marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

V ZDA v tretjem četrtletju ponovna rast dobav pametnih telefonov


15.11.2023
Objavil: Dare Gliha

V tretjem četrtletju letošnjega leta se je število dobav pametnih telefonov v ZDA v primerjavi z drugim četrtletjem povišalo za 21 % na 31 milijonov enot, kaže najnovejše poročilo družbe Canalys. K tej rasti je prispevala predstavitev Applovih telefonov serije iPhone 15, ki so v tretjem četrtletju predstavljali 34 % celotne prodaje telefonov iPhone v ZDA, čeprav so bili v prodaji le nekaj dni.

Kljub temu pa se je trg v primerjavi z enakim obdobjem preteklega leta zmanjšal za 5 %.

Promocijske akcije operaterjev, namenjene nadgradnjam premijskih naprav, so pripomogle k temu, da ta trend upadanja ni bil nič hujši, vendar pa je Apple zelo pozno v četrtletju izdal serijo iPhone 15, kar pomeni, da se je prodaja v primerjavi z enakim obdobjem leta 2022 zmanjšala za 8 % na 17,2 milijona enot.

Samsung je v tretjem četrtletju dobavil 6,8 milijona pametnih telefonov, pri čemer sta Galaxy Z Flip5 in Galaxy Z Fold5 predstavljala 20 % te številke in tako povečala njegovo uspešnost. Samsungov tržni delež v ZDA na področju zložljivih telefonov namreč znaša zelo ugodnih 87 %. Motorola je imela najboljše četrtletje po drugem četrtletju leta 2022, saj je s 14-odstotno medletno rastjo števila pošiljk dosegla 9-odstotni tržni delež.

TCL in Google zaokrožujeta prvo peterico s približno 4-odstotnim tržnim deležem, saj sta dobavila 1,3 milijona oziroma 1,2 milijona enot. Po mnenju analitikov družbe Canalys se ameriški trg pametnih telefonov stabilizira, vendar "ni pričakovati, da bo v četrtem četrtletju prišlo do preobrata". Vseeno pa družba Canalys pričakuje "blago okrevanje" v letu 2024.

Zanimivo je, da raziskovalno podjetje pravi, da opaža vse večji trend kupovanja starejše generacije telefonov, prenovljenih naprav in daljšega ohranjanja sedanjih. Tako se manj ljudi odloča za nadgradnjo na najnovejše modele, kar vpliva na trg kot celoto. "Kljub močnim zaporednim neto prirastom naročnikov postpaid telefonov in stopnjam nadgradenj pri operaterjih prvega reda prodaja naprav še vedno zaostaja za lanskoletnimi vrednostmi," navaja Canalys.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki