marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Za ženske imajo shranjene fotografije in video posnetki večjo vrednost kot telefoni sami


08.03.2016
Objavil: Dare Gliha

Več kot polovica žensk (53 odstotkov) fotografije in video posnetke, shranjene na pametnih telefonih, ceni bolj kot kar koli drugega na napravi, vključno z napravo samo (56 odstotkov). Raziskava Kaspersky Laba in B2B International je pokazala, da ta odstotek pri moških znaša 39 odskokov. Čeprav je četrtina žensk v skrbeh zaradi varnosti svojih posnetkov na spletu, pa jih veliko ne izvede niti najosnovnejših varnostnih ukrepov.

Raziskava kaže, da ženske pogosteje kot moški z drugimi osebami delijo svoje fotografije (48 odstotkov) in posnetke ljudi, ki jih poznajo (40 odstotkov). Pri moških deleža znašata 43 odstotkov in 33 odstotkov. Ženske tako ravnajo, čeprav v njihovih očeh med glavnimi varnostnimi pomisleki izstopata varnost njihovih fotografij in video posnetkov (29 odstotkov). Eno od treh žensk skrbi, da bi bili posnetki in druge informacije razširjene na neprimeren način ali brez njihovega dovoljenja. To bi lahko v primeru, da bi bili posnetki poslani napačni osebi, povzročilo zadrego in prizadetost (30 odstotkov) ali celo ranilo odnose (31 odstotkov).

Kljub temu se veliko žensk ne zaveda, kako ranljive so za kibernetski napad. V primerjavi s 27 odstotkov moških jih le 19 odstotkov verjame, da so lahko tarča napada. Posledično ne izvajajo varnostnih ukrepov za zaščito svojih dragocenih fotografij ali drugih občutljivih informacij, ki jo shranjene na napravi. Za razliko od moških19 odstotkov žensk priznava, da svoje naprave ne varuje z gesli, 14 odstotkov pa jih ne uporablja prav nobene varnostne rešitve.

Pomanjkljivo poznavanje tveganj potrjuje tudi ugotovitev nedavnega varnostnega kviza, v katerem je 27 odstotkov žensk dejalo, da ne izvajajo varnostnega kopiranja podatkov s svoje naprave. S tem tvegajo izgubo vseh dragocenih fotografij, video posnetkov in dokumentov, če bi bila njihova naprava ukradena ali poškodovana. Moški so v primerjavi z njimi boljše pripravljeni, saj jih 80 odstotkov varnostno kopira podatke s svojih naprav.

»Ni presenetljivo, da ženske uporabljajo in cenijo informacije, shranjene na povezanih napravah, drugače kot moški. Naprave igrajo pomembno vlogo pri shranjevanju in deljenju veselih spominov in ohranjanju odnosov prek elektronske pošte in sporočil. Ženske so bolj v skrbeh zaradi čustvenega vpliva na druge osebe v primeru, da bi nepridipravi napravo ukradli ali vanjo vdrli. Znane osebnosti niso edine, ki morajo skrbeti, kaj bi se lahko zgodilo, če njihove zasebne fotografije pridejo v javnost. Edini način za preprečitev tega je izvajanje osnovnih varnostnih ukrepov za varovanje dragocenosti,« je povedal David Emm, glavni varnostni raziskovalec pri Kaspersky Labu.

Da bi preprečili dostop kibernetskim kriminalcem do fotografij, video posnetkov in drugih vrednih podatkov, morajo biti datoteke, shranjene na digitalnih napravah, varovane z gesli in kodirane. Datoteke morajo uporabniki redno varnostno kopirati, saj jih tako v primeru kraje ali poškodbe naprave ne izgubijo za vedno. Podatki, ki jih uporabniki delijo ali kopirajo, morajo biti kodirani. Tako ostanejo zaščiteni, četudi pridejo v roke nepridipravov. Varnostna zaščita Kaspersky Total Security – multi device ščiti podatke na različnih mobilnih napravah in dovoli uporabnikom, da uživajo pri uporabi svojih mobilnih naprav, hkrati pa te ostajajo zaščitene pred kibernetskimi grožnjami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki