marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaŠtevilo primerov zlonamerne programske opreme za pametne naprave se je v letu 2017 več kot podvojilo
23.06.2017

Skupno število primerov zlonamerne programske opreme, ki ogroža pametne naprave, je preseglo 7.000. Več kot polovica teh primerov se je pojavila v letu 2017, so ugotovili raziskovalci v družbi Kaspersky Lab.

slikaDoniranje odslej mogoče tudi z mobilnikom
22.06.2017

Odslej bodo Slovenci lahko še lažje podprli dobrodelne projekte, ki potrebujejo pomoč. Na slovenskem trgu se je namreč pojavila rešitev MBILLS QR kode, ki omogoča doniranje sredstev. S tem je premoščena najpogostejša ovira pri zbiranju manjših ali večjih zneskov za donacije – pomanjkanja drobiža ali gotovine pri roki.

slikaHMD ukinil različico Nokie 9 s 4 GB pomnilnika
21.06.2017

Nokia 9 uradno še ni najavljena, na spletu pa so se pojavljale tri različice omenjenega mobilnika in sicer s 4, 6 in 8 GB pomnilnika RAM. Mobilnik je bil pred kratkim certificiran s strani FCC, očitno pa so s strani HMDja dobili tudi dodatno zahtevo.

slikaLenovo dostavil največji na Intelovih procesorjih temelječ superračunalnik na svetu
20.06.2017

Na mednarodni konfereci International Supercomputing Conference (ISC2017) je družba Lenovo objavila, da je superračunalniškemu centru v Barceloni (BSC) dobavila največji na Intelovih procesorjih naslednje generacije temelječ superračunalnik.

slikaSpotify ima že 140 milijonov uporabnikov
19.06.2017

Spotify, ki je še vedno največji svetovni spletni ponudnik glasbe, je sporočil, da so presegli 140 milijonov uporabnikov. V zadnjem letu so tato dodatno pridobili vsaj 40 milijonov uporabnikov.

slikaLenovo z novim partnerskim programom Partner Engage Program
16.06.2017

Družba Lenovo je najavila nov partnerski program, ki nagrajuje zvestobo in uspeh. Lenovo Partner Engage Program deluje na globalni ravni, pridružijo pa se mu lahko tako novi kot obstoječi prodajalci Lenovo opreme v regiji EMEA ali po svetu.

članki

Huawei prodal več kot 10 milijonov telefonov P9

Deli z ostalimi

29.12.2016
Objavil: Dare Gliha

Huawei Consumer Business Group je sporočil, da je prodal več kot 10 milijonov Huawei P9/P9 Plus. S tem je Huaweijev paradni konj dosegel prelomnico 10 milijonov, kar je za podjetje velik uspeh: tako z vidika produkta kot blagovne znamke. Huawei ugotavlja, da je investicija v mednarodni trg prava odločitev.

P9 telefon je bil predstavljen v aprilu 2016 in je prvi telefon, ki ga je Huawei razvil skupaj z legendarnim nemškim podjetjem Leica. To pomembno partnerstvo je začetek skupnega razvoja fotografije na pametnih telefonih, ki uporabniku prinaša odlično fotografsko izkušnjo.

Vse od globalne predstavitve telefona je ta postal mednarodni hit. V šestih tednih so prodali več kot 2,6 milijonov izdelkov. Osem mesecev pozneje je P9 še vedno odlično prodajan telefon, pri čemer je osvojil priznanje tako s strani uporabnikov kot tudi strokovne javnosti. Največ zaslug za njegov uspeh si prisvaja kamera, sledi industrijski dizajn in zmogljivost. Prav tako je telefon osvojil nekaj prestižnih nagrad: European Consumer Smartphone 2016-17, ki jo podarja EISA in Best Personal Computing Device, ki so jo razglasili na CES Asia.

P9 telefoni skupaj z Mate 8 in Mate 9 postavljajo Huawei v sam vrh pametih telefonov. V tretjem četrtletju je Huawei prodal kar 33,59 milijonov pametnih telefonov, kar je 23 % več kot lansko leto. Od tega kar 44 % predstavljajo telefoni srednjega in višjega cenovnega razreda. Huaweijev delež na trgu že presega 15 % v 30 in več kot 20 % v 20 državah. Neverjetne uspehe Huawei doživlja tudi na trgih kot so Velika Britanija, Francija in Grčija, ki veljajo za bolj zahtevne.

Globalna prisotnost blagovne znamke nadaljuje svoje uspehe. V letu 2016 je na Interbrandovi lestvici “Top 100” globalnih znamk Huawei zasedel 72. mesto, na lestvici Brand Z pa kar 50. Huawei je bil imenovan za “Best Consumer Electronics Brand”, kar je naziv, ki ga podelijo uporabniki sami na kitajskem dogodku “Best Brands”.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

 Nokia 3310 je nazaj!
23.05.2017

HMD Global, dom Nokiinih telefonov, je ponosno naznanil prihod prenovljene klasike – Nokie 3310. Govori sama zase. Nokia 3310 bo v Sloveniji na voljo v začetku junija. Na razpolago bo v dveh različnih barvah, in sicer single SIM različica v toplo rdeči barvi (Warm Red) s sijajem in v temno modri (Dark Blue) matirani barvi. Dual SIM različica pa bo na voljo v temno modri matirani barvi. Maloprodajna cena Nokie 3310 bo 59 evrov.

več članki