marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

Kateri otroci ta božič ne bodo dobili daril? Kaspersky Lab raziskuje

Deli z ostalimi

23.12.2016
Objavil: Dare Gliha

Božič je pred vrati in otroci širom sveta že težko pričakujejo darila, s katerimi jih bo Božiček nagradil za pridnost med letom. Kaspersky Lab razkriva, kateri otroci na spletu so bili v iztekajočem letu najbolj poredni. Pogled v svetovno statistiko modula Parental Control (starševski nadzor) kaže, da največ poizkusov dostopa mladoletnikov do nevarnih spletnih strani beležijo izraelski otroci (775), sledijo jim v Veliki Britaniji (460), ZDA (352), na Švedskem (345) ter Kanadi (302).

Raziskava obsega obdobje enega leta, med decembrom 2015 in novembrom 2016 ter upošteva podatke, pridobljene iz uporabe varnostnih rešitev Kaspersky Laba z omogočeno funkcijo starševskega nadzora na platformah Windows in Mac OS X. Statistika temelji na poizkusih obiska spletnih strani ene od sedmih kategorij*, ki po oceni strokovnjakov Kaspersky Laba predstavljajo največjo nevarnost za otroke in mladoletne uporabnike spleta. Rezultati predstavljajo letno število poizkusov dostopa na osebo.

Raziskava razkriva, da je verjetnost obiska strani z vsebino za odrasle največja med otroci na Japonskem (39 poizkusov). V deželi vzhajajočega sonca otroci največkrat poizkušajo dostopati do strani iz kategorije avdio, video in programska oprema (104 poizkusi), ki ponujajo tudi vsebine brez potrebnih licenc. Mlade Italijane najbolj zanimajo igre na srečo (3,6 poizkusov), medtem ko med željenimi dostopi do strani, ki vsebujejo neprimeren jezik, prednjačijo mladoletniki na Portugalskem (60). Največ zanimanja za vsebine, povezane z alkoholom, tobakom in/ali narkotiki (687) ter orožjem (3,8) kažejo otroci v Izraelu, medtem ko je največ poizkusov obiska strani z nasilno vsebino zabeleženih med mladoletnimi Američani (1,8).

Potrebno je poudariti, da vsi poizkusi dostopa do takšnih strani niso namerni. Otroci se namreč na neprimernih straneh lahko znajdejo tudi kot posledico nenamernega klika na oglasno sporočilo ali preko povezave, ki jo deli kdo drug. Ločena raziskava, ki jo je Kaspersky Lab izvedel v letu 2016 in v katero je bilo vključenih 3780 družin iz sedmih držav, razkriva, da so mladi Američani in Rusi bolj nagnjeni k prikrivanju dokazov o obiskih takšnih strani njihovim staršem ter spremljanju vsebin, neprimernih za otroke.

»Znanje je moč, pravi pregovor, kar še posebej drži za starše, ki morajo dandanes svoje otroke zaščititi pred nezaželenimi in včasih nevarnimi vsebinami tako na spletu kot tudi v realnem življenju,« pravi Dragan Martinović, izvršni direktor za vzhodne trge pri Kaspersky Labu. »Mama in oče ne moreta nenehno bdeti ob otroku, da bi preprečila naključno srečanje z na primer pornografsko vsebino ali spletnimi stranmi, ki promovirajo uživanje droge. Zato so specializirane storitve informacijske tehnologije, ki starše obveščajo o poizkusih dostopa do takšnih strani in pomagajo preprečevati, da otroci neprimerne vsebine spremljajo, zelo pomembne,« dodaja.

Božiček na žalost ni bil dosegljiv za izjave.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki