marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung predstavil nov senzor za ure BioActive
19.07.2024

Samsung vodi inovacije digitalnega zdravja in pomaga spremljati zdravje, dobro formo in kondicijo z združevanjem vpogledov ter meritev, da bi uporabnikom omogočil jasno in podrobno izkušnjo dobrega počutja.

slikaBaterija iPhona 16 Pro Max z večjo gostoto baterijskih celic
17.07.2024

Apple si prizadeva najti način za lažjo zamenjavo baterij iPhonov, da bi zadostili predpisom EU. Podjetje bo lepilne zavihke, ki držijo baterijo na mestu, nadomestilo s kovinskim držalom, ki se odpre ob električnem udarcu, kar poimenujejo električno povzročena odstranitev lepila.

slikaSamsung Galaxy Z Flip6 Olympic Edition ekskluzivno za tekmovalce olimpijskih iger
15.07.2024

Samsung je predstavil olimpijsko izdajo svojega novega pametnega telefona Galaxy Z Flip6, ki je posebej zasnovan in prilagojen za vse športnike, ki bodo tekmovali na prihajajočih olimpijskih in paraolimpijskih igrah v Parizu 2024.

slikaHONOR najavil novi funkciji AI Defocus Eye Protection in AI Deepfake Detection
12.07.2024

HONOR je razkril dve inovaciji umetne inteligence v napravah, ki sta ustvarjeni za krepitev moči posameznikov in uvedbo nove ravni varnosti uporabnikov. Na sejmu MWC Šanghaj so namreč predstavili svoje najnovejše dosežke na področju umetne inteligence, usmerjene v človeka, in sicer AI Defocus Eye Protection in AI Deepfake Detection.

članki

Ženske prevladujejo svet igric


Ženska igra mobilne igrice

10.07.2006
Objavil: Andrej Bergant

Po raziskavi "Electronic Gaming in the Digital Home", ki jo je opravilo podjetje Parks Associates, je med igralci igric na mobilnih telefonih v združenih državah kar 59 % žensk. Tudi po času, porabljenem za igranje, ženske kar dobro vodijo moški del populacije.

Med vsemi igralci je namreč 61 % žensk, ki za igranje igric porabijo med eno in štirimi urami mesečno. Žensk, ki za igranje igric porabijo več kot štiri ure mesečno, pa je kar 58 %. Raziskave sovpadajo tudi z demografsko strukturo internetnih igralcev, kjer ženske predstavljajo večino, zaradi njihove naklonjenosti do internetnih kvizev in iger s kartami. Moški pa seveda še vedno prevladujejo med igralci, ki igrajo akcijske, strelske in RPG (role-playing game) igre.

Ti rezultati ponovno potrjujejo pomembnost žensk na igralskem trgu in trud industrije, da reklamira vsakdanje igre za mobilne telefone. John Barrett, direktor raziskav pri Parks Associates, je povedal:"Ženske so osnova na igralskem trgu in kot industrija, se moramo prilagoditi njihovim potrebam. Ta trud je ključen za dohodke v prihodnje, saj trenutno ženske večinoma porabijo razmeroma malo denarja za igranje, čeprav rade igrajo in imajo ponavadi dovolj denarja. Industrija mora samo najti igro, za katero bodo pripravljene plačati."

fotografije
Ženska igra mobilne igrice
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki