marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaGalaxy Watch7 naj bi omogočal spremljanje sladkorja v krvi
08.05.2024

Neinvazivno spremljanje krvnega sladkorja je naslednja meja za nosljive naprave in novo poročilo iz Južne Koreje kaže, da bo Samsung morda predstavil svojo naslednjo generacijo pametnih ur z možnostjo spremljanja ravni sladkorja v krvi uporabnikov.

slikaByteDance bi namesto odprodaje raje ukinil TikTok v ZDA
06.05.2024

Ameriška vlada je potrdila prelomni sveženj o nacionalni varnosti, ki ga je podpisal predsednik Joe Biden. Nova uredba dejansko postavlja matičnemu podjetju TikTok ByteDance ultimat, da v naslednjih devetih mesecih proda podjetje TikTok v ZDA lokalnemu podjetju ali pa se sooči z dejansko prepovedjo platforme.

slika3nm Exynos 2500 naj bi bil učinkovitejši od Snapdragona 8 Gen 4
03.05.2024

Samsung se je pri zadnjih nekaj platformah Exynos spopadal z energetsko učinkovitostjo in zmogljivostjo, vendar je z letošnjimi procesorji naredil velik korak naprej. In če gre verjeti novim govoricam, bi lahko leta 2025 prehitel Qualcommov najboljši procesor.

slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

članki

Grožnja kitajskim proizvajalcem mobilnikov


09.01.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Pri mednarodni raziskovalni družbi Analysys International so predvideli, da bo na Kitajskem 30 % manj proizvajalcev mobilnikov do konca leta 2006, predvsem po zaslugi segmentacije in centralizacije kitajskega trga mobilnikov.

Ugotovili so tudi, da je trg mobilnikov rasel in s tem podal analizo in diagnozo zmogljivosti proizvajalcev mobilnih telefonov v tretjem četrtletju. Predkratkim je kitajski trg pokazal tudi znake okrevanja, medtem ko so tržni deleži domačih proizvajalcev dosegli najnižji odstotek do sedaj, 30,18 %. Ta fenomen pa je privabil veliko pozornosti z vseh strani.

Po besedah raziskovalne družbe so s povečanjem konkurence na kitajskem trgu zmanjšali prednosti domačih proizvajalcev, ki so s tem izgubili tržni delež. Vendar je zmanjševanje deleža v glavnem težava nazadovanja namenov GSM mobilnikov, medtem ko so se tržni deleži CDMA mobilnikov povečali za 2,3 %. Podatki kažejo, da se je skupna velikost trga vztrajno povečala na 3,25 % (19,38 milijonov kosov). GSM mobilniki so se prodajali na enakem nivoju kot v prvem četrtletju s 17,75 milijoni kosov, medtem ko so CDMA mobilniki padli na 1,64 milijonov kosov.

"Izboljšanje zmogljivosti domačih proizvajalcev CDMA mobilnikov v glavnem prihaja iz dejstva, da je kitajska telekomunikacijska korporacija (China Unicom) povečala svojo centralizacijsko kupno moč. Ta prevzem prodajne funkcije je pomagal domačim proizvajalcem vložiti shranjene stroške za razvoj in produkcijo. S tem pa so promovirali svojo moč in konkurenčnost njihovih izdelkov. Prilagajanje mobilnikov je pomagalo novim prodajalcem štartati iz enakega mesta kot proizvajalci," je povedal Zhao Yuewang, raziskovalec družbe Analysys International. "Funkcije na novih mobilnikih bodo bolje definirane in s tem gnane po vse večjih marketinških segmentacijah. Proizvajalci bodo postali bolj profesionalni in razčlenjeni. Medtem ko se centralizacija mobilnega trga povečuje, nekateri proizvajalci drugo leto ne bodo več prisotni in s tem bodo novinci zapolnili nekaj praznine. Splošno povedano, 30 % kitajskih proizvajalcev ne bo več na trgu do konca leta 2006."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki