marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

članki

Ženske prevladujejo svet igric


Ženska igra mobilne igrice

10.07.2006
Objavil: Andrej Bergant

Po raziskavi "Electronic Gaming in the Digital Home", ki jo je opravilo podjetje Parks Associates, je med igralci igric na mobilnih telefonih v združenih državah kar 59 % žensk. Tudi po času, porabljenem za igranje, ženske kar dobro vodijo moški del populacije.

Med vsemi igralci je namreč 61 % žensk, ki za igranje igric porabijo med eno in štirimi urami mesečno. Žensk, ki za igranje igric porabijo več kot štiri ure mesečno, pa je kar 58 %. Raziskave sovpadajo tudi z demografsko strukturo internetnih igralcev, kjer ženske predstavljajo večino, zaradi njihove naklonjenosti do internetnih kvizev in iger s kartami. Moški pa seveda še vedno prevladujejo med igralci, ki igrajo akcijske, strelske in RPG (role-playing game) igre.

Ti rezultati ponovno potrjujejo pomembnost žensk na igralskem trgu in trud industrije, da reklamira vsakdanje igre za mobilne telefone. John Barrett, direktor raziskav pri Parks Associates, je povedal:"Ženske so osnova na igralskem trgu in kot industrija, se moramo prilagoditi njihovim potrebam. Ta trud je ključen za dohodke v prihodnje, saj trenutno ženske večinoma porabijo razmeroma malo denarja za igranje, čeprav rade igrajo in imajo ponavadi dovolj denarja. Industrija mora samo najti igro, za katero bodo pripravljene plačati."

fotografije
Ženska igra mobilne igrice
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki