marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaGalaxy Watch7 naj bi omogočal spremljanje sladkorja v krvi
08.05.2024

Neinvazivno spremljanje krvnega sladkorja je naslednja meja za nosljive naprave in novo poročilo iz Južne Koreje kaže, da bo Samsung morda predstavil svojo naslednjo generacijo pametnih ur z možnostjo spremljanja ravni sladkorja v krvi uporabnikov.

slikaByteDance bi namesto odprodaje raje ukinil TikTok v ZDA
06.05.2024

Ameriška vlada je potrdila prelomni sveženj o nacionalni varnosti, ki ga je podpisal predsednik Joe Biden. Nova uredba dejansko postavlja matičnemu podjetju TikTok ByteDance ultimat, da v naslednjih devetih mesecih proda podjetje TikTok v ZDA lokalnemu podjetju ali pa se sooči z dejansko prepovedjo platforme.

slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

članki

Huawei deveta najbolj dragocena znamka na svetu


23.02.2022
Objavil: Dare Gliha

Vodilna organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance je v zadnjem poročilu Brand Finance Global 500 2022 blagovno znamko Huawei uvrstila med deset najbolj dragocenih. Poročilo je še razkrilo 29-odstotno medletno rast vrednosti na 71,2 milijarde ameriških dolarjev, kar je omogočilo preskok iz lanskega 21. na letošnjo 9. mesto.

Brand Finance vsako leto preveri 5000 največjih podjetij in objavi skoraj 100 poročil, ki razvrščajo blagovne znamke po poslovnih sektorjih in državah. Lestvico Global 500, na katero je uvrščenih 500 najbolj dragocenih znamk iz vsega sveta, so tako letos oblikovali že 16. leto zapored.

Tehnološki sektor se je ponovno izkazal za najbolj dragoceno panogo s kumulativno vrednostjo blagovnih znamk blizu 1,3 bilijona ameriških dolarjev. Na lestvici je skupaj 50 tehnoloških podjetij, med katerimi k skupni vrednosti pomemben delež prispevajo Apple, Amazon, Google, Microsoft, Samsung, Facebook in Huawei.

Uvrstitev Huaweia na 9. mesto je toliko bolj presenetljiva, saj je poslovanje podjetja moteno zaradi številnih ameriških sankcij. Rast vrednosti Huaweieve blagovne znamke je mogoče pripisati zavezi podjetja k inovacijam, nenehnemu izboljševanju izdelkov, skrbi za uporabniško izkušnjo, vlaganjem v raziskave in razvoj, osredotočenost na posel z električnimi vozili in krepitvi storitev v oblaku.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki