marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

članki

ZTE v ZDA izgublja tržni delež


07.11.2018
Objavil: Dare Gliha

ZTE, nekoč vodilni proizvajalec naprav na predplačniškem trgu v ZDA, počasi izginja iz tega trga, kar je posledica težav z oblastmi, navajajo pri analitičnem podjetju GlobalData.

Njihov sledilec cen za ameriški trg je namreč pokazal, da je samo v obdobju med junijem in septembrom letos delež naprav ZTE padel za kar 48 %. Padec bi lahko bil posledica pritiskov na operaterje, da zaradi političnih razlogov prenehajo poslovati s tem proizvajalcem.

»Naši podatki kažejo, da vsak operater v ZDA ponuja mobilnike ZTE pod svojo blagovno znamko, velik delež le-teh pa je v cenovnem razredu pod 150 dolarjev. V naši raziskavi smo ugotovili, da je bilo septembra letos na policah operaterjev na voljo zgolj 21 različnih predplačniških mobilnikov proizvajalca ZTE, kar je polovica naprav, ki so bile na voljo pred tremi meseci,« je povedal Anisha Bhatia, višji analitik podjetja.

Čeprav mobilniki oz. proizvajalci izginjajo, pa je tu ključ v številu modelov, ki so izginili, ne da bi jih proizvajalec nadomestil z nadgrajenimi modeli. Bhatia meni, da bi ZTE moral ločiti infrastrukturo in proizvodnjo mobilnih naprav, v pomoč pa bi bilo tudi preimenovanje v nekaj, kar v imenu nebi imelo kratice ZTE.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki