marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaXiaomi predstavil pametna očala
20.09.2021

Xiaomi je predstavil pametna očala Xiaomi, ki združujejo slikovni sistem in senzorje v običajno obliko očal prek tehnologije MicroLED, to pa omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo. S pametnimi očali lahko berete sporočila in opomnike, opravljate klice, krmarite, fotografirate ter prevajate besedilo tik pred vašimi očmi.

slikaSe v EU pripravlja obvezna sedemletna nadgradnja mobilnikov?
17.09.2021

Nemška vlada v EU lobira, da ta od proizvajalcev pametnih telefonov zahteva, da za vse svoje telefone zagotovijo vsaj sedem let varnostnih posodobitev, za isto obdobje pa tudi nadomestne dele. Novico o tem je prvi objaviia nemška tehnološka spletna stran Heise Online.

slikaMediatek vodilni proizvajalec čipov v drugem četrtletju 2021
15.09.2021

Counterpoint Research je objavil četrtletno analizo trga čipov za pametne telefone (SoC), Mediatek pa je v tem časovnem obdobju izšel kot velik zmagovalec. Podjetje je prodalo 43 odstotkov vseh naborov čipov na trgu, kar je več kot drugo uvrščeni Qualcomm in tretji Apple skupaj.

slikaApple je rešil produkcijske težave novih ur Watch Series 7
13.09.2021

Mark Gurman iz Bloomberga je pred kratkim zapisal, da naj bi nova generacija Applove ure Watch 7 imela zamudo, saj so nastale težave s proizvodnjo. Da pa zamuda ne bo tako velika meni analitik Ming-Chi Kuo, ki je dobil informacije, da so pri podjetju proizvodnje težave rešili.

slikaHarmonyOS 2.0 že z 90 milijoni uporabnikov
10.09.2021

Huawei si je za HarmonyOS 2.0 zastavil ambiciozen cilj - do konca leta doseči 300 milijonov naprav. Precej ambiciozna številka, ki pa očitno ne bo nedosegljiva, saj se novi operacijski sistem precej hitro širi.

članki

Z novo mobilno aplikacijo spletne nakupovanje preko mobilnika še enostavnejše


18.11.2014
Objavil: Dare Gliha

Največja slovenska spletna trgovina je v letošnjem letu uvedla številne spremembe, leto novosti pa zaokrožuje z novo nakupovalno mobilno aplikacijo. Odličen pripomoček za mobilno nakupovanje je na voljo za uporabnike operacijskih sistemov Android in iOS.

Prinaša pa tudi novost na našem trgu – aplikacija mimovste=) je namreč tudi pripomoček za primerjavo cen, saj s preprostim skeniranjem črtne kode izdelka v katerikoli klasični trgovini lahko preverite ceno istega artikla v spletni trgovini mimovrste=). Aplikacija mimovrste=) ne odgovarja samo na trend hitro rastoče uporabe mobilnih naprav, ampak sledi tudi trendu vse večje informiranosti kupcev, ki primerjajo lastnosti in cene artiklov v klasičnih in spletnih trgovinah, preden se odločijo za nakup.

Izsledki raziskav kažejo, da si ljudje nakupe želijo opraviti vedno hitreje in udobneje, kjerkoli in kadarkoli, obenem pa se pred nakupom oborožijo s številnimi informacijami. To pa zelo enostavno in vedno pogosteje storijo kar prek svojih pametnih telefonov. Podatki pravijo, da je na svetu več kot 7 milijard mobilnih telefonov*, kar pomeni, da je na svetu več mobilnih telefonov kot ljudi. Glede na raziskavo, ki jo je izvedel Google** se kar 65% aktivnosti povezanih s spletnim nakupovanjem začne prav na mobilnih napravah, večina le-teh (81%) pa se jih zgodi spontano (planirano le 19%).

Slovenski uporabniki mobilnih naprav ne zaostajajo za svetovnimi trendi, zato so si pri mimovrste=) zadali cilj ponuditi slovenskim uporabnikom orodje s katerim bodo enostavneje in hitreje prišli do informacij o artiklih ter spletni nakup izvedli kjerkoli in kadarkoli. Pri mimovrste=) v prihodnosti pričakujejo hitro rast obiska svoje spletne strani preko mobilnih naprav. Trenutno največjo slovensko spletno trgovino z mobilnih telefonov obišče 10 % obiskovalcev, beležijo pa tudi 4 % mobilnih transakcij.

mimovrste=) tako slovenskim spletnim kupcem ponuja težko pričakovano dovršeno orodje s katerim lahko 24 ur na dan brskajo po ponudbi v največji slovenski spletni trgovini ter nakupujejo ne glede na to kje so. Poleg priročnega in enostavnega brskanja po ponudbi, aplikacija svojo uporabnost nadgrajuje z izjemno funkcijo. Med obiskom klasične trgovine lahko s preprostim skeniranjem črtne kode kateregakoli artikla, uporabnik preveri ali je ta artikel na voljo tudi na mimovrste=) ter kakšna je njegova spletna cena. To je nadvse enostavno: ko v iskalniku klikne na ikono za črtno kodo, se pojavi skener, ki v trenutku v bazi mimovrste=) poišče informacije o artiklu. Aplikacija uporabniku tako takoj posreduje podatek, ali je artikel na voljo tudi v spletni trgovini mimovrste=), in še pomembneje - kakšna je njegova spletna cena.

Uporabniki aplikacije ne bodo prikrajšani za številne druge funkcije, ki so na voljo v spletni trgovini mimovrste=). Poleg brskanja po široki ponudbi največje slovenske spletne trgovine (več kot 80.000 artiklov v kar 16 oddelkih) in preverjanja podrobnosti svojega naročila, aplikacija omogoča tudi urejanje nakupovalnega seznama, lociranje najbližjega prevzemnega mesta in preverjanje odpiralnih časov štirih prevzemnih mest po Sloveniji. S svojo privlačno in moderno podobo ter enostavno in uporabniku prijazno uporabo bo aplikacija zagotovo navdušila tudi najzahtevnejše uporabnike, ki so že vešči nakupovanja prek mobilnih naprav.

Aplikacija je za uporabnike operacijskega sistema Android na voljo v trgovini Google Play.

Za uporabnike operacijskega sistema Apple iOS pa je na voljo v trgovini AppStore.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki