marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaRaziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav
07.02.2025

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

slikaApple v prvem četrtletju z rekordno visokimi prihodkih kljub slabši prodaji iPhonov
05.02.2025

Praznično četrtletje je za Apple tradicionalno najboljše z vidika prihodkov, trimesečno obdobje do 28. decembra 2024 pa se je izkazalo za zgodovinsko. Četrtletni prihodki podjetja iz Cupertina so dosegli rekordno vrednost 124,3 milijarde dolarjev, kar je 4-odstotno povečanje na letni ravni.

slikaHONOR Magic7 Pro se v Evropi prodaja bolje kot predhodnik
03.02.2025

S predstavitvijo HONOR-jeve najnovejše naprave HONOR Magic7 Pro je prodaja po vsej Evropi strmo rasla, saj se je v prvih 48 urah od lansiranja prodalo kar 76 odstotkov več naprav kot pri predhodnem modelu HONOR Magic6 Pro. Poleg tega so podatki HONOR-ja pokazali, da je v 24 urah prodaja narasla za 31 odstotkov.

slikaSamsung namiguje, da je optični senzor glukoze v krvi morda bližje, kot si mislimo
31.01.2025

Neinvazivno merjenje glukoze v krvi je eden od tako imenovanih „svetih gralov“ sodobnega spremljanja zdravja. Samsung je prav pred kratkim v San Joseju v Kaliforniji organiziral forum Galaxy Tech Forum. Na konferenci je Samsungov vodja ekipe za digitalno zdravje pri Mobile eXperience Business, Dr. Hon Pak, podrobno predstavil delo podjetja na tej težki nalogi.

članki

ZTE v ZDA izgublja tržni delež


07.11.2018
Objavil: Dare Gliha

ZTE, nekoč vodilni proizvajalec naprav na predplačniškem trgu v ZDA, počasi izginja iz tega trga, kar je posledica težav z oblastmi, navajajo pri analitičnem podjetju GlobalData.

Njihov sledilec cen za ameriški trg je namreč pokazal, da je samo v obdobju med junijem in septembrom letos delež naprav ZTE padel za kar 48 %. Padec bi lahko bil posledica pritiskov na operaterje, da zaradi političnih razlogov prenehajo poslovati s tem proizvajalcem.

»Naši podatki kažejo, da vsak operater v ZDA ponuja mobilnike ZTE pod svojo blagovno znamko, velik delež le-teh pa je v cenovnem razredu pod 150 dolarjev. V naši raziskavi smo ugotovili, da je bilo septembra letos na policah operaterjev na voljo zgolj 21 različnih predplačniških mobilnikov proizvajalca ZTE, kar je polovica naprav, ki so bile na voljo pred tremi meseci,« je povedal Anisha Bhatia, višji analitik podjetja.

Čeprav mobilniki oz. proizvajalci izginjajo, pa je tu ključ v številu modelov, ki so izginili, ne da bi jih proizvajalec nadomestil z nadgrajenimi modeli. Bhatia meni, da bi ZTE moral ločiti infrastrukturo in proizvodnjo mobilnih naprav, v pomoč pa bi bilo tudi preimenovanje v nekaj, kar v imenu nebi imelo kratice ZTE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki