marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaPregled Googlovega telefona namiguje na funkcijo beleženja klicev
15.01.2021

Lani je Google pri aplikaciji Phone predstavila novo funkcijo snemanja klicev, ki deluje samo z napravami Pixel ter nekaterimi telefoni Nokia in Xiaomi. Na zaslonu tekočega klica se prikaže gumb za snemanje, ki ob pritisku predvaja posnetek, ki oba udeleženca obvesti, da se klic snema.

slikaSamsung bo predstavil množico ISOCELL senzorjev, vključno z 200 MP
13.01.2021

Po mnenju enega najbolj zanesljivih Samsungovih poznavalcev IceUniverse, naj bi korejski tehnološki velikan letos predstavil veliko novih senzorjev za kamere ISOCELL, verjetno pa bo kmalu na voljo tudi tak z ločljivostjo 200 MP.

slikaApple iPhone 13 bo ohranil trenutno obliko, a bo debelejši in z manjšo zarezo
11.01.2021

Na spletu se že pojavljajo prve govorice o novi generaciji iPhonov 13. Prve informacije o novi generaciji namigujejo, da bosta dva Pro modela imela 120 Hz OLED zaslon, ki ga bo proizvajal Samsung.

slikaTudi OnePlus s fitnes zapestnico
08.01.2021

OnePlus je potrdil, da bodo v letošnjem letu predstavili lastno pametno uro. Sej pa so se pojavile nove govorice, da bodo pri podjetju poleg ure v prvečm četrtletju predstavili tudi fitnes zapestnico, s kateri želijo konkurirati izredno popularni Xiaomijevi Mi Band.

slikaNova galaksija že 14. januarja
06.01.2021

Samsung bo novo serijo Galaxy S21 predstavil prej, kot ponavadi. Nov video, ki so ga lansirali so poimenovali "A new Galaxy awaits", v pol minute pa prikažejo oblike vseh dosedanjih mobilnikov te serije.

članki

Test klicnih centrov


21.10.2010
Objavil: Thomas Bergant

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) v neodvisnem primerjalnem testu odzivnosti klicnih centrov, ki je objavljen v oktobrski številki potrošniške revije VIP, razkriva, da bi odzivnost in strokovnost svetovalcev slovenskih telekomunikacijskih operaterjev lahko bila na višjem nivoju. Najbolje so se odrezali pri Debitelu in Izimobilu, najslabše pa pri T-2.

Neodvisni primerjalni test klicnih centrov so v ZPS izvedli v sredini septembra, pod drobnogled pa so vzeli devet ponudnikov mobilne telefonije in spletnih storitev oziroma paketa internetnega trojčka (Amis, Debitel, Izimobil, Mobitel, Simobil, T-2, Telekom-Siol, Telemach, Tušmobil). Pri operaterjih so preverjali informacije v zvezi z njihovo ponudbo, hkrati pa so jih povprašali tudi o preprostih tehničnih informacijah in možnostih blokiranja dostopa do določenih vsebin. Klicni centri so kot pomoč uporabnikom zelo pomembni, saj je ponudba telekomunikacijskih storitev vedno večja in hkrati vedno manj razumljiva. Boštjan Okorn, vodja primerjalnega testiranja na ZPS, pravi: »Izkazalo se je, da bi slovenski operaterji lahko več vlagali v strokovnost svojih svetovalcev, druga večja pripomba pa leti na odzivnike, ki takoj po vzpostavitvi zveze uporabniku naštejejo številne možnosti in ga s tem lahko dodatno zmedejo. Manj težav je s čakanjem na odgovor, opozoriti pa velja še na dejstvo, da klici na klicne centre za splošno javnost niso vedno brezplačni.«

Pred pogovorom s svetovalcem največ možnih izbir ponujata Simobil (7) in Telemach (6), pri čemer je Simobil na priporočilo ZPS število že zmanjšal na tri. Izguba časa je med poslušanjem vseh možnosti precejšnja, a še vedno krajša od tiste pri Mobitelu, kjer so v povprečju na svetovalca čakali najdlje. Še najbolj koristno je bilo čakanje pri Telemachu, saj med čakanjem posredujejo koristne informacije v stilu »Ali ste vedeli?, pri Simobilu pa lahko s pritiskom na določeno tipko sprožimo povratni klic-ko je operater prost, nas pokliče nazaj Pri ostalih operaterjih so pri ZPS dobili zvezo hitreje, največkrat prej kot v desetih sekundah.

V ZPS izpostavljajo, da so bili najmanj zadovoljni z odgovori svetovalcev glede možnosti blokiranja dostopa do določenih spletnih vsebin (ZPS je partner projekta Nasvet za net, ki je namenjen informiranju staršev in mladostnikov o varni rabi sodobnih komunikacijskih storitev-www.nasvetzanet.si). Neodvisni test je pokazal, da potrošniki od operaterjev, tako spletnih kot mobilnih, ne morejo pričakovati pomoči pri blokiranju dostopa do določenih plačljivih vsebin, se pa v večini primerov lahko odločijo za blokado celotne storitve, ne pa tudi le za delno blokado.

Na splošno so svetovalci pri mobilnih operaterjih na vprašanja ZPS odgovarjali bolj prepričljivo kot pri spletnih operaterjih, dva med njimi, Debitel in Izimobil sta kot edina na testu zaslužila oceno zelo dobro. Zaradi slabe kakovosti svetovanja pa pri obeh kategorijah negativno izstopa spletni operater T-2. Njegovi svetovalci so morali večkrat poiskati pomoč pri svojih kolegih, a tudi potem niso vedno podali popolnega in zaupanja vrednega odgovora, kar se je dogajalo tudi pri na videz preprostih vprašanjih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki