marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Ženske prevladujejo svet igric


Ženska igra mobilne igrice

10.07.2006
Objavil: Andrej Bergant

Po raziskavi "Electronic Gaming in the Digital Home", ki jo je opravilo podjetje Parks Associates, je med igralci igric na mobilnih telefonih v združenih državah kar 59 % žensk. Tudi po času, porabljenem za igranje, ženske kar dobro vodijo moški del populacije.

Med vsemi igralci je namreč 61 % žensk, ki za igranje igric porabijo med eno in štirimi urami mesečno. Žensk, ki za igranje igric porabijo več kot štiri ure mesečno, pa je kar 58 %. Raziskave sovpadajo tudi z demografsko strukturo internetnih igralcev, kjer ženske predstavljajo večino, zaradi njihove naklonjenosti do internetnih kvizev in iger s kartami. Moški pa seveda še vedno prevladujejo med igralci, ki igrajo akcijske, strelske in RPG (role-playing game) igre.

Ti rezultati ponovno potrjujejo pomembnost žensk na igralskem trgu in trud industrije, da reklamira vsakdanje igre za mobilne telefone. John Barrett, direktor raziskav pri Parks Associates, je povedal:"Ženske so osnova na igralskem trgu in kot industrija, se moramo prilagoditi njihovim potrebam. Ta trud je ključen za dohodke v prihodnje, saj trenutno ženske večinoma porabijo razmeroma malo denarja za igranje, čeprav rade igrajo in imajo ponavadi dovolj denarja. Industrija mora samo najti igro, za katero bodo pripravljene plačati."

fotografije
Ženska igra mobilne igrice
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki