marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

članki

Ženske prevladujejo svet igric


Ženska igra mobilne igrice

10.07.2006
Objavil: Andrej Bergant

Po raziskavi "Electronic Gaming in the Digital Home", ki jo je opravilo podjetje Parks Associates, je med igralci igric na mobilnih telefonih v združenih državah kar 59 % žensk. Tudi po času, porabljenem za igranje, ženske kar dobro vodijo moški del populacije.

Med vsemi igralci je namreč 61 % žensk, ki za igranje igric porabijo med eno in štirimi urami mesečno. Žensk, ki za igranje igric porabijo več kot štiri ure mesečno, pa je kar 58 %. Raziskave sovpadajo tudi z demografsko strukturo internetnih igralcev, kjer ženske predstavljajo večino, zaradi njihove naklonjenosti do internetnih kvizev in iger s kartami. Moški pa seveda še vedno prevladujejo med igralci, ki igrajo akcijske, strelske in RPG (role-playing game) igre.

Ti rezultati ponovno potrjujejo pomembnost žensk na igralskem trgu in trud industrije, da reklamira vsakdanje igre za mobilne telefone. John Barrett, direktor raziskav pri Parks Associates, je povedal:"Ženske so osnova na igralskem trgu in kot industrija, se moramo prilagoditi njihovim potrebam. Ta trud je ključen za dohodke v prihodnje, saj trenutno ženske večinoma porabijo razmeroma malo denarja za igranje, čeprav rade igrajo in imajo ponavadi dovolj denarja. Industrija mora samo najti igro, za katero bodo pripravljene plačati."

fotografije
Ženska igra mobilne igrice
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki