marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

ZTE v ZDA izgublja tržni delež


07.11.2018
Objavil: Dare Gliha

ZTE, nekoč vodilni proizvajalec naprav na predplačniškem trgu v ZDA, počasi izginja iz tega trga, kar je posledica težav z oblastmi, navajajo pri analitičnem podjetju GlobalData.

Njihov sledilec cen za ameriški trg je namreč pokazal, da je samo v obdobju med junijem in septembrom letos delež naprav ZTE padel za kar 48 %. Padec bi lahko bil posledica pritiskov na operaterje, da zaradi političnih razlogov prenehajo poslovati s tem proizvajalcem.

»Naši podatki kažejo, da vsak operater v ZDA ponuja mobilnike ZTE pod svojo blagovno znamko, velik delež le-teh pa je v cenovnem razredu pod 150 dolarjev. V naši raziskavi smo ugotovili, da je bilo septembra letos na policah operaterjev na voljo zgolj 21 različnih predplačniških mobilnikov proizvajalca ZTE, kar je polovica naprav, ki so bile na voljo pred tremi meseci,« je povedal Anisha Bhatia, višji analitik podjetja.

Čeprav mobilniki oz. proizvajalci izginjajo, pa je tu ključ v številu modelov, ki so izginili, ne da bi jih proizvajalec nadomestil z nadgrajenimi modeli. Bhatia meni, da bi ZTE moral ločiti infrastrukturo in proizvodnjo mobilnih naprav, v pomoč pa bi bilo tudi preimenovanje v nekaj, kar v imenu nebi imelo kratice ZTE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki