačevanja, je neodvisna in se nanjo lahko preprosto priključijo tudi druga podjetja, trgovci, banke in ostali uporabniki. Že danes pa z njo brezpapirno in brezgotovinsko plačujemo, s čimer smo gotovino že poslali v zgodovino. Z njo bomo v naslednji fazi prodrli tudi na tuje trge," je dejal mag. Primož Zupan, direktor podjetja MBILLS.

S prenovljeno aplikacijo Hal mBills, ki od sedaj naprej nastopa pod blagovno znamko Petrol mBills oziroma pod imenom mBills.si v Apple in Google trgovinah, bodo uporabniki deležni številnih dodatnih novosti in funkcionalnosti.

"Uporabniki bodo odslej s Petrol mBills (mBills.si) lahko nakupovali in plačevali tudi na blagajnah vseh Petrolovih bencinskih servisov po Sloveniji. Gre za najhitrejši postopek plačevanja - hitra plačila, ko aplikacija od uporabnika zahteva le eno aktivnost, pri čemer celoten plačan račun prejme neposredno v denarnico. Dodatna novost, ki bo zagotovo razveselila uporabnike, je možnost izplačevanja gotovine iz mobilne denarnice ali njeno vplačevanje za polnjenje mobilne denarnice kar na Petrolovih blagajnah. Osebno identifikacijo, ki jo mora uporabnik opraviti le enkrat, pa bo mogoče opraviti na Petrolovih bencinskih servisih. Prenovljena aplikacija mBills.si poleg številnih drugih izboljšav omogoča tudi hitrejši vstop s prstnim odtisom," je predstavila Jerica Urbančič, direktorica marketinga v podjetju MBILLS.

Te novosti kažejo, da mobilni telefoni vse bolj presegajo funkcionalnosti, ki smo jih doslej poznali pri kartičnem plačevanju, ugotavlja Matjaž Čadež, ustanovitelj in solastnik podjetja MBILLS. Mobilna denarnica mBills.si namreč že zdaj omogoča uporabnikom, da dobijo račun v aplikacijo in imajo tako popoln vpogled nad svojimi izdatki in drugim prometom. Mobilna denarnica omogoča integracijo različnih sistemov zvestobe, da uporabnikom ni več treba polniti žepov s karticami zvestobe. Preprostejše pa so tudi transakcije med samimi uporabniki, ki si lahko v realnem času nakazujejo denar kar na telefonsko številko. Za trgovce pa je zanimivo, da lahko uvedejo plačevanje z mBills.si brez dodatnih naložb v nakup in vzdrževanje terminalov POS, le s skeniranjem mBills črtne kode kar prek mobilnikov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki