marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaGalaxy Watch7 naj bi omogočal spremljanje sladkorja v krvi
08.05.2024

Neinvazivno spremljanje krvnega sladkorja je naslednja meja za nosljive naprave in novo poročilo iz Južne Koreje kaže, da bo Samsung morda predstavil svojo naslednjo generacijo pametnih ur z možnostjo spremljanja ravni sladkorja v krvi uporabnikov.

slikaByteDance bi namesto odprodaje raje ukinil TikTok v ZDA
06.05.2024

Ameriška vlada je potrdila prelomni sveženj o nacionalni varnosti, ki ga je podpisal predsednik Joe Biden. Nova uredba dejansko postavlja matičnemu podjetju TikTok ByteDance ultimat, da v naslednjih devetih mesecih proda podjetje TikTok v ZDA lokalnemu podjetju ali pa se sooči z dejansko prepovedjo platforme.

slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

članki

Med pandemijo rast prodaje nosljivih naprav


29.03.2021
Objavil: Dare Gliha

IDC poroča, da so se pošiljke nosljivih izdelkov v zadnjem četrtletju leta 2020 povečale na 153,5 milijona, kar je za 27,2 % več kot v enakem obdobju lani. Celoletna rast je približno enaka, pošiljke pa so znašale 444,7 milijona.

Lani so analitiki začeli slediti novi kategoriji, t.i. "hearables". Napravo opredeljujejo kot zvočno napravo, ki se nosi v ušesu in omogoča več kot le glasbo: dostopa do digitalnega asistenta ali zagotavlja sledenje zdravju in kondiciji. Vendar je tudi »izboljšava zvočne izkušnje« dovolj, da lahko slušalke uvrstimo v to kategorijo.

Kakorkoli že imenujemo to kategorijo, je ta daleč najbolj prodajana, saj predstavlja kar dve tretjini pošiljk. Pametne ure so z 24,1 % precej oddaljene na drugem mestu, sledijo jim pametne zapestnice, ki so se izkazale so se kot največji poraženec, z 11,5 %.

Medtem ko je pandemija negativno vplivala na prodajo številnih izdelkov, je okrepila pripomočke, ki skrbijo za zdravje. Jitesh Ubrani, vodja raziskav za IDC Mobile Device Trackers je povedal: "Domači fitnes programi hitro postajajo ključni sestavni del nosljivih naprav za številna podjetja. Poleg tega je dobrodošlo tudi širjenje zdravstvenih senzorjev, kot so temperatura kože, EKG in sledenje srčnega utripa, saj omogočajo uporabnikom in zdravstvenim delavcem, da bolje razumejo pojav in sledenje bolezni."

Apple je s 36,2 % največji igralec na trgu. Pošiljke Apple Watch so se povečale za 45,6 %, narašča pa tudi prodaja naprav za poslušanje zvoka (čeprav se ta rast upočasnjuje). Xiaomi se je na drugo mesto uvrstil predvsem zaradi naraščajoče prodaje naprav iz nove kategorije hearables, vseeno pa je njihova uspešnica preteklih let, zapestnica Mi Band, začela izgubljati zalet.

Naslednji je Samsung z 8,8 milijoni dobavljivih naprav (vključno z blagovnimi znamkami v lasti Samsunga) in 1,3 milijona pametnih zapestnic. So pa zabeležili padec prodaje pametnih ur. Huawei je na koncu s 6,7 % tržnim deležem zasedel četrto mesto, edini trg kjer so pri podjetju zabeležili rast pa je domača Kitajska (na večini ostalih trgov pa je njigova prodaja padla). So pa vseeno pri podjetju zabeležili največji letni prirastek, saj so glede na leto 2019 povečali prodajo naprav za 50,7 %.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki