marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

ZPS opozarja Apple na kršitev slovenske zakonodaje


20.03.2012
Objavil: Dare Gliha

Zveza potrošnikov Slovenije je pri pregledu [url=http://www.apple.com/legal/warranty]spletne strani družbe Apple[/url] ugotovila, da besedilo, ki je očitno namenjeno slovenskim kupcem, krši pravila slovenske zakonodaje, ker potrošnikom ne nudi pravilnih informacij o njihovih zakonskih pravicah glede garancije in stvarne napake.

ZPS je družbo Apple opozorila na kršitve in jo pozvala k odpravi le teh. V primeru, da se Apple na poziv ZPS ne bo odzval, bodo pristojnim inštitucijam predlagali inšpekcijski nadzor. Kot potrošniška organizacija pa lahko ZPS na sodišču zahteva tudi opustitev ravnanja, ki škodi potrošnikom.
Kršitev nacionalne zakonodaje glede garancije oz. stvarne napake pa ni bila opažena le v Sloveniji, ampak v večini držav članic EU. Vse evropske potrošniške organizacije, ki so zaznale kršitve zakonodaje, zato od družbe Apple zahtevajo takojšnje prenehanje uporabe zavajajoče prakse.

11 potrošniških organizacij, članic BEUCa, med njimi tudi ZPS, je danes pozvalo družbo Apple k takojšnjem prenehanju uporabe zavajajoče poslovne prakse pri oglaševanju podaljšanja garancije za svoje izdelke. Od družbe Apple zahtevajo uskladitev poslovnih praks z evropsko in nacionalnimi zakonodajami. V EU so namreč potrošniki upravičeni, da svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavljajo v roku 2 let, v Sloveniji pa zoper proizvajalca ali trgovca uveljavljajo tudi pravice iz obvezne garancijo. Apple zavajajoče navaja, da potrošniki svoje pravice lahko uveljavljajo le v enem letu, hkrati pa ponuja enoletno dodatno garancijo v okviru »AppleCare varnostni načrt« in s tem z zakonodajo zagotovljene pravice potrošnikov ponuja kot dodatno storitev oz. kot komercialno ponudbo. Po Zakonu o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami gre za zavajajočo poslovno prakso tudi v tistih primerih, ko podjetje pravice, ki jih imajo potrošniki po zakonu, predstavlja kot posebnost ponudbe.
Primer je še toliko bolj pereč, ker gre za eno vodilnih podjetij na trgu informacijske tehnologije. Monique Goyens, generalna direktorica evropske potrošniške organizacije BEUC pa je v svoji izjavi tudi izpostavila, da so potrošniki upravičeni do jasne in nedvoumne informacije o vseh glavnih značilnostih izdelka, vključno s pravicami v primeru stvarne napake ali garancije.

Največja italijanska potrošniška organizacija Altroconsumo je Apple zaradi zgoraj omenjenih kršitev že prijavila pristojnemu organu v Italiji, ki je družbo oglobil z 900.000 EUR zaradi kršitve zakonodaje. Apple se je na odločitev pritožil. Dokončni razplet bo znan jutri.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki