marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaEkosistem HMS dosegel nov mejnik
10.08.2020

Huawei je predstavil napredek glede ekosistema mobilnih storitev HMS in trgovine z aplikacijami AppGallery. Ekosistem HMS je osegel že 700 milijonov uporabnikov Huaweievih naprav s celega sveta (32 % več kot v enakem obdobju lani), število registriranih razvijalcev pa se je povzpelo na 1,6 milijona (76 % medletna rast). Razvijalci so funkcionalnosti HMS Core integrirali že v več kot 81.000 aplikacij.

slikaHuawei je odprt za pogovore z Vlado Republike Slovenije o varnostnih vprašanjih 5G
07.08.2020

Kitajski Huawei sporoča, da je pripravljen na pogovore z Vlado Republike Slovenije in njihovimi strokovnjaki o varnostnih vprašanjih 5G tehnologije. Huawei slovenski vladi ponuja tudi podpis »no-spy agreement«.

slikaNa Sony Xperio 1 II prihaja podpora za RAW
05.08.2020

Sony je Xperio 1 II najavil kot mobilnik z vrhunsko kamero, v katerega je vgradil Photo Pro način. Le-ta omogoča prilagoditev kar nekaj fotografskih funkcij, žal pa pa ni podpiral RAW posnetkov. To pomanjkljivost pri Sonyu odpravljajo z julijsko nadgradnjo 58.0.A.3.88.

slikaVstopni iPhone 12 še vedno z LCD zaslonom
03.08.2020

Do predstavitve nove serije iPhonov je še dobra dva meseca, zato ni presenetljivo, da se govorice pojavljajo vse pogosteje. Zadnja prihaja s strani DigitalChatStationa, kjer trdijo, da bo zaslon vstopnega iPhona 12 še vedno LCD velikosti 5,4 palca in hkrati enak kot pri sedanjem iPhonu 11, velikost mobilnika pa bo bolj podobna iPhonu SE (2020).

slikaOnePlus Nord ni prestal testa upogljivosti
31.07.2020

Novo predstavljeni OnePlus Nord je cenejša različica modelov OnePlus 8 in 8 Pro, zato so pri podjetju zelo verjetno varčevali pri njegovi izdelavi. Uporablja manj zmogljiv procesor Snapdragon 765G, manjši zaslon in plastičen okvir.

članki

Test klicnih centrov


21.10.2010
Objavil: Thomas Bergant

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) v neodvisnem primerjalnem testu odzivnosti klicnih centrov, ki je objavljen v oktobrski številki potrošniške revije VIP, razkriva, da bi odzivnost in strokovnost svetovalcev slovenskih telekomunikacijskih operaterjev lahko bila na višjem nivoju. Najbolje so se odrezali pri Debitelu in Izimobilu, najslabše pa pri T-2.

Neodvisni primerjalni test klicnih centrov so v ZPS izvedli v sredini septembra, pod drobnogled pa so vzeli devet ponudnikov mobilne telefonije in spletnih storitev oziroma paketa internetnega trojčka (Amis, Debitel, Izimobil, Mobitel, Simobil, T-2, Telekom-Siol, Telemach, Tušmobil). Pri operaterjih so preverjali informacije v zvezi z njihovo ponudbo, hkrati pa so jih povprašali tudi o preprostih tehničnih informacijah in možnostih blokiranja dostopa do določenih vsebin. Klicni centri so kot pomoč uporabnikom zelo pomembni, saj je ponudba telekomunikacijskih storitev vedno večja in hkrati vedno manj razumljiva. Boštjan Okorn, vodja primerjalnega testiranja na ZPS, pravi: »Izkazalo se je, da bi slovenski operaterji lahko več vlagali v strokovnost svojih svetovalcev, druga večja pripomba pa leti na odzivnike, ki takoj po vzpostavitvi zveze uporabniku naštejejo številne možnosti in ga s tem lahko dodatno zmedejo. Manj težav je s čakanjem na odgovor, opozoriti pa velja še na dejstvo, da klici na klicne centre za splošno javnost niso vedno brezplačni.«

Pred pogovorom s svetovalcem največ možnih izbir ponujata Simobil (7) in Telemach (6), pri čemer je Simobil na priporočilo ZPS število že zmanjšal na tri. Izguba časa je med poslušanjem vseh možnosti precejšnja, a še vedno krajša od tiste pri Mobitelu, kjer so v povprečju na svetovalca čakali najdlje. Še najbolj koristno je bilo čakanje pri Telemachu, saj med čakanjem posredujejo koristne informacije v stilu »Ali ste vedeli?, pri Simobilu pa lahko s pritiskom na določeno tipko sprožimo povratni klic-ko je operater prost, nas pokliče nazaj Pri ostalih operaterjih so pri ZPS dobili zvezo hitreje, največkrat prej kot v desetih sekundah.

V ZPS izpostavljajo, da so bili najmanj zadovoljni z odgovori svetovalcev glede možnosti blokiranja dostopa do določenih spletnih vsebin (ZPS je partner projekta Nasvet za net, ki je namenjen informiranju staršev in mladostnikov o varni rabi sodobnih komunikacijskih storitev-www.nasvetzanet.si). Neodvisni test je pokazal, da potrošniki od operaterjev, tako spletnih kot mobilnih, ne morejo pričakovati pomoči pri blokiranju dostopa do določenih plačljivih vsebin, se pa v večini primerov lahko odločijo za blokado celotne storitve, ne pa tudi le za delno blokado.

Na splošno so svetovalci pri mobilnih operaterjih na vprašanja ZPS odgovarjali bolj prepričljivo kot pri spletnih operaterjih, dva med njimi, Debitel in Izimobil sta kot edina na testu zaslužila oceno zelo dobro. Zaradi slabe kakovosti svetovanja pa pri obeh kategorijah negativno izstopa spletni operater T-2. Njegovi svetovalci so morali večkrat poiskati pomoč pri svojih kolegih, a tudi potem niso vedno podali popolnega in zaupanja vrednega odgovora, kar se je dogajalo tudi pri na videz preprostih vprašanjih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki