marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Ženske prevladujejo svet igric


Ženska igra mobilne igrice

10.07.2006
Objavil: Andrej Bergant

Po raziskavi "Electronic Gaming in the Digital Home", ki jo je opravilo podjetje Parks Associates, je med igralci igric na mobilnih telefonih v združenih državah kar 59 % žensk. Tudi po času, porabljenem za igranje, ženske kar dobro vodijo moški del populacije.

Med vsemi igralci je namreč 61 % žensk, ki za igranje igric porabijo med eno in štirimi urami mesečno. Žensk, ki za igranje igric porabijo več kot štiri ure mesečno, pa je kar 58 %. Raziskave sovpadajo tudi z demografsko strukturo internetnih igralcev, kjer ženske predstavljajo večino, zaradi njihove naklonjenosti do internetnih kvizev in iger s kartami. Moški pa seveda še vedno prevladujejo med igralci, ki igrajo akcijske, strelske in RPG (role-playing game) igre.

Ti rezultati ponovno potrjujejo pomembnost žensk na igralskem trgu in trud industrije, da reklamira vsakdanje igre za mobilne telefone. John Barrett, direktor raziskav pri Parks Associates, je povedal:"Ženske so osnova na igralskem trgu in kot industrija, se moramo prilagoditi njihovim potrebam. Ta trud je ključen za dohodke v prihodnje, saj trenutno ženske večinoma porabijo razmeroma malo denarja za igranje, čeprav rade igrajo in imajo ponavadi dovolj denarja. Industrija mora samo najti igro, za katero bodo pripravljene plačati."

fotografije
Ženska igra mobilne igrice
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki