marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaGalaxy Watch7 naj bi omogočal spremljanje sladkorja v krvi
08.05.2024

Neinvazivno spremljanje krvnega sladkorja je naslednja meja za nosljive naprave in novo poročilo iz Južne Koreje kaže, da bo Samsung morda predstavil svojo naslednjo generacijo pametnih ur z možnostjo spremljanja ravni sladkorja v krvi uporabnikov.

slikaByteDance bi namesto odprodaje raje ukinil TikTok v ZDA
06.05.2024

Ameriška vlada je potrdila prelomni sveženj o nacionalni varnosti, ki ga je podpisal predsednik Joe Biden. Nova uredba dejansko postavlja matičnemu podjetju TikTok ByteDance ultimat, da v naslednjih devetih mesecih proda podjetje TikTok v ZDA lokalnemu podjetju ali pa se sooči z dejansko prepovedjo platforme.

slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

članki

Huawei tretja najbolj dragocena blagovna znamka na področju elektronike in naprav


04.04.2022
Objavil: Dare Gliha

Organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance vsako leto oceni pet tisoč podjetji iz 29 industrijskih sektorjev in 36 držav sveta. V marca objavljenem poročilu Brand Finance Electronics & Appliances 50 2022, ki je namenjeno ocenjevanju izdelovalcev elektronike, se je podjetje Huawei v kategoriji najvrednejših in najmočnejših blagovnih znamk uvrstilo na tretje mesto.

Huawei z izrednim dosežkom ohranja vodilni položaj med izdelovalci elektronskih naprav s kar 29-odstotno rastjo vrednosti blagovne znamke, ki so jo analitiki podjetja Brand Finance ocenili na 71,2 milijarde dolarjev. To po spremenjenih tržnih razmerah in motnjah v nabavni verigi zaradi pandemije koronavirusa kaže na postopno okrevanje vodilnih podjetij in višje donose kljub omejitvam v ponudbi.

Podjetje Huawei je ravno tako zabeležilo visoko uvrstitev v kategoriji najmočnejših blagovnih znamk elektronike in naprav z rezultatom 82 od 100 in oceno znamke AAA-. Analitiki podjetja Brand Finance so pri tem poudarili, da se je podjetje na sankcije nekaterih zahodnih vlad, ki so prizadele diviziji infrastrukture in potrošniške elektronike, odzvalo z okrepljenimi naložbami v domača tehnološka podjetja in v razvojne dejavnosti. Huawei je obenem zabeležil rast na segmentu opreme za mobilna omrežja po zaslugi uvajanja pete generacije (5G) na Kitajskem, v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki. Poleg tega podjetje krepi temelje svoje dejavnosti z vlaganji v razvoj operacijskih sistemov, kot sta HarmonyOS in EulerOS, da bi potrošnikom zagotovilo popolnejšo izkušnjo uporabe in tudi na ta način okrepilo svojo blagovno znamko.

Huawei je objavil tudi svoje letno poročilo za leto 2021, ki razkriva, da je podjetje v preteklem letu ohranilo solidno poslovanje. Glede na poročilo je Huawei leta 2021 zabeležil 636,8 milijarde juanov (90,2 milijarde evrov) prihodkov in 113,7 milijarde juanov (16,12 milijarde evrov) čistega dobička, kar je 75,9 odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Izdatki podjetja so na področju raziskav in razvoja leta 2021 dosegli 142,7 milijarde juanov (20,23 milijarde evrov), kar predstavlja 22,4 odstotkov celotnih prihodkov, s čimer so skupni izdatki za raziskave in razvoj v zadnjih 10 letih dosegli več kot 845 milijard juanov (119,77 milijarde evrov).

Podjetje namerava tudi v prihodnje nenehno povečevati naložbe v raziskave in razvoj. Huaweiev del za potrošniško elektroniko se je osredotočil na želje in potrebe uporabnikov ter v sklopu strategije za brezhibno z umetno inteligenco podkrepljeno življenje nadalje gradil globalni ekosistem za pametno in povezano obdobje.

Ta del podjetja je leta 2021 ustvaril 243,4 milijarde juanov (34,5 milijarde evrov) prihodkov in še naprej beleži stalno rast prodaje pametnih nosljivih naprav, pametnih zaslonov, brezžičnih stereo slušalk in mobilnih storitev Huawei (HMS). Segmenta pametnih nosljivih naprav in pametnih zaslonov sta na primer dosegla 30-odstotno medletno rast. HarmonyOS je bil od leta 2021 uporabljen v več kot 220 milijonih naprav Huawei, s čimer je postal najhitreje rastoči operacijski sistem za mobilne naprave na svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki