marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Četrti Žur z razlogom za ozaveščanje mladih in promocijo SMS donatorstva


07.08.2007
Objavil: Thomas Bergant

Si.mobil – Vodafone v soboto, 25. avgusta 2007, v ljubljanskem parku Tivoli organizira že četrti Žur z razlogom. Tako mladim podarja brezplačno zabavo z DJ Umekom, ob tem pa donira humanitarnim organizacijam in spodbuja mlade, da tudi sami prispevajo prek SMS sporočil za vrstnike v stiski. Žur z razlogom je brezplačen. Prične se ob 17. in zaključi ob 23. uri.

Si.mobil – Vodafone že četrto leto zapored v akciji Žur z razlogom osvešča in spodbuja mlade k dobrodelnosti. Družba hkrati vsako leto z lastnimi donatorskimi sredstvi pomaga humanitarnim organizacijam. Prvi dve leti so pomagali Ustanovi Mali vitez, Fundaciji za pomoč mladim, ozdravljenim od raka, lani in letos pa ob zabavi spodbujajo SMS donacijo za Društvo Beli obroč za pomoč žrtvam kaznivih dejanj. Lani se je na Žuru z razlogom zbralo okrog dvajset tisoč mladih, Si.mobil – Vodafone pa je Društvu Beli obroč podaril donacijo v višini 2 milijona tolarjev (8.345,85 evrov).

Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila, je o Žuru z razlogom povedal: »Moje osebno vodilo pri delu in v življenju, ki ga poskušam prenesti na zaposlene, prek njih pa tudi na širše okolje, je, 'delajmo dobro in imejmo se fajn'. Žur z razlogom je odličen primer te filozofije. Prek zabave spodbujamo socialni čut in gradimo kulturo družbeno odgovornega ravnanja pri mladih. Mladi se tako zabavajo ob dobri elektronski glasbi, obenem pa po svojih močeh prek SMS donacij prispevajo k boljši prihodnosti vrstnikov v stiski.«

Pošlji SMS BELIOBROC na 1919 in prispevaj 0,96 EUR za pomoč žrtvam kaznivih dejanj!

SMS donacija je od 1. avgusta do 30. septembra 2007 omogočena uporabnikom operaterjev Si.mobil - Vodafone in Mobitel GSM/UMTS, ki se v dobrodelni namen odrečeta vsem prihodkom, povezanim s sporočili SMS iz naslova ključne besede BELIOBROC.

Si.mobil – Vodafone sponzor mladih
Si.mobil – Vodafone je uveljavljen mecen avantgardnih prireditev, ki povezujejo zabavo z ustvarjalnimi in družbeno odgovornimi pobudami. Ob DiscoNautici, osrednjem kreativno-glasbenem festivalu v regiji, Dnevu elektronike in mnogih drugih plesnoelektronskih dogodkih Si.mobil – Vodafone sponzorira tudi različne kulturne, športne in izobraževalne projekte za mlade.

Žur z razlogom je zabavna in dobrodelna prireditev, ki je nastala na pobudo operaterja Si.mobil – Vodafone in ob vrhunski zabavi mlade osvešča tudi o odgovornosti in skrbi za vrstnike.

Kot sponzorja projekta Žur z razlogom sodelujeta revija Cosmopolitan in Europlakat, izvajalec projekta je Futuristični marketing; organizator se zahvaljuje tudi mestnim oblastem, ki so pokazale razumevanje za tovrstne prireditve mladih v glavnem mestu.

Beli obroč
Beli obroč Slovenije je prostovoljno, človekoljubno, nepolitično in nepridobitno društvo, ustanovljeno z namenom pomagati žrtvam kaznivih dejanj. V Beli obroč vstopajo žrtve, ki pomoč potrebujejo in tisti, ki jim jo lahko nudijo. Člani so številni strokovnjaki različnih profilov in nekatere nevladne organizacije, ki želijo s svojimi izkušnjami pomagati pri reševanju težav ljudi, ki trpijo zaradi materialnih, fizičnih ali psihičnih posledic kaznivih dejanj, predvsem tistih z elementi nasilja. Pridružujemo se besedam generalne sekretarke društva ga. Vlaste Nussdorfer: »Hvala vsem, ki podajate roko Belemu obroču Slovenije. Tudi z vašo pomočjo bomo zares uspeli vedno znova prinašati upanje v srca številnih Slovencev.«

DJ Umek
Glasbeni ambasador Žura z razlogom je eden ključnih usmerjevalcev svetovnih glasbenih trendov, s svojim ustvarjalnim nabojem pa tudi vzornik mladim, ki sicer dneve preživljajo za računalniki in na športnih igriščih. Prekaljeni didžej in glasbeni producent je maja v Križankah zagnal novo mednarodno glasbeno platformo 1605 – Sixteenofive, s katero se s somišljeniki že širi po novih zvočnih prostranstvih. Temeljita prenova zvoka, kateri se intenzivno posveča zadnja leta, je bila za tako uveljavljenega glasbenika tvegana poteza, hkrati pa edini način, da ne zaspi na lovorikah, ampak znova pokaže, da sodi med ključne plesnoelektronske mojstre, ki so tudi v tretjem tisočletju sposobni širiti zvočne meje v še neraziskane sfere. Da je bila odločitev pravilna, potrjuje tako odziv občinstva kot kritikov, ki se odlično odzivajo tako na uspešnice, kot sta Posing As Me in Carbon Occassions, kot na medijsko manj izpostavljene izdaje, s katerimi DJ Umek definira klubski svet nove generacije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki